ماجرای خودکشی شبنم مقدم از زبان خودش

[ad_1] شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه “دوشات” از شرایط سخت زندگی و ماجرای خودکشی خود حرف زد. ماجرای خودکشی شبنم مقدم شبنم مقدمی که در طول زندگیش به فکر خودکشی افتاده، به سمت دریاچه سد کرج رفته و می‌خواسته خودش را از بالا به درون آب پرتاب کند. او در مصاحبه ای

کد خبر : 428389
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
ماجرای خودکشی شبنم مقدم از زبان خودش

[ad_1]

ماجرای خودکشی شبنم مقدم

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه “دوشات” از شرایط سخت زندگی و ماجرای خودکشی خود حرف زد.

ماجرای خودکشی شبنم مقدم

ماجرای خودکشی شبنم مقدم

شبنم مقدمی که در طول زندگیش به فکر خودکشی افتاده، به سمت دریاچه سد کرج رفته و می‌خواسته خودش را از بالا به درون آب پرتاب کند. او در مصاحبه ای در دوشات ماجرای خودکشی خود را این طور بازگو می کند: “اگر فرض کنیم اون اتفاق افتاده که من یک جایی اینجوری بازگوش کنم و دیگرانی به زوایای زندگیشون بیشتر و بهتر نگاه کنن، خداوندا چه باید بکنم و بله! در اون لحظه من گفتم. من واقعا از اون بالا نگاه می‌کردم و فکر می‌کردم خوب وقتی که میفتم توی آب اول سرما کجاهای بدن رو می گیره، قلبم ابتدا یخ می‌زنه یا مغزم. و به همه این ها در اون لحظه داشتم فکر می‌کردم. و در اون که اونجا ایستاده بودم با نگاه خام شبنم با نگاه متوقعی که از جهان داشتم، داشتم به زندگیم نگاه می‌کردم. واقعیت این که خیلی تو تنگنا بودم، کسی رو نداشتم که بهم کمکم کنه. تمام سال های جوانی و نوجوانیم رو کرج بودم، یه دختری از شهرستان بلند شده بود اومده بود و می‌گفت می خوام تئاتر کار کنم، می‌خوام بازیگر تئاتر بشم و در واقع به تئاتر هم فکر می‌کردم. بعدش اومد گفت من می‌خوام مثلا من چرا سینما نه؟!! داستان خودکشی من بعد از فیلم هامون اتفاق افتاد، روح آقای مهرجویی شاد. خوب در اون لحظه فکر کردم که خوب دیگه راهی نیست. من نه اونی شدم که خودم می‌خواستم و نه اونی شدم که خانواده ام می‌خواستن. و من یه دختر که خیلی ازم توقعا می‌رفت. همون، بذار مامانم دیگه از همکاراش خجالت نکشه که من دکتر نشدم.”

او همچنان گفت: “نمی خوام بگم من آدم ویژه ای هستم، نه! ولی رفتاری با هستی کرده بودم، به موقعش هستی دست من رو گرفت. خداوند شونه من رو گرفت و پس کشید. ببین همه ما به یه گونه ای از نیروهای معنوی اعتقاد داریم، لایعقل من فکر می‌کنم بدون اونا پشتم خیلی خالیه. من یاد گرفتم از کودکیم که اگر سعی کنم بد نباشم، اگر دست گیر باشم، اگر صبور باشم می تونم توقع داشته باشم که می‌تونم در لحظه تنگنا و در لحظه سختی خدا دستم رو می‌گیره.”

بیوگرافی شبنم مقدم

بیوگرافی شبنم مقدم

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در 3 فروردین سال 1351 در تهران به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس ادبیات دارد و به دلیل علاقه اش به بازیگری دوره های آموزش بازیگری را در آموزشگاه آزاد زیر نظر امین تاریخ گذارنده است.

او کارش با اجرای نمایش خانه کاغذی در سال 1377 در رادیو آغاز کرد و بعد برنامه هایی چون هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه را اجرا کرد.

او همچنین در همین سال در کنار کار رادیو، به عنوان بازیگر در فیلم زخمی به کارگردانی کامران قدکچیان حضور یافت.

فعالیت های هنری شینم مقدم

شبنم مقدم در بخش های مختلف هنری مانند بازیگری، فیلمنامه نویسی و شعر فعالیت داشته است. او همچنین تجربه بازی در تئاتر، فیلم های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را در کارنامه هنریش دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.