ماراتن ماینر بیت کوین دومین احضاریه SEC را در ارتباط با بررسی تاسیسات معدن مونتانا دریافت کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] Marathon Digital Holdings، یک شرکت استخراج بیت کوین در فهرست عمومی، اخیراً فاش کرده است که با احضاریه ای از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در رابطه با تحقیقات مربوط به تأسیسات ماینینگ مونتانا این شرکت ارائه شده است. گزارش شده است که SEC در حال بررسی نقض احتمالی قانون

کد خبر : 358264
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
ماراتن ماینر بیت کوین دومین احضاریه SEC را در ارتباط با بررسی تاسیسات معدن مونتانا دریافت کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Marathon Digital Holdings، یک شرکت استخراج بیت کوین در فهرست عمومی، اخیراً فاش کرده است که با احضاریه ای از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در رابطه با تحقیقات مربوط به تأسیسات ماینینگ مونتانا این شرکت ارائه شده است. گزارش شده است که SEC در حال بررسی نقض احتمالی قانون اوراق بهادار فدرال است.

تاسیسات معدنی ماراتن مونتانا تحت بررسی SEC، شرکت دومین احضاریه را دریافت کرد

به دنبال احضاریه قبلی در اکتبر 2020، دومین احضاریه در 10 آوریل 2023 به هلدینگ دیجیتال ماراتون (Nasdaq: MARA) ارسال شد. این شرکت این خبر را در پرونده SEC خود در 10 می فاش کرد و فاش کرد که اکنون در مجموع دو مورد دریافت کرده است. احضاریه ها

بر اساس این پرونده، این احضاریه از شرکت و برخی از مدیران اجرایی می خواهد که اسناد و ارتباطات مربوط به مرکز داده هاردین، مونتانا را که قبلاً در فرم 8-K مورخ 13 اکتبر 2020 شرح داده شده بود، ارائه دهند. Marathon گفت که به طور کامل همکاری می کند. با بررسی، و اطلاعات درخواستی را به SEC ارائه خواهد کرد.

ماراتون افزود: «شرکت در 10 آوریل 2023 یک احضاریه اضافی از SEC دریافت کرد که در میان موارد دیگر، مربوط به معاملات با اشخاص مرتبط بود. “ما درک می کنیم که SEC ممکن است در حال بررسی این موضوع باشد که آیا ممکن است نقض قانون اوراق بهادار فدرال وجود داشته باشد یا خیر. ما با SEC همکاری می کنیم.»

احضاریه ماراتون پس از اعلام این شرکت مبنی بر شراکت با Zero Two در ابوظبی منتشر شد. این دو شرکت در حال برنامه ریزی برای ساخت دو تاسیسات استخراج رمزنگاری در مقیاس بزرگ با خنک کننده غوطه وری هستند. با این حال، سهام این شرکت با افت 5.14 درصدی در روز گذشته و افت 6.78 درصدی در پنج روز گذشته در برابر دلار آمریکا ضربه خورده است. علیرغم افت اخیر، سهام ماراتون در سال جاری عملکرد خوبی داشته است و در سال 2023 184.41 درصد افزایش داشته است.

تحقیقات SEC چه تأثیری بر عملیات تجاری آتی و عملکرد سهام Marathon Digital Holdings خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، g0d4ather / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.