مارک کارپلز، مدیرعامل سابق صرافی، از برنامه‌های خود برای ارسال NFT به مشتریان Mt Gox خبر داد – اخبار بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل سابق صرافی بیت کوین ورشکسته Mt Gox، مارک کارپلز، اعلام کرد که یک پروژه توکن غیر قابل تعویض (NFT) راه اندازی کرده است که به مشتریان Mt Gox که بین سال های 2010 تا 2014 ثبت نام کرده اند، یک NFT ایردراپ شده می دهد. Mt Gox NFT توکن‌های سازگار با ERC721

کد خبر : 184782
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
مارک کارپلز، مدیرعامل سابق صرافی، از برنامه‌های خود برای ارسال NFT به مشتریان Mt Gox خبر داد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل سابق صرافی بیت کوین ورشکسته Mt Gox، مارک کارپلز، اعلام کرد که یک پروژه توکن غیر قابل تعویض (NFT) راه اندازی کرده است که به مشتریان Mt Gox که بین سال های 2010 تا 2014 ثبت نام کرده اند، یک NFT ایردراپ شده می دهد. Mt Gox NFT توکن‌های سازگار با ERC721 هستند که ادعا می‌کنند «موارد استفاده خاص» را ارائه می‌کنند.

مدیر عامل سابق صرافی NFT های یادبود Mt Gox را اعلام کرد

مارک کارپلز بار دیگر به صنعت کریپتو بازگشته است، زیرا او راه اندازی مجموعه NFT مرتبط با ورشکستگی Mt Gox را اعلام کرده است. شما می توانید Mt Gox NFT خود را درخواست کنید [mtgoxnft.net] اگر بین سال‌های 2010 و 2014 مشتری Mt Gox بودید. توییت کرد در 28 مارس

کارپلس توضیح داد که NFT ها دارای آثار هنری نیستند، و همچنین گفت که این پروژه “به دلیل هزینه ها از اتریوم استفاده نخواهد کرد” و او ذکر شده که Polygon “در این مرحله گزینه بسیار بهتری به نظر می رسد.” NFT های Mt Gox همچنین یک وب سایت دارند که توضیح می دهد که هر NFT شماره گذاری شده است (uint256) و با شماره حساب مشتری Mt Gox مطابقت دارد. در وب‌سایت توضیح داده می‌شود که هر مالک NFT می‌تواند از NFT‌ها برای یک منطقه فقط اعضا، ایردراپ‌های آینده و سیستم مدیریت DAO استفاده کند.

در جزئیات وب‌سایت آمده است: «البته، مالکیت توکن رمزنگاری Mt Gox نیز دلیلی بر پذیرش اولیه بیت کوین است. “ولی [its] همچنین اثباتی از زندگی و زنده ماندن در یکی از فاجعه های مربوط به بیت کوین که بیشترین پوشش را دارد. داشتن Mt Gox NFT ثابت می کند که شما OG هستید. شما در روزهای اولیه بیت کوین آنجا بودید و اکنون می توانید آن را در بلاک چین ثابت کنید.

در 28 مارس، Karpeles به روز شد جامعه درباره پروژه NFT خود. مدیر عامل سابق صرافی بیت کوین منحل شده گفت: “تعداد زیادی از درخواست ها برای Mt Gox NFT – از فردا شروع می شود، لطفا صبور باشید.” “چگونه دریافت می کنیم؟ آیا پس از ارسال به کیف پول چند ضلعی ما در Metamask می رود؟ پرسید یک نفر در پاسخ به توییت کارپلس.

Karpeles “در آن زمان یک ایمیل دریافت خواهید کرد و یک مرحله دیگر برای انتخاب گزینه های حفظ حریم خصوصی مانند مخفی کردن موجودی ها و غیره وجود دارد.” پاسخ داد. هنگامی که تأیید کردید، فرآیند به وضعیت ضرب می‌رود و حداکثر چند ساعت بعد در کیف پول شما قرار می‌گیرد.»

برچسب ها در این داستان

Airdrop، Airdrop NFTs Mt Gox، Bitcoin، صرافی معلق، Mark Karpeles، Mark Karpeles NFTs، Mt Gox، مشتریان Mt Gox، Mt Gox NFTs، NFT airdrop، NFTs، توکن غیر قابل تعویض

نظر شما در مورد مارک کارپلز و پروژه جدید Mt Gox NFT او چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.