ماسک قصد دارد تا سال 2028 درآمد توییتر را پنج برابر کند و به 26.4 میلیارد دلار برساند – NYT

این روزنامه با استناد به ارائه گزارش گزارش داد، رئیس شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا همچنین قصد دارد جریان نقدی توییتر را به 3.2 میلیارد دلار در سال 2025 و 9.4 میلیارد دلار در سال 2028 افزایش دهد. ماسک ماه گذشته قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار به صورت نقدی منعقد کرد،

کد خبر : 203435
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
ماسک قصد دارد تا سال 2028 درآمد توییتر را پنج برابر کند و به 26.4 میلیارد دلار برساند – NYT


این روزنامه با استناد به ارائه گزارش گزارش داد، رئیس شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا همچنین قصد دارد جریان نقدی توییتر را به 3.2 میلیارد دلار در سال 2025 و 9.4 میلیارد دلار در سال 2028 افزایش دهد.

ماسک ماه گذشته قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار به صورت نقدی منعقد کرد، در اقدامی که کنترل پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را که میلیون‌ها کاربر و رهبران جهانی پراکنده‌اند به رئیس شرکت تسلا منتقل می‌کند.

این میلیاردر قول داده است که شرکت را احیا کند و تعداد کاربران را با سرکوب ربات‌های هرزنامه و کاهش میزان تعدیل برای تسهیل بیشتر «آزادی بیان» افزایش دهد.

یکی از افراد آشنا به رویترز روز پنجشنبه به رویترز گفت، پس از بسته شدن این قرارداد، انتظار می رود ماسک مدیرعامل موقت توییتر شود.

ماسک از دیگر اهداف خود انتظار دارد که شرکت رسانه های اجتماعی در سال 2023 15 میلیون دلار از یک تجارت پرداخت به ارمغان بیاورد که تا سال 2028 به حدود 1.3 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

ماسک پیش بینی می کند که می تواند میانگین درآمد هر کاربر توییتر را از 24.83 دلار در سال گذشته به 30.22 دلار در سال 2028 افزایش دهد. او همچنین انتظار دارد که توییتر تا سال 2025 11072 کارمند داشته باشد که از حدود 7500 نفر بیشتر است.

به گزارش NYT، انتظار می رود درآمد حاصل از Twitter Blue، سرویس اشتراک پریمیوم این شرکت که سال گذشته راه اندازی شد، تا سال 2025 به 69 میلیون کاربر برسد.

ماسک ماه گذشته در توییتی که اکنون حذف شده است، مجموعه ای از تغییرات را در سرویس اشتراک پریمیوم آبی توییتر غول رسانه اجتماعی، از جمله کاهش قیمت آن، پیشنهاد کرد.

روز پنجشنبه، ماسک گروهی از سرمایه‌گذاران برجسته را فهرست کرد که آماده تامین مالی 7.14 میلیارد دلاری برای پیشنهاد توییتر او هستند، از جمله لری الیسون، بنیانگذار اوراکل و سکویا کپیتال.

ماسک تعهد مالی خود را به 27.25 میلیارد دلار افزایش داده است که شامل تعهدات 19 سرمایه گذار است و وام حاشیه ای از مورگان استنلی مرتبط با سهام تسلا خود را به 6.25 میلیارد دلار کاهش داده است. او قبلاً تعهدات 13 میلیارد دلاری وام در برابر سهام توییتر را تضمین کرده است.

ماسک برای اظهار نظر در دسترس نیست. توییتر بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

(گزارش توسط تیاشی داتا و آنکور بانرجی در بنگالورو؛ ویرایش توسط آنیل دسیلوا)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.