ماراتن ۲۵۴ مگاوات را برای تقویت اهداف استخراج بیت کوین ۲۰۲۳ شرکت تامین می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] عملیات استخراج بیت کوین Marathon اعلام کرده است که این شرکت 254 مگاوات معاملات میزبانی جدید را با گزینه افزایش به 324 مگاوات (MW) تضمین کرده است. آخرین قراردادهای توسعه ماراتون باید از هدف مورد نظر شرکت استخراج بیت کوین برای ایمن سازی تقریباً 23.3 اگزاهش در ثانیه (EH/s) پشتیبانی کند. ماراتن 254 مگاوات

کد خبر : 231081
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
ماراتن ۲۵۴ مگاوات را برای تقویت اهداف استخراج بیت کوین ۲۰۲۳ شرکت تامین می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

عملیات استخراج بیت کوین Marathon اعلام کرده است که این شرکت 254 مگاوات معاملات میزبانی جدید را با گزینه افزایش به 324 مگاوات (MW) تضمین کرده است. آخرین قراردادهای توسعه ماراتون باید از هدف مورد نظر شرکت استخراج بیت کوین برای ایمن سازی تقریباً 23.3 اگزاهش در ثانیه (EH/s) پشتیبانی کند.

ماراتن 254 مگاوات ظرفیت استخراج بیت کوین را تضمین می کند – شرکت قصد دارد تا سال 2023 23.3 EH/S داشته باشد

ماراتن استخراج کننده بیت کوین که به صورت عمومی فهرست شده است (Nasdaq: MARA) 254 مگاوات ترتیبات میزبانی را با امکان افزایش به 324 مگاوات از چند ارائه دهنده میزبانی مختلف دریافت کرده است. این خبر پس از قطعی ماراتن در اواسط ژوئن در مونتانا رخ داد، زمانی که طوفان عملیات را متوقف کرد و دستگاه‌های شرکت آفلاین شدند.

تامین 254 مگاوات برق به ماراتون اجازه می دهد تا به هدف شرکت در سال 2023 برای بدست آوردن 23.3 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) قدرت پردازش دست یابد. با این ترتیبات جدید، ما معتقدیم که اکنون ظرفیت میزبانی کافی برای حمایت از هدف خود برای دستیابی به حدود 23.3 را تضمین کرده ایم. [exahash] فرد تیل، رئیس و مدیرعامل ماراتن روز دوشنبه گفت: در هر ثانیه از قدرت محاسباتی برای استخراج بیت کوین در سال 2023. تیل افزود:

[Each facility] در حال حاضر در حال ساخت است، که برای تسریع تاسیسات حیاتی است. اولین ماینرهایی که تحت این ترتیبات جدید میزبانی می‌شوند، قرار است در ماه آگوست نصب شوند و نصب‌ها در سه ماهه چهارم امسال در مکان‌های دیگر افزایش یافته و تا سال 2023 ادامه خواهند داشت.

Marathon Strikes با محاسبه شمال و بلاک چین کاربردی معامله می کند

ماراتن و بسیاری دیگر از عملیات استخراج بیت کوین شاهد رشد قابل توجهی در سه ماهه چهارم سال 2021 بودند و هزاران دستگاه استخراج بیت کوین نسل بعدی را از تولیدکنندگان تضمین کردند. با این حال، در سال 2022، سود استخراج بیت کوین بسیار کمتر بوده است و گزارش ها نشان می دهد که تعدادی از ماینرهای بیت کوین استرس ناشی از کاهش قیمت بیت کوین را احساس کرده اند.

در پایان ماه ژوئن، یکی از بنیانگذاران Luxor Technologies تخمین زد که 4 میلیارد دلار وام با پشتوانه سکوهای استخراج کریپتو در مضیقه است. پس از تأمین امنیت هزاران ماینر با نرخ تخفیف، ماینر بیت کوین Cleanspark توضیح داد که زمستان کریپتو «فرصت های بی سابقه ای» را به ارمغان آورده است.

Marathon در اطلاعیه خود در روز دوشنبه توضیح داد که دو قرارداد با Applied Blockchain (Nasdaq: APLD) و Compute North Holdings Inc منعقد کرده است. در 12 جولای 200 مگاوات از بلاکچین کاربردی تضمین کرد و در 5 ژوئیه قراردادی را با Compute امضا کرد. شمال شامل 42 مگاوات ظرفیت اضافی.

Marathon توضیح داد: «امکانات بلاک چین کاربردی در حال حاضر در دست ساخت است. بر اساس برنامه زمان‌بندی ساخت و ساز، انتظار می‌رود نصب ماینرهای ماراتون در سه ماهه چهارم سال 2022 در این تاسیسات آغاز شود و همه ماینرها تقریباً تا اواسط سال 2023 نصب شوند.

برچسب ها در این داستان

23.3 EH/s، 254 مگاوات، توافق، APLD، بلاک چین کاربردی، بیت کوین، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، محاسبه شمال، محاسبه North Holdings، مراکز داده، Exahash، Fred Thiel، power green، Hashrate، میزبانی، Marathon، مدیر عامل ماراتون، رئیس ماراتن، معدن، ظرفیت معدن، انرژی های تجدید پذیر

نظر شما در مورد تضمین ۲۵۴ مگاوات ظرفیت استخراج بیت کوین برای رسیدن به هدف ۲۳.۳ EH/s ماراتن چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.