مادورو: آمریکا می‌خواهد هواپیمای ونزوئلا را بدزدد

به گزارش تارنمای نشریه کلارین، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا در سخنرانی از طریق شبکه تلویزیون دولتی، با رد درخواست آمریکا مبنی بر مصادره هواپیمای باری متعلق به این کشور که از ششم ژوئن (۱۶ خرداد) در فرودگاه آرژانتین نگهداری می‌شود، اعلام کرد: اکنون آن‌ها (آمریکایی‌ها) به دستور دادگاهی در فلوریدا قصد دارند یک هواپیمای باری

کد خبر : 237371
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
مادورو: آمریکا می‌خواهد هواپیمای ونزوئلا را بدزدد



به گزارش تارنمای نشریه کلارین، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا در سخنرانی از طریق شبکه تلویزیون دولتی، با رد درخواست آمریکا مبنی بر مصادره هواپیمای باری متعلق به این کشور که از ششم ژوئن (۱۶ خرداد) در فرودگاه آرژانتین نگهداری می‌شود، اعلام کرد: اکنون آن‌ها (آمریکایی‌ها) به دستور دادگاهی در فلوریدا قصد دارند یک هواپیمای باری متعلق به ونزوئلا را سرقت کنند.

وی افزود: ونزوئلا اعتراض خود را مطرح می‌کند و من از آرژانتین می‌خواهم که همه حمایت خود را به این موضوع معطوف کند تا هواپیمای متعلق به شرکت ونزوئلایی را پس بگیرند؛ هواپیمایی که پس از دو ماه زمینگیر شدن، اکنون قصد دارند آن را بدزدند.

مادورو مسئله توقیف ذخایر طلای ونزوئلا در انگلیس را نیز یادآور شد و گفت: طلاهای ما را نیز در لندن دزدیده‌اند.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا اطمینان داد این هواپیما برای انتقال کمک‌های بشردوستانه به کشورهای حوزه کارائیب و کشورهای آفریقایی و همچنین انتقال دارو از چین، روسیه و هند به این کشور آمریکای جنوبی استفاده شده است.

وزارت دادگستری آمریکا به تازگی در بیانیه‌ای هواپیمای بوئینگ باری زمینگیر شده در آرژانتین را به ارتباط با گروه‌های تروریستی متهم کرد و خواستار صدور مجوز مصادره آن از سوی مقام های آرژانتینی شد.

این هواپیما که تا یک سال پیش به شرکت ماهان ایر ایران تعلق داشت، در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ماه) با ۱۴ سرنشین ونزوئلایی و پنج سرنشین ایرانی از مکزیک وارد آرژانتین شد، اما دو روز بعد اوروگوئه از دادن مجوز به آن برای ورود به آسمان خود جلوگیری کرد و هواپیما وادار به بازگشت به آرژانتین شد و تاکنون در آنجا باقی مانده است.

با گذشت حدود دو ماه، ۱۲ خدمه ایرانی و ونزوئلایی این هواپیمای باری که از ماه ژوئن در فرودگاه بوئنوس آیرس متوقف شده است، بر اساس رای یک قاضی آرژانتین آزاد شدند.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.