مارک کوبا در ETF بیت کوین سرمایه گذاری نمی کند ، ترجیح می دهد مستقیماً BTC بخرد – اخبار بیت کوین را تأمین کنید

مارک کوبان ، مالک تیم NBA دالاس ماوریکس ، به سرمایه گذاری در صندوق های قابل معامله مبتنی بر بیت کوین (ETF) “نه” گفت ، یکی از آنها می تواند هفته آینده در ایالات متحده شروع به معامله کند. ستاره مخزن کوسه دلیل سرمایه گذاری وی در بیت کوین ETF و تأکید بر این که

کد خبر : 117985
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
مارک کوبا در ETF بیت کوین سرمایه گذاری نمی کند ، ترجیح می دهد مستقیماً BTC بخرد – اخبار بیت کوین را تأمین کنید


مارک کوبان ، مالک تیم NBA دالاس ماوریکس ، به سرمایه گذاری در صندوق های قابل معامله مبتنی بر بیت کوین (ETF) “نه” گفت ، یکی از آنها می تواند هفته آینده در ایالات متحده شروع به معامله کند. ستاره مخزن کوسه دلیل سرمایه گذاری وی در بیت کوین ETF و تأکید بر این که می تواند مستقیماً ارز رمزنگاری شده را خریداری کند.

مارک کوبا به ETF بیت کوین نه می گوید

مارک کوبان ، ستاره دار Shark Tank و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس ، نظرات خود را درباره وجوه بسیار مبادله شده بیت کوین (ETF) مطرح کرد. در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) هنوز یک ETF بیت کوین را تصویب نکرده است ، اولین ETF آتی بیت کوین می تواند از هفته آینده معاملات خود را در این کشور آغاز کند.

با این حال ، کوبا قصد سرمایه گذاری در ETF بیت کوین یا ETF آتی بیت کوین را ندارد ، زمانی که معامله در بورس آمریکا آغاز می شود. در پاسخ به سوالی در مصاحبه با CNBC ، که روز جمعه منتشر شد ، آیا او قصد سرمایه گذاری در ETF مبتنی بر بیت کوین را دارد ، ستاره مخزن کوسه صراحتا پاسخ داد:

نه. من می توانم BTC را مستقیماً خریداری کنم.

کوبا مدتی است در فضای رمزنگاری شده است. او قبلاً بیت کوین را به دلیل کمیاب بودن الگوریتمی آن “طلا بهتر از طلا” می نامید و از ارز رمزنگاری شده به عنوان یک ذخیره ارزش یاد می کرد و نه یک ارز. او در ماه آوریل گفت:

به همین دلیل من بیت کوین دارم و چرا هرگز آن را نفروختم.

صاحب دالاس ماوریکس همچنین قبلاً فاش کرده بود که در اتر (ETH) ، dogecoin (DOGE) ، توکن های غیر قابل تعویض (NFT) و تعدادی از شرکت های بلاک چین سرمایه گذاری کرده است. او و ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، dogecoin را “قوی ترین” ارز رمزنگاری شده برای پرداخت ها می دانند.

در مورد تنظیم ارزهای رمزنگاری شده ، کوبا معتقد است که قوانین مبهم است و علناً از SEC به دلیل اتخاذ رویکرد اجرایی محور برای تنظیم صنعت رمزنگاری انتقاد کرده است. “مشکل این نیست که مردم به دنبال مناطق خاکستری هستند ، این است که به ندرت قوانین تعریف شده وجود دارد. مقررات از طریق دادخواهی تمام افرادی را که نمی توانند از عهده وکیل ، حسابدار یا مشاور برآیند ، به دام می اندازد. “

در حالی که ETF های بیت کوین مبتنی بر آتی سرمایه گذاران را بدون داشتن هیچ سکه ای در معرض بازار رمزنگاری قرار می دهند ، تاد روزنبلوث ، مدیر ETF و تحقیقات صندوق سرمایه گذاری مشترک در CFRA ، توضیح داد:

قیمت ETF با قیمت بیت کوین مطابقت ندارد. به این ترتیب ، احتمالاً برای مواجهه کوتاه مدت بهتر از خرید و نگهداری سرمایه گذاری بلند مدت است.

نظر شما در مورد نظرات مارک کوبان چیست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.