لیو موسس JD.com چین با دعوای مدنی تجاوز جنسی در ایالات متحده موافقت کرد

[ad_1] توسط کیسی هال شانگهای (رویترز) – میلیاردر ریچارد لیو، بنیانگذار یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی چین، JD.com، با دعوای مدنی که توسط دانشجوی سابق دانشگاه میشیگان، لیو جینگ یائو، به تجاوز متهم شده بود، موافقت کرد. این کت و شلوار بخشی از یک دعوای حقوقی طولانی مدت بین ریچارد لیو و لیو جینگ

کد خبر : 262235
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
لیو موسس JD.com چین با دعوای مدنی تجاوز جنسی در ایالات متحده موافقت کرد

[ad_1]

توسط کیسی هال

شانگهای (رویترز) – میلیاردر ریچارد لیو، بنیانگذار یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی چین، JD.com، با دعوای مدنی که توسط دانشجوی سابق دانشگاه میشیگان، لیو جینگ یائو، به تجاوز متهم شده بود، موافقت کرد.

این کت و شلوار بخشی از یک دعوای حقوقی طولانی مدت بین ریچارد لیو و لیو جینگ یائو بود، که در سال 2018 یک دانشجوی 21 ساله بود که گفت ریچارد لیو بعد از یک شب شام و نوشیدنی به او تجاوز کرد.

در بیانیه ای از طرفین دعوی که توسط JD.com به رویترز ارائه شده است، آمده است: «حادثه بین خانم جینگ یائو لیو و آقای ریچارد لیو در مینه سوتا در سال 2018 منجر به سوء تفاهم شد که توجه عمومی قابل توجهی را به خود جلب کرد و درد و رنج عمیقی را به همراه داشت. احزاب و خانواده هایشان.»

در ادامه تأیید کرد که پرونده که هفته گذشته روند انتخاب هیئت منصفه را در دادگاه مینه سوتا آغاز کرد، حل و فصل شده است، اما شرایط حل و فصل را فاش نکرد.

JD.com از اظهار نظر بیشتر در مورد این پرونده خودداری کرد، در حالی که وکلای ریچارد لیو و لیو جینگ یائو بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

ریچارد لیو یک میلیاردر سرشناس در چین است که تاسیس و تا اوایل سال جاری مدیر اجرایی JD.com بود. او در ماه آوریل سکان مدیر عامل را به خو لی سپرد.

لیو جینگ یائو در آوریل 2019، چهار ماه پس از آن که دادستان از طرح اتهامات جنایی علیه ریچارد لیو خودداری کرد، شکایت مدنی را ارائه کرد.

این پرونده به شدت شهرت لیو را در چین تضعیف کرد و کنترل او بر غول تجارت الکترونیک را مورد بررسی قرار داد. در سال 2019، او به دلیل “دلایل شخصی” از هیئت مشورتی پارلمان چین استعفا داد.

این پرونده همچنین بسیاری از زنان را در چین تحریک کرده بود، جایی که سال‌ها موضوعاتی مانند آزار و اذیت جنسی و تجاوز به ندرت در انظار عمومی مطرح می‌شد تا اینکه جنبش #MeToo در سال 2018 ریشه دوانید، اگرچه از آن زمان با سانسور آنلاین و بازخورد رسمی مواجه شد.

حامیان لیو جینگ یائو در شبکه های اجتماعی چین این شهرک سازی را یک پیروزی برای جنبش #MeToo چین خواندند.

اخبار مربوط به حل و فصل به سرعت در رسانه های اجتماعی چین در روز یکشنبه آغاز شد و بیش از 110 میلیون نفر اخبار مربوط به این موضوع را مطالعه کردند.

(گزارش توسط کیسی هال و وینی ژو؛ ویرایش توسط کیم کوگیل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.