ماسک و گلدمن ساکس از Blankfein وزن می کنند. صحبت های مدیر عامل Galaxy Digital در مورد Terra Collapse – مروری بر هفته اخبار Bitcoin.com – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1] این هفته، لوید بلنکفین از گلدمن ساکس و ایلان ماسک، رئیس تسلا، در مورد موضوع رکود قریب الوقوع در ایالات متحده بررسی کردند و برآوردهای نگران کننده را منتشر کردند. پس از انفجار حماسی Terra، موضوع بسیار مهمتر است، اما مایک نووگراتز، مدیر عامل Galaxy Digital که توسط LUNA خالکوبی شده است، هنوز فکر

کد خبر : 210281
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ماسک و گلدمن ساکس از Blankfein وزن می کنند.  صحبت های مدیر عامل Galaxy Digital در مورد Terra Collapse – مروری بر هفته اخبار Bitcoin.com – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1]

این هفته، لوید بلنکفین از گلدمن ساکس و ایلان ماسک، رئیس تسلا، در مورد موضوع رکود قریب الوقوع در ایالات متحده بررسی کردند و برآوردهای نگران کننده را منتشر کردند. پس از انفجار حماسی Terra، موضوع بسیار مهمتر است، اما مایک نووگراتز، مدیر عامل Galaxy Digital که توسط LUNA خالکوبی شده است، هنوز فکر می کند “انقلاب رمزنگاری اینجاست که باقی بماند.” این هفته اخبار Bitcoin.com در حال بررسی است.

آماده شدن برای رکود: ماسک و گلدمن ساکس Blankfein وزن در.  مدیر عامل Galaxy Digital در مورد Terra Collapse صحبت می کند - هفته خبری Bitcoin.com در بررسی

Blankfein گلدمن ساکس به شرکت ها و مصرف کنندگان توصیه می کند برای رکود اقتصادی ایالات متحده آماده شوند – می گوید این یک “خطر بسیار، بسیار بالا” است.

لوید بلنکفین، مدیر عامل سابق گلدمن ساکس که اکنون رئیس هیئت مدیره ارشد این شرکت است، درباره رکود قریب الوقوع در ایالات متحده هشدار داده است.

ادامه مطلب

ایلان ماسک: اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در رکودی است که می تواند 18 ماه طول بکشد - هشدار می دهد که

ایلان ماسک: اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در رکودی است که می تواند 18 ماه طول بکشد – هشدار می دهد که “بدتر خواهد شد”

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس می گوید که اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در رکود است و ممکن است برای 12 تا 18 ماه “سخت” باشد. وی افزود: دلیل صادقانه تورم این است که دولت یک میلیارد پول بیشتر از پول چاپ کرده است.

ادامه مطلب

گزارش تحلیل Onchain می گوید که ذخایر بیت کوین Terra به Binance و Gemini ارسال شده است.

گزارش تحلیل Onchain می گوید که ذخایر بیت کوین Terra به Binance و Gemini ارسال شده است.

پس از فروپاشی ترائوس سکه (UST) که زمانی پایدار بود، تعدادی از مردم تعجب کردند که بیت کوین بنیاد Luna Guard (LFG) کجا رفت، زیرا قرار بود این سرمایه برای دفاع از برابری 1 دلاری UST استفاده شود. روز جمعه هفته گذشته، شرکت تحلیلی و اطلاعاتی بلاک چین، Elliptic، یک پست وبلاگی منتشر کرد که بر اساس ابزارهای نظارت شبکه این شرکت، به طور خلاصه محل ارسال بیت کوین را نشان می دهد.

ادامه مطلب

مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر و مدیر عامل Galaxy Digital به Terra LUNA و UST Fallout می‌گوید.

مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر و مدیر عامل Galaxy Digital، به رویداد Terra LUNA و UST Fallout می‌پردازد.

در 18 می، سرمایه‌گذار میلیاردر و حامی ارزهای دیجیتال، مایک نووگراتز، پستی را درباره پیامدهای اخیر بلاک چین Terra منتشر کرد. نووگراتز و شرکتش گلکسی دیجیتال به پروژه Terra اعتقاد زیادی داشتند و سرمایه گذار حتی یک خالکوبی با محوریت LUNA روی بازوی خود داشت. علیرغم اتفاقات اخیر و زیان هایی که اقتصاد کریپتو در هفته گذشته احساس کرد، نووگراتز تاکید کرد که او همچنان قاطعانه بر این باور است که «انقلاب کریپتو آمده است تا بماند».

ادامه مطلب

برچسب ها در این داستان

بایننس، بلنکفین، فروپاشی، انقلاب کریپتو، تاتوهای رمزنگاری، دو کوون، اقتصاد، ایلان ماسک، گلکسی دیجیتال، جمینی، گلدمن ساکس، تورم، لوید بلنکفین، لونا، مایک نووگراتز، تحلیل Onchain، رکود، خالکوبی، Terra، رکود ایالات متحده UST، هفته در بررسی

به نظر شما رکود در راه است؟ اگر چنین است، کریپتو چگونه از این همه عبور خواهد کرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر شما برای هر چیزی است که به بیت کوین مربوط می شود. ما می توانیم به شما در خرید بیت کوین و انتخاب کیف پول بیت کوین کمک کنیم. همچنین می توانید آخرین اخبار را بخوانید یا در انجمن بیت کوین ما با جامعه تعامل داشته باشید. لطفاً به خاطر داشته باشید که این یک وب سایت تجاری است که کیف پول ها، صرافی ها و سایر شرکت های مرتبط با بیت کوین را فهرست می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.