ماسک در مورد “انگیزه عظیم” برای خروج پول از بانک ها، دیو رمزی ترس از دلارزدایی، کاهش تراکم شبکه بیت کوین و موارد دیگر را رد کرد – هفته مروری – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، آنچه را “انگیزه ای عظیم” برای خارج کردن پول از حساب های بانکی می خواند، به اشتراک گذاشته است و خاطرنشان کرد: “فرار سپرده گذاران بانکی به سطوح بسیار بالایی سرعت می یابد، حتی برای بانک هایی که “بزرگ تر از آن هستند که شکست بخورند.” مربی مالی شخصی

کد خبر : 358648
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
ماسک در مورد “انگیزه عظیم” برای خروج پول از بانک ها، دیو رمزی ترس از دلارزدایی، کاهش تراکم شبکه بیت کوین و موارد دیگر را رد کرد – هفته مروری – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، آنچه را “انگیزه ای عظیم” برای خارج کردن پول از حساب های بانکی می خواند، به اشتراک گذاشته است و خاطرنشان کرد: “فرار سپرده گذاران بانکی به سطوح بسیار بالایی سرعت می یابد، حتی برای بانک هایی که “بزرگ تر از آن هستند که شکست بخورند.” مربی مالی شخصی و نویسنده دیو رمزی، به نوبه خود، فکر می کند که ترس از دلارزدایی بیش از حد است. در اخبار کریپتو، مشکلات تراکم شبکه بیت کوین در این هفته شروع به کاهش کرد. همه اینها و موارد دیگر دقیقاً در زیر، در آخرین بررسی هفته خبری Bitcoin.com.

سهام ایلان ماسک

سهام ایلان ماسک “انگیزه بزرگی برای انتقال پول از حساب های بانکی”

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، با اشاره به شکاف قابل توجه نرخ بهره ایجاد شده توسط خزانه داری ایالات متحده و فدرال رزرو، “انگیزه ای عظیم” برای انتقال پول از حساب های بانکی به اشتراک گذاشته است. ماسک هشدار داد: «همانطور که افراد و شرکت‌های بیشتری متوجه این موضوع می‌شوند، فرار سپرده‌گذاران بانکی حتی برای بانک‌هایی که «بزرگ‌تر از آن هستند که شکست بخورند» به سطوح شدیدی افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب

دیو رمزی نگرانی های دلارزدایی را رد می کند - می گوید ارز BRICS، یوان چین نمی تواند دلار آمریکا را کاهش دهد

دیو رمزی نگرانی های دلارزدایی را رد می کند – می گوید ارز BRICS، یوان چین نمی تواند دلار آمریکا را کاهش دهد

دیو رمزی، کارشناس امور مالی شخصی و نویسنده پرفروش، نگرانی های دلارزدایی و چشم انداز ارز بریکس، یوان چین یا روبل روسیه را که جایگزین دلار آمریکا در تجارت بین المللی می شود، رد کرده است. او تاکید کرد: “آنها قدرت لازم برای پایین آوردن دلار را ندارند.”

ادامه مطلب

فدرال رزرو با تشدید بحران بانکی ایالات متحده 722 بانک را فاش کرد که بیش از 50 درصد از سرمایه خود را از دست داده اند.

فدرال رزرو 722 بانک را اعلام کرد که بیش از 50 درصد از سرمایه خود را از دست داده اند زیرا نگرانی از رشد بحران بانکی ایالات متحده وجود دارد.

فدرال رزرو ایالات متحده فاش کرده است که 722 بانک در پایان سه ماهه سوم سال 2022 زیان های تحقق نیافته بیش از 50 درصد سرمایه خود را گزارش کرده اند. به بخش نظارت و مقررات فدرال رزرو.

ادامه مطلب

شبکه بیت کوین شروع به از بین بردن تراکم می کند، کارمزد Onchain تا 90٪ کاهش می یابد

شبکه بیت کوین شروع به از بین بردن تراکم می کند، کارمزد Onchain تا 90٪ کاهش می یابد

در 7 مه 2023، شبکه بیت کوین با 500000 تراکنش تایید نشده مواجه شد که باعث ایجاد یک گلوگاه بزرگ در سیستم شد. با این حال، خبر خوب این است که ازدحام پاک شده است و منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه های زنجیره ای می شود.

ادامه مطلب

نظر شما در مورد داستان های این هفته چیست؟ حتما در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

Bitcoin.com

از سال 2015، Bitcoin.com یک رهبر جهانی در معرفی تازه واردان به کریپتو بوده است. با داشتن مطالب آموزشی در دسترس، اخبار به موقع و عینی، و محصولات خودسرپرست بصری، خرید، خرج کردن، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و به روز ماندن در مورد ارزهای دیجیتال و آینده امور مالی را برای هر کسی آسان می کنیم.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.