ماجرای انفجار در صنایع نظامی رژیم صهیونیستی چه بود؟

نشریه صهیونیستی هاآرتص از وقوع انفجار در یک کارخانه تولید اقلام دفاعی در اسرائیل خبر داد. بر اثر این انفجار هیچ گونه تلفاتی گزارش نشده است. به نظر می‌رسد این انفجار حین انجام یک آزمایش معمول در یک کارخانه پیشرفته تولید اسلحه در اسرائیل روی داده است که انواع مختلفی از موشک‌ها را در خود

کد خبر : 45019
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
ماجرای انفجار در صنایع نظامی رژیم صهیونیستی چه بود؟



نشریه صهیونیستی هاآرتص از وقوع انفجار در یک کارخانه تولید اقلام دفاعی در اسرائیل خبر داد. بر اثر این انفجار هیچ گونه تلفاتی گزارش نشده است. به نظر می‌رسد این انفجار حین انجام یک آزمایش معمول در یک کارخانه پیشرفته تولید اسلحه در اسرائیل روی داده است که انواع مختلفی از موشک‌ها را در خود جای داده است.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه یک انفجار قدرتمند در یک کارخانه حساس دفاعی در زمان انجام یک آزمایش در مرکز اسرائیل رخ داد. تاکنون گزارشی درباره تلفات جانی ناشی از این حادثه اعلام نشده است.

این انفجار حین انجام یک آزمایش معمول در کارخانه تومر Tomer روی داد که تسلیحات پیشرفته تولید می‌کند و انواع مختلفی از موشک‌ها را در خود جای داده است. افراد محلی اعلام کردند صدای وقوع یک انفجار را شنیده اند و یک ابر قارچی شکل را مشاهده کردند و برخی از آن‌ها نیز از این صحنه فیلم گرفته اند.

ممکن است مقامات خسارت جانبی ناشی از انجام این آزمایش را که منجر به انفجار شده است، دست کم گرفته باشند.

مقامات کارخانه تومر در واکنش به خبرهای مربوط به وقوع این انفجار اعلام کردند: این یک آزمایش کنترل شده بود و این موضوع مشمول هیچ گونه شرایط خاصی نمی‌شود. 

دفاتر کارخانه تومر در رمله Ramle در در مرکز اسرائیل و در مجاورت مناطق مسکونی واقع شده اند. این شرکت موشک‌هایی را برای استفاده توسط اسرائیل و دیگر سامانه‌های دفاعی اسرائیلی را تولید می‌کند. آن‌ها همچنین سامانه موشکی بالستیک ارو چهار Arrow ۴ اسرائیل را تولید کرده اند.

مقامات ارشد دفاعی اسرائیلی اکنون در حال بررسی این موضوع هستند که چه اشتباهی رخ داده است و آیا دستورالعمل‌ها رعایت شده اند یا خیر.

ادی کوهن روزنامه نگار مشهور صهیونیست نیز در صفحه کاربری خود در توئیتر ویدئویی را از انفجار در یک مرکز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی منتشر کرد و نوشت: انفجاری مبهم در شمال اسرائیل!

23311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.