لیگ فوتبال اسپانیا لالیگا با Globant برای حمایت از ابتکارات جدید Web3 و Metaverse – Metaverse Bitcoin News همکاری می کند

لالیگا، سازمان برتر لیگ فوتبال در اسپانیا، همکاری با Globant، غول نرم‌افزاری آرژانتینی را برای ارائه تجربه‌های Web3 و متاورس برای طرفداران خود اعلام کرده است. این مشارکت، منابع فناوری Globant را با بخش فناوری Laliga ترکیب می کند تا محصولاتی برای گسترش دامنه سازمان در حوزه دیجیتال ایجاد کند. لالیگا برای ایجاد پشته

کد خبر : 261855
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
لیگ فوتبال اسپانیا لالیگا با Globant برای حمایت از ابتکارات جدید Web3 و Metaverse – Metaverse Bitcoin News همکاری می کند


لالیگا، سازمان برتر لیگ فوتبال در اسپانیا، همکاری با Globant، غول نرم‌افزاری آرژانتینی را برای ارائه تجربه‌های Web3 و متاورس برای طرفداران خود اعلام کرده است. این مشارکت، منابع فناوری Globant را با بخش فناوری Laliga ترکیب می کند تا محصولاتی برای گسترش دامنه سازمان در حوزه دیجیتال ایجاد کند.

لالیگا برای ایجاد پشته متاورس خود از گلوبانت کمک می گیرد

سازمان های ورزشی بزرگ به عنوان راهی برای دستیابی به طرفداران جدید و ارائه امکانات تعاملی جدید برای کاربران خود به دنیای دیجیتال نزدیک تر می شوند. Laliga، سازمان لیگ برتر فوتبال در اسپانیا، اخیراً شراکتی را اعلام کرده است که در خدمت گسترش دامنه دیجیتالی شرکت است. این سازمان با Globant، یک غول نرم افزاری مستقر در بوئنوس آیرس، برای ایجاد تجربیات متاورس و Web3 برای طرفداران فعلی و کاربران جدید شریک شد.

این افزوده‌های جدید تکمیل کننده پیشنهاد دیجیتال فعلی بخش فناوری Laliga است که در حال حاضر شامل بازی‌های فانتزی، طراحی و توسعه وب و سایر زمینه‌ها می‌شود. بیانیه مطبوعاتی که توافقنامه را توصیف می کند، به توسعه احتمالی بازی هایی با استفاده از این فناوری های جدید اشاره می کند. با این حال، هیچ محصول بتنی به طور مستقیم در نتیجه مشارکت اعلام نشد.

اسکار مایو، مدیر اجرایی لالیگا گفت:

LaLiga Tech برای کمک به ورزش و سرگرمی ایجاد شد تا تحول دیجیتالی خود را تسریع بخشد، و افزایش تقاضا که شاهد آن بودیم نشان می‌دهد که این یک اولویت اصلی برای صنعت است. همکاری با Globant به ما امکان می دهد تا این رشد را در مقیاس جهانی ادامه دهیم و در عین حال فراگیرترین و با ارزش ترین فناوری ها را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.


جنبش های متاورس لالیگا

لالیگا یکی از سازمان های لیگ ورزشی است که حرکت های متعددی را برای دیجیتالی کردن بخشی از فعالیت های خود انجام داده است. در این ماه، این شرکت با پلتفرم متاورس مبتنی بر اتریوم Decentraland برای ارائه تجربیات IP مجاز در یکی از بسته های موجود در متاورس خود شریک شد. به همین ترتیب، این سازمان اخیراً اپلیکیشن خود به نام MAS را راه اندازی کرده است که شامل فناوری بلاک چین برای محافظت از هویت طرفداران خود است.

همچنین، این شرکت با ارائه محصولات دارای مجوز در بازی بلوک ماین کرافت Mojang، وارد بازار دارایی بازی های سنتی شده است. در این بازی، کاربران می‌توانند با خرید یک بسته پوستی، هر شخصیتی را به پیراهن تیم‌های مختلف حاضر در فهرست لالیگا مجهز کنند.

لالیگا قبلا پروژه های مبتنی بر NFT را نیز ارائه کرده است. در سال 2021، با Dapper Labs، خالقان NBA Top Shots و Cryptokitties، همکاری کرد تا NFTهایی را که بهترین لحظات داستان لیگ را به تصویر می‌کشند، منتشر کند.

برچسب ها در این داستان

Dapper Labs، Decentraland، globant، laliga، MAS، Metaverse، Minecraft، nft، فوتبال، اسپانیا، اسپانیایی، Web3

نظر شما در مورد متاورس و فشار Web3 لالیگا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، rafapress / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.