ماجرای رانتی که کارگردان «کوزوو» از آن استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مصطفی هاشمی‌طبا، سیاستمداری که در دوره‌های مختلف سیاسی نام او به گوش خورده، میثم هاشمی‌طبا، جدای از هرگونه سیاست، کارگردان و نویسنده سینما. کارگردانی که نامش با عمویش گره خورده و حالا باید پاسخ این پرسش را بدهد که تا کنون چه اندازه توانسته از موقعیت عمویش برای پیش‌برد کارهایش

کد خبر : 260198
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
ماجرای رانتی که کارگردان «کوزوو» از آن استفاده کرد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مصطفی هاشمی‌طبا، سیاستمداری که در دوره‌های مختلف سیاسی نام او به گوش خورده، میثم هاشمی‌طبا، جدای از هرگونه سیاست، کارگردان و نویسنده سینما. کارگردانی که نامش با عمویش گره خورده و حالا باید پاسخ این پرسش را بدهد که تا کنون چه اندازه توانسته از موقعیت عمویش برای پیش‌برد کارهایش کمک بگیرد.

او درباره اینکه از موقعیت عمویش تا چه اندازه کمک گرفته گفت : «یک زمانی شرایط استفاده از رانت وجود دارد یک زمان هم نه. مثل ضرب المثلی که می‌گوید بعضی‌ها از بی‌عرضگی آدم خوبی هستند. شاید شرایطی مهیا بوده که خیلی راحت استفاده کنم و کسی هم متوجه نشود، اما من در تمام مدت عمرم همه تلاشم را کردم سمت این مسائل نروم و فرصتی را خلق کنم تا بتوانم از آن استفاده کنم. پدر من فارغ التحصیل دانشگاه تهران است و بیش از ۳۵ سال در دبیرستان البرز تدریس کردند. من در یک خانواده خیلی فرهنگی بزرگ شدم و از رانت عمویم استفاده نکردم.»

او درباره تنها باری که از رانت عمویش استفاده کرده ادامه داد: «من تنها رانتی که استفاده کردم مربوط به کودکی‌ام است. به پدرم گفتم از عمویم برایم کارت استخر بگیرد. سه ماه تابستان به آنجا می‌رفتم و بعدا متوجه شدم پدرم هزینه کرده و کارت را خریده است. فرصت‌های زیادی در زندگی همه ما وجود دارد اما آدم باید مواظب باشد فرصت‌های درست را نسوزاند و این به آن معنی نیست که می‌توانم از رانت استفاده کنم، من مانند تمام کارگردانان تحصیلات این رشته را دارم و برای آن تلاش کردم و سعی می‌کنم از این طریق فرصت‌سوزی نکنم.»

متن کامل این گفت‌وگو را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۵۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.