مارک کوبان می‌گوید که انفجار FTX انفجار رمزنگاری نیست – توضیح می‌دهد که چرا در رمزارز سرمایه‌گذاری می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین

مارک کوبان، ستاره شارک تانک و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس، می‌گوید انفجارهای اخیر در فضای کریپتو، از جمله انفجار FTX، «انفجار بانکی بوده است» نه انفجار کریپتو. او همچنین توضیح داد که چرا در کریپتو سرمایه گذاری می کند. انفجارهای اخیر مختص کریپتو نیستند مارک کوبان شنبه در توییتر توضیح داد که انفجار FTX

کد خبر : 281384
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
مارک کوبان می‌گوید که انفجار FTX انفجار رمزنگاری نیست – توضیح می‌دهد که چرا در رمزارز سرمایه‌گذاری می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین


مارک کوبان، ستاره شارک تانک و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس، می‌گوید انفجارهای اخیر در فضای کریپتو، از جمله انفجار FTX، «انفجار بانکی بوده است» نه انفجار کریپتو. او همچنین توضیح داد که چرا در کریپتو سرمایه گذاری می کند.

انفجارهای اخیر مختص کریپتو نیستند

مارک کوبان شنبه در توییتر توضیح داد که انفجار FTX یک انفجار ارز دیجیتال نیست. کوبان درباره اینکه کوین اولری، همبازی اش در تانک کوسه، درباره اینکه چرا سقوط صرافی رمزارز نقطه عطفی در صنعت است، بحث می کند، توییت کرد:

این انفجارها انفجار ارزهای دیجیتال نبوده، بلکه انفجارهای بانکی بوده اند.

ستاره کوسه تانک توضیح داد: «وام دادن به نهاد اشتباه، ارزش گذاری نادرست وثیقه، آربیتراژهای متکبرانه و به دنبال آن فرار از سوی سپرده گذاران». سرمایه‌های بلندمدت، پس‌انداز و وام‌ها و انفجارهای زیرمجموعه را ببینید. همه نسخه‌های مختلف یک داستان.”

بسیاری از مردم در توییتر با کوبان موافق بودند. یکی از کاربران توضیح داد: «هیچ چیز خاصی در مورد کریپتو وجود نداشت… سایر انفجارهای اخیر (3AC، سلسیوس، وویجر، بلاک‌فی) همگی اساساً انفجارهایی به سبک ترادفی بودند (اهرم بیش از حد، وثیقه بد، پوشش ضعیف بدهی‌ها از سپرده‌های مشتری، کلاهبرداری) “

کوین هابز، مدیرعامل Aventus Ventures نوشت: «این درست است. این شرکت‌های متمرکز به‌اصطلاح رمزارز هستند که به‌شدت توسط بانک‌داران سرمایه‌گذاری می‌شوند، توسط بانکداران سابق، SEC سابق، CFTC، دولت اداره می‌شوند که باعث بزرگ‌ترین انفجارها در حوزه کریپتو شده است.» او افزود که تامین مالی غیرمتمرکز واقعی (defi) “با مقررات جدید برای دنیای امروز چیزی است که مورد نیاز است.”

مجری پادکست Thinking Crypto، تونی ادوارد، با کوبان موافق بود و اظهار داشت:

مارک همینجاست این یک شکست کریپتو نبود، بلکه یک کلاهبردار بود که از سرمایه گذاران و فقدان مقررات سوء استفاده می کرد. بیت‌کوین، اتریوم، XRP، بلاک چین‌های ADA و غیره همگی در جریان هستند. برای ایجاد اعتماد دوباره با جریان اصلی، زمان و یک موسسه برند بزرگ که رمزارز را بپذیرد، زمان می برد.

چرا مارک کوبان در کریپتو سرمایه گذاری می کند؟

در توییت دیگری، کوبان دلیل سرمایه‌گذاری خود را در ارزهای دیجیتال با وجود فروش‌های اخیر در بازار پس از شکست FTX بیان کرد. مالک دالاس ماوریکس یکشنبه در توییتی نوشت:

یک سوال اساسی چرا روی رمزارز سرمایه گذاری کرده ام؟ زیرا معتقدم قراردادهای هوشمند تاثیر بسزایی در ایجاد اپلیکیشن های ارزشمند خواهند داشت.

او توضیح داد: «از روز اول گفته‌ام، ارزش یک توکن از برنامه‌هایی که بر روی پلتفرم آن اجرا می‌شوند و ابزاری که ایجاد می‌کنند به دست می‌آید.

آیا با مارک کوبان موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.