لوکاکو آقای‌ گلی را از طارمی ربود؛ سردار آزمون در کنار مسی

[ad_1] با پایان یافتن مسابقات و دیدارهای ملی در پنجره فیفادی در ماه نوامبر، تیم‌های ملی تا شروع سال جدید و در ماه ژانویه مسابقاتی را به صورت رسمی برگزار نخواهند کرد. لوکاکو ستاره تیم ملی بلژیک در این پنجره به لطف ۴ گلی که مقابل تیم ملی جمهوری آذربایجان به ثمر رساند موفق شد

کد خبر : 434545
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
لوکاکو آقای‌ گلی را از طارمی ربود؛ سردار آزمون در کنار مسی

[ad_1]

با پایان یافتن مسابقات و دیدارهای ملی در پنجره فیفادی در ماه نوامبر، تیم‌های ملی تا شروع سال جدید و در ماه ژانویه مسابقاتی را به صورت رسمی برگزار نخواهند کرد.

لوکاکو ستاره تیم ملی بلژیک در این پنجره به لطف ۴ گلی که مقابل تیم ملی جمهوری آذربایجان به ثمر رساند موفق شد با ۱۵ گل زده عنوان آقای گلی مسابقات ملی در سال ۲۰۲۳ را از آن خود کند. همچنین لوکاکو موفق شد تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۸۳ برساند و بعد از کریستیانو رونالدو و پوشکاش سومین گلزن برتر اروپایی مسابقات ملی‌ شود.

بعد از ستاره تیم ملی بلژیک، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال با ۱۲ گل زده در رده دوم جدول برترین گلزنان ملی در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت. طارمی در این پنجره در بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان موفق شد دو بار برای تیم ملی گلزنی کند و تعداد گل‌های ملی خود را در سال جاری به عدد ۱۲ برساند. اگر لوکاکو در بازی با جمهوری آذربایجان موفق به پوکر نمی‌شد، طارمی این شانس را داشت تا آقای گل رقابت‌های ملی در سال ۲۰۲۳ شود.

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن رقابت‌های ملی و مهاجم تیم ملی پرتغال در کنار کیلیان ام‌باپه از فرانسه هر کدام با ۱۰ گل زده در رده سوم برترین گلزنان رقابت‌های ملی در سال ۲۰۲۳ قرار گرفتند. هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس نیز با ۹ گل زده در رده چهارم قرار دارد.

رتبه پنجم نیز یک نکته جالب توجه دارد. سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی ایران با ۸ گل زده در کنار لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین که چندی پیش موفق به کسب توپ طلایی هشتم خود شده بود در رده پنجم برترین گلزنان رقابت‌های ملی در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.