ماسک می‌گوید نمی‌داند چرا توییتر هند پست‌هایی را در مستند بی‌بی‌سی در انتقاد از مودی منتشر کرد

[ad_1] بنگالورو (رویترز) – ایلان ماسک روز چهارشنبه گفت که وقتی توییتر محتوای مربوط به یک مستند انتقادی از نخست وزیر نارندرا مودی را در اوایل سال جاری حذف کرد، دقیقاً نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است و افزود که برخی از قوانین مربوط به محتوای رسانه‌های اجتماعی عبارتند از: کاملاً سختگیرانه» در هند. در ژانویه،

کد خبر : 344616
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
ماسک می‌گوید نمی‌داند چرا توییتر هند پست‌هایی را در مستند بی‌بی‌سی در انتقاد از مودی منتشر کرد

[ad_1]

بنگالورو (رویترز) – ایلان ماسک روز چهارشنبه گفت که وقتی توییتر محتوای مربوط به یک مستند انتقادی از نخست وزیر نارندرا مودی را در اوایل سال جاری حذف کرد، دقیقاً نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است و افزود که برخی از قوانین مربوط به محتوای رسانه‌های اجتماعی عبارتند از: کاملاً سختگیرانه» در هند.

در ژانویه، هند دستور مسدود کردن یک مستند بی‌بی‌سی را صادر کرد که رهبری مودی را در جریان شورش‌های سال 2002 گجرات زیر سوال می‌برد و گفت که حتی اشتراک‌گذاری هر گونه کلیپ از طریق رسانه‌های اجتماعی ممنوع است.

کانچان گوپتا، مشاور دولت، گفته بود که دولت دستوراتی به توییتر صادر کرده بود تا بیش از 50 توییت مرتبط با ویدئوی مستند را مسدود کند.

گوپتا گفته بود در حالی که بی بی سی این مستند را در هند پخش نکرده بود، این ویدئو در برخی کانال های یوتیوب بارگذاری شد.

ماسک در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی که به‌طور مستقیم در فضای مجازی پخش می‌شود، در پاسخ به این سوال که آیا سایت برخی از مطالب را حذف کرده است، گفت: «من از این وضعیت خاص آگاه نیستم… نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی برای برخی از وضعیت محتوا در هند افتاده است. به دستور دولت هند

او گفت: “قوانین در هند برای آنچه که در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود کاملاً سختگیرانه است و ما نمی توانیم فراتر از قوانین کشور برویم.”

این مستند بر رهبری مودی به عنوان وزیر ارشد ایالت غربی گجرات در جریان شورش‌های سال 2002 که در آن حداقل 1000 نفر کشته شدند که بیشتر آنها مسلمان بودند، تمرکز داشت.

فعالان تلفات را بیش از دو برابر این رقم اعلام کردند.

ماسک گفت: «اگر ما انتخابی داشته باشیم که یا مردممان به زندان بروند یا از قوانین پیروی کنیم، از قوانین تبعیت خواهیم کرد…»

رویترز گزارش داده است که بررسی نظارتی هند بر شرکت‌های مختلف فناوری آمریکایی مانند توییتر، واتس‌اپ فیسبوک و آمازون.کام، به محیط کسب‌وکار در یک بازار رشد کلیدی آسیب رسانده است و برخی شرکت‌ها را بر آن داشته تا در برنامه‌های توسعه تجدیدنظر کنند.

مقامات هندی در گذشته از توییتر خواسته‌اند تا در مورد محتوایی مانند حساب‌های حامی یک ایالت مستقل سیک، پست‌هایی که ادعا می‌شود اطلاعات نادرست در مورد اعتراضات کشاورزان منتشر می‌کنند و توییت‌هایی در انتقاد از مدیریت دولت در مورد همه‌گیری کووید-۱۹ عمل کند.

(گزارش توسط راما ونکات در بنگالورو؛ ویرایش توسط نیودیتا باتاچارجی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.