مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا از پروژه Fednow انتقاد می کند و برای بازگشت به استاندارد طلا تلاش می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز چهارشنبه، مارجوری تیلور گرین (MTG)، یکی از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان ایالات متحده، مقاله ای را در مورد پروژه فدنو فدرال رزرو به اشتراک گذاشت و از تلاش های بانک مرکزی برای ارز دیجیتال انتقاد کرد. نماینده گرجستان اصرار داشت که ایالات متحده باید به “استاندارد طلا” بازگردد و گفت که در حال

کد خبر : 343783
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا از پروژه Fednow انتقاد می کند و برای بازگشت به استاندارد طلا تلاش می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز چهارشنبه، مارجوری تیلور گرین (MTG)، یکی از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان ایالات متحده، مقاله ای را در مورد پروژه فدنو فدرال رزرو به اشتراک گذاشت و از تلاش های بانک مرکزی برای ارز دیجیتال انتقاد کرد. نماینده گرجستان اصرار داشت که ایالات متحده باید به “استاندارد طلا” بازگردد و گفت که در حال گرفتن “گذر سخت” در سیستم های پرداخت ارز دیجیتال است.

MTG برنامه ارز دیجیتال Fednow بانک مرکزی ایالات متحده را منفجر می کند

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-GA) به دلیل اظهارات جنجالی خود شناخته شده است و از بیان نظرات خود خجالتی نیست. این سیاستمدار و تاجر آمریکایی از سال 2020 نماینده حوزه 14 کنگره جورجیا بوده است. در 5 آوریل، او انتقاد کرد پروژه Fednow بانک مرکزی ایالات متحده، بیان می کند که ایالات متحده باید به جای اتکا به سیستم های پرداخت ارز دیجیتال، به استاندارد طلا بازگردد. عضو کنگره اضافه کرد: پاس سخت. مانند سایر سیاستمداران جمهوری خواه، گرین یا MTG به نظر نمی رسد از ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) پشتیبانی کند.

تد کروز سناتور تگزاس و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا قوانینی را علیه CBDC ها معرفی کرده اند. با توجه به گزارش Coinbase در مورد نماینده جورجیا، موضع MTG در مورد ارزهای دیجیتال بدون مجوز مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) “نامشخص” است. گزارش Coinbase که نظرات رهبران کنگره در مورد دارایی های رمزنگاری شده را پوشش می دهد، بیان می کند که “داده های کافی برای تعیین” موضع رسمی گرین وجود ندارد. با این حال، این گزارش اشاره می کند که MTG در توییتر علیه اقدامات جاستین ترودو نخست وزیر کانادا علیه کاروان کامیون داران صحبت کرد.

«از آنجایی که ترودو به دیکتاتوری کامل در کانادا تبدیل شده است و کیف پول‌های رمزنگاری کانادایی‌ها را می‌دزدد، دموکرات‌ها و بانک‌های بزرگ صف می‌کشند تا از #کریپتو و #بلاک چین استفاده کنند. توییت کرد گرین. «جو «مرد بزرگ» بایدن همیشه بریده بریده‌اش است. از حقوق صاحبان کریپتو محافظت کنید.» این سیاستمدار گرجستانی همچنین در پادکست «اول آمریکا با سباستین گورکا» در قسمتی با عنوان «بیت کوین شما در خطر است» ظاهر شد. طی یک نشست مطبوعاتی در نوامبر 2022، MTG در مورد نظریه ادعایی مبنی بر انتقال وجوه ارز دیجیتال ارسال شده به اوکراین به FTX Sam Bankman-Fried بحث کرد.

بسیاری از مردم بر این باورند که CBDC یک ایده فاجعه آمیز برای ایالات متحده است. ریچارد ورنر، اقتصاددان اخیراً راه اندازی Fednow را در ماه جولای “مشکوک” خوانده است. ران پل، نماینده سابق کنگره از تگزاس، جمهوری‌خواه، نیز سه سال پیش از سیستم پرداخت فدنو انتقاد کرد و در عوض رقابت کریپتو را تشویق کرد. او اظهار داشت: “من همه طرفدار ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین هستم زیرا ارزهای رقیب را دوست دارم.” سناتور الیزابت وارن (D-MA) که از خود به عنوان «ضد رمزارز» یاد می کند، اخیراً ارزهای رقیب مانند بیت کوین را محکوم کرد و از ایالات متحده خواست به سمت CBDC حرکت کند.

برچسب ها در این داستان

آمریکا اول، ضد CBDC، ضد کریپتو، بانک های بزرگ، بیت کوین، بیت کوین در خطر است، بیت کوین، نخست وزیر کانادا، کوین بیس، ارزهای رقیب، رهبران کنگره، دارایی های رمزنگاری، صاحبان ارزهای دیجیتال، دموکرات ها، ارز دیجیتال، اکونومیست، ETH، اتریوم، فدرال رزرو، فدنو، ftx، جورجیا، استاندارد طلایی، جاستین ترودو، مارجوری تیلور گرین، MTG، سیستم‌های پرداخت، ارزهای دیجیتال بدون مجوز، پادکست، جلسه مطبوعاتی، جمهوری‌خواهان، ریچارد ورنر، ران دیسانتیس، ران پل، سام بنکمن-فرید، سباستین گورکا، سناتور الیزابت وارن، تد کروز، اوکراین، موضع نامشخص، مجلس نمایندگان آمریکا

نظر شما در مورد انتقاد مارجوری تیلور گرین از پروژه Fednow و درخواست او برای بازگشت به استاندارد طلا چیست؟ آیا با موضع او موافقید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.