مارچنکو از اوکراین می‌گوید حمایت از گروه ۷ برای جنگ طولانی‌تر با روسیه ضروری است

[ad_1] مارچنکو گفت وزرای دارایی گروه هفت (G7) در جریان نشست این هفته صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن به او اطمینان دادند که تا زمانی که لازم باشد از اوکراین حمایت خواهند کرد، تغییری نسبت به سال گذشته که فشار بیشتری برای توافق اوکراین وجود داشت. برای پایان دادن به جنگ او

کد خبر : 346308
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۳۱
مارچنکو از اوکراین می‌گوید حمایت از گروه ۷ برای جنگ طولانی‌تر با روسیه ضروری است

[ad_1]

مارچنکو گفت وزرای دارایی گروه هفت (G7) در جریان نشست این هفته صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن به او اطمینان دادند که تا زمانی که لازم باشد از اوکراین حمایت خواهند کرد، تغییری نسبت به سال گذشته که فشار بیشتری برای توافق اوکراین وجود داشت. برای پایان دادن به جنگ

او گفت که وعده جدید حمایت اقتصادی – که با وام چهار ساله جدید 15.6 میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول باز شد – برای اوکراین، اکنون در دومین سال جنگ پس از تهاجم روسیه در 24 فوریه 2022، “بسیار مهم” است.

او گفت: “این به ما کمک بزرگی می کند زیرا اطمینان می دهد که صندوق بین المللی پول، همراه با کشورهای G7 و حامیان اوکراین، با پول وارد عمل خواهند شد تا نیازهای ما را به مدت چهار سال تامین کنند.” در مقایسه با آخرین دیدارهای بهاری، من احساس اطمینان بیشتری می‌کنم که می‌توانیم در این جنگ پیروز شویم.»

او با اذعان به پذیرش فزاینده ای که درگیری نظامی ممکن است ادامه یابد، گفت: «حمایت مالی و همچنین حمایت نظامی بسیار ضروری است.

او گفت: «ما باید آماده باشیم که این جنگ بیشتر از آنچه انتظار داشتیم طول بکشد.» و خاطرنشان کرد که شرکای G7 دیگر اوکراین را برای پذیرش پایان جنگ – مانند سال گذشته – تحت فشار قرار نمی‌دهند، اما اکنون حمایت خود را برای مدت طولانی‌تر نشان می‌دهند. تعارض.

مارچنکو بر قدردانی اوکراین از حمایت اقتصادی و نظامی آمریکا – حدود 50 میلیارد دلار از زمان شروع جنگ – تاکید کرد و گفت که مطمئن است کنگره ایالات متحده حمایت دو حزبی از اوکراین را حفظ خواهد کرد، علیرغم درخواست برخی جمهوری خواهان برای کاهش بودجه.

وی همچنین بر فوریت آغاز برخی بازسازی ها از جمله زیرساخت های انرژی، جاده ها، مدارس و مسکن تاکید کرد و اوکراین باید ظرفیت خود را برای جذب بودجه افزایش دهد. او گفت که یکی از گام‌های کلیدی توسعه بیمه جنگ خواهد بود، چیزی که قبلاً با آژانس ضمانت سرمایه‌گذاری چندجانبه بانک جهانی (MIGA) در حال انجام است تا شرکت‌های جهانی را برای مشارکت در بازسازی کشور مطمئن سازد – تعهدی که حداقل 411 میلیارد دلار هزینه دارد.

در مورد بیش از 20 میلیارد دلار بدهی به دارندگان اوراق قرضه خارج از کشور، وزیر گفت که هنوز در حال مذاکره در مورد تمدید مهلت دو ساله بدهی توافق شده در ماه اوت نیست.

او گفت: «برای بازسازی آینده باید از قابلیت اطمینان بازارها محافظت کرد. ما زمان خواهیم داشت تا راه حلی پیدا کنیم.»

مارچنکو گفت که نسبت به شش ماه قبل نیز در میان کشورهای کمک کننده برای اکتشاف استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای پرداخت هزینه های بازسازی اوکراین، تمایل بیشتری وجود دارد.

شرکای ما در مورد امکان استفاده از دارایی های روسیه به عنوان ابزار ضروری برای حمایت از اوکراین فکر می کنند. آنها نمی خواهند تا پایان جنگ صبر کنند، بلکه می خواهند سریعتر راه حلی پیدا کنند.

مارچنکو گفت که مقامات خزانه داری ایالات متحده به او گفته اند که ایالات متحده دارایی های روسیه کم است، اما این موضوع باعث نگرانی بیشتر در ژاپن، سوئیس و کشورهای اتحادیه اروپا شده است. او گفت که مقامات G7 به او گفته‌اند که به طور گسترده از یافتن راهی برای استفاده از دارایی‌های روسیه حمایت می‌کنند، اما هنوز باید یک راه‌حل قانونی برای “یک سوال بسیار پیچیده” پیدا کنند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز شنبه در مصاحبه ای با سی ان ان هشدار داد که محدودیت های قانونی برای استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای پرداخت خسارت به اوکراین وجود دارد.

مارچنکو همچنین گفت که در جلسات هفته پس از سقوط دو بانک آمریکایی و یک بانک سوئیسی در ماه گذشته، بحث‌های شدیدی درباره ثبات مالی وجود داشت، اما او هیچ نشانه‌ای از سرریز در بخش بانکداری اوکراین ندید.

(گزارش توسط آندره آ شالال و جورجلینا دو روزاریو؛ ویرایش توسط آندریا ریچی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.