مؤسسات آموزشی کانادا از تازه واردان افغان حمایت می کنند

[ad_1] 4 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا سخت کار می کند تا حداقل 40000 اتباع افغان را در سریع ترین زمان و با خیال راحت اسکان دهد. کانادا در حال حاضر پذیرای 8580 پناهجوی افغان است که هر هفته تعداد بیشتری نیز به این کشور وارد می‌شوند. کانادایی ها همچنان به ایفای

کد خبر : 174162
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
مؤسسات آموزشی کانادا از تازه واردان افغان حمایت می کنند

[ad_1]

4 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا سخت کار می کند تا حداقل 40000 اتباع افغان را در سریع ترین زمان و با خیال راحت اسکان دهد. کانادا در حال حاضر پذیرای 8580 پناهجوی افغان است که هر هفته تعداد بیشتری نیز به این کشور وارد می‌شوند.

کانادایی ها همچنان به ایفای نقش فعال در استقبال از افغان ها در کانادا ادامه می دهند و مؤسسات آموزشی به این تازه واردان کمک می کنند تا به برنامه های آموزشی با ارزش شغلی دسترسی پیدا کنند. ماه گذشته، کالج CDI یک برنامه کمک هزینه تحصیلی تخصصی را برای پناهندگان راه اندازی کرد. این بورسیه پس از اتمام برنامه، علاوه بر آموزش زبان و خدمات شغلی پس از فارغ التحصیلی، 25 درصد تخفیف شهریه ارائه می دهد.

نمونه های بیشتر از حمایت های آموزشی برای تازه واردان افغان عبارتند از:

  • دانشگاه وسترن در لندن، انتاریو، بورسیه های جدیدی را برای دانشجویان افغان ایجاد کرد که هزینه تحصیل، هزینه ها و هزینه های زندگی تا سقف 100000 دلار را در طول چهار سال تحصیل پوشش می دهد.
  • کالج Fanshawe در لندن، انتاریو، یک برنامه بورسیه تحصیلی جدید را برای ارائه شهریه رایگان برای پنج دانشجو از افغانستان ایجاد کرد.
  • دانشگاه مونت آلیسون در ساکویل، نیوبرانزویک، با حمایت مالی اضافی از سوی خدمات دانشگاه جهانی کانادا، دانشگاه و دانشجویان کوه آلیسون، پذیرای یک دانشجوی پناهنده از افغانستان در پاییز 2022 خواهد بود.
  • سازمان زنان افغان و خدمات مهاجر، یک سازمان غیرانتفاعی تورنتو، با یک شرکت فناوری محلی همکاری کرد تا 55 رایانه، تبلت و تلفن همراه را برای خانواده های تازه واردی که به دنبال تحصیل یا کار آنلاین هستند، ارائه دهد.

برای بسیاری از تازه واردان، کسب یا ارتقاء تحصیلات آنها اولین گام حیاتی برای دستیابی به استقلال مالی و موفقیت در نیروی کار کانادا است. تازه واردان همچنین با پر کردن مشاغل خالی کلیدی به کاهش کمبود نیروی کار در کانادا کمک می کنند و نقش مهمی در رشد اقتصادی این کشور پس از همه گیری خواهند داشت.

افراد، مشاغل یا مؤسساتی که به دنبال مشارکت در اسکان مجدد پناهندگان افغان از طریق داوطلبانه، کمک مالی، حمایت مالی یا حمایت از تلاش های گسترده تر اسکان مجدد هستند، می توانند در مورد چگونگی کمک کانادایی ها بیشتر بیاموزند.

عکس‌های ورودی‌های قبلی در Dropbox برای استفاده رسانه‌ها موجود است. همچنین می توانید پیشرفت کانادا را در زمینه استقبال از پناهجویان افغان در کانادا زیر نظر داشته باشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.