مادر فاروک جیمز کودک مدل نمی‌تواند مدرسه پیدا کند!

[ad_1] همانطور که می‌دانید هر مدرسه‌ای قوانین و مقرارت خاص خودش را اجرا می‌کند و اغلب همه دانش آموزان و والدین ملزم به رعایت آن‌ها هستند، حتی اگر قانونی غیرضروری هم بین آن‌ها باشد نیز باید رعایت شود. همین جا است که با فاروک جیمز 11 ساله آشنا می‌شویم. او در رسانه های اجتماعی به

کد خبر : 416548
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
مادر فاروک جیمز کودک مدل نمی‌تواند مدرسه پیدا کند!

[ad_1]

فاروک جیمز کودک مدل

همانطور که می‌دانید هر مدرسه‌ای قوانین و مقرارت خاص خودش را اجرا می‌کند و اغلب همه دانش آموزان و والدین ملزم به رعایت آن‌ها هستند، حتی اگر قانونی غیرضروری هم بین آن‌ها باشد نیز باید رعایت شود. همین جا است که با فاروک جیمز 11 ساله آشنا می‌شویم. او در رسانه های اجتماعی به خاطر موهای منحصر به فردی که دارد شهرت دارد و در تلاش است تا مدرسه ای پیدا کند که مجبور نباشد موهایش را کوتاه کند.

فاروک جیمز کودک مدل

فاروک جیمز کودک مدل

یک کودک مدل 11 ساله به نام فاروک جیمز که در دنیای مد با بیش از 250000 فالوور اینستاگرام شناخته می‌شود و همچنین مادرش بانی با یک چالش بزرگ رو به رو هستند. آن‌ها نمی‌توانند مدرسه ای پیدا کنند که فاروک بدون دست زدن به موهایش در آن مشغول آموزش شود. بسیاری از مدارس بریتانیا قوانین خاصی در مورد طول مو دانش آموزان دارند و به دلیل بلند بودن موهای فاروک، مسئولان مدرسه توصیه می‌کنند که موهایش را به سبک کلاسیک کوتاه کند.

بانی معتقد بود که این کار ناعادلانه است، زیرا موهای پسرش کاملاً طبیعی است و نه رنگ شده و نه حتی به او حالت نداده اند. او استدلال می‌کند که اگر فاروک دختر بود، مدرسه به بلندی موهایش هیچ اعتراض نمی‌کرد و این مورد را یک تبعیض آشکار می‌داند.

آن طور که از گفته های مادر او می شود فهمید، فاروک همیشه موهای حجیمی داشته که حتی قبل از تولد از طریق اسکن نیز قابل مشاهده بوده است. او موهایش را دوست دارد و از فکر این که برای رفتن به مدرسه باید موهایش را کوتاه کند، ناراحت است.

تغییر مقررات و قوانین مدرسه

بانی قبلا فرزند ارشدش، برادر بزرگ فاروک را هم ثبت نام کرده بود، آن زمان هم به بلندی موهای پسرها ایراد می‌گرفتند. اما او امیدوار بود که چنین قوانینی حالا تغییر کرده باشد، زیرا پسر بزرگش که اکنون 23 سال دارد، مجبور بود با موهای خیلی کوتاه به مدرسه برود.

مبارزه بانی مادر فاروک جیمز برای تغییر مقررات و قوانین مدرسه

با این حال، او پس از سال ها متوجه شد که بسیاری از قوانین و مقررات مدرسه در مورد ظاهر همچنان بدون تغییر مانده و دانش آموزان مجبورند تا از قوانین پیروی کنند. این بدان معنا است که فاروک برای رفتن به مدرسه باید موهایش را کوتاه کند، چیزی که بانی به شدت آن را رد می‌کند.

در واکنش به این موضوع، بانی مادر فاروک کمپینی راه اندازی کرده که در آن از والدین با مشکل مشابه می‌خواهد، برای حمایت از کودکان‌شان که مدل موهای حجیم و فر دارند، به این کمپین بپیوندند و از حق فرزندانشان حمایت کنند. بانی و پسرش قصد دارند این قوانین ظاهرا خودسرانه مدرسه را به چالش بکشند و تغییرات معناداری در مدرسه‌ها ایجاد کنند.

آن‌ها بر این باورند که تا زمان تغییر این موضوع به مبارزه خود ادامه خواهند داد و نه تنها در سطح بریتانیا بلکه تصمیم دارند قوانین بیهوده در سطح جهان را به چالش بکشند.

فاروک جیمز دوست ندارد موهایش را کوتاه کند

بانی معتقد است که موهای بلند برای مردان چیزی بیش از یک مدل مو است. در واقع نمادی از ابراز وجود، توانمندسازی شخصی و مبارزه با هنجارهای چالش برانگیز اجتماعی است. همچنین چنین انتخابی نشان از شخصیت و قدرت آن‌ها را منعکس می کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.