لیبرمن خواهان اشغال جنوب لبنان شد

[ad_1] آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از تل آویو خواست جنوب لبنان را اشغال کند، کنترل امنیتی شمال غزه را به دست گیرد و محور فیلادلفیا در مجاورت مصر را به عنوان یک نتیجه ضروری پس از جنگ نابود کند. لیبرمن در پستی در شبکه «ایکس» تحت عنوان «روز بعد» نوشت که «هرگونه

کد خبر : 448462
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
لیبرمن خواهان اشغال جنوب لبنان شد

[ad_1]

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از تل آویو خواست جنوب لبنان را اشغال کند، کنترل امنیتی شمال غزه را به دست گیرد و محور فیلادلفیا در مجاورت مصر را به عنوان یک نتیجه ضروری پس از جنگ نابود کند.

لیبرمن در پستی در شبکه «ایکس» تحت عنوان «روز بعد» نوشت که «هرگونه حل و فصل در مورد موضوع روز بعد باید حاوی پیام روشنی خطاب به حماس و حزب الله باشد که ما را به بازی نگیرید و این پیام اینگونه باشد که آنها بهای سنگینی را در قالب از دست دادن اراضی خود بپردازند.

وی افزود: ارتش اسرائیل باید در رودخانه اللیطانی مستقر شود، شمال نوار غزه را از نقطه نظر امنیتی کنترل کند، نوار امنیتی ایجاد کند، محور فیلادلفیا را نابود کند و آزادی عبور و مرور به مردم غزه برای رفتن به سیناء را بدهد. لیبرمن پیشبینی کرد که یک میلیون و نیم تن از ساکنان غزه وارد سیناء شوند.

لیبرمن در پست خود عنوان داشت: «هرگونه حل و فصل در مورد موضوع روز بعد باید حاوی پیام روشنی مبنی بر عدم مزاحمت برای ما باشد و این امر جز از طریق تحمیل هزینه سنگین بر آن کسانی که جنگ را علیه ما آغاز کردند، و در وهله اول حماس و حزب الله، محقق نخواهد شد. در طول تاریخ، همه طرف‌هایی که جنگ را آغاز کردند و شکست خوردند، بهای سنگینی را، قبل از هر چیز با از دست دادن اراضی‌شان پرداختند.

وی از اینکه ران درمر، وزیر امور استراتژیک اسرائیل و رئیس شورای امنیت داخلی، مدل «روز بعد» را پیش از ارائه آن به کابینه سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی به مقامات دولت آمریکا ارائه کردند، ابراز تعجب کرد.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.