لونو صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر را برای سرمایه گذاری در بیش از 200 استارت آپ کریپتو و فین تک در سال راه اندازی می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] صرافی ارزهای دیجیتال لونو اخیراً از راه‌اندازی یک بازوی سرمایه‌گذاری به نام Luno Expeditions خبر داده است که هدف آن سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های فین‌تک، کریپتو و وب۳ در سطح جهانی است. بازوی سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال و شرکت های مرحله بعدی را از سری A به بالا هدف قرار می دهد. تامین مالی

کد خبر : 180700
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۳۰
لونو صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر را برای سرمایه گذاری در بیش از 200 استارت آپ کریپتو و فین تک در سال راه اندازی می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال لونو اخیراً از راه‌اندازی یک بازوی سرمایه‌گذاری به نام Luno Expeditions خبر داده است که هدف آن سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های فین‌تک، کریپتو و وب۳ در سطح جهانی است. بازوی سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال و شرکت های مرحله بعدی را از سری A به بالا هدف قرار می دهد.

تامین مالی بیش از 200 استارتاپ در سال

یکی از صرافی‌های پیشگام ارزهای دیجیتال آفریقا، لونو، اخیراً راه‌اندازی یک بازوی سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه را اعلام کرد که هدف آن حمایت از استارت‌آپ‌های فین‌تک، کریپتو و وب۳ است. در گزارشی آمده است که انتظار می‌رود این بازوی سرمایه‌گذاری که به عنوان Luno Expeditions شناخته می‌شود، سالانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ استارت‌آپ را تامین مالی کند.

بر اساس گزارشی که توسط Techcrunch منتشر شده است، جوسلین چنگ، مدیر عامل این شرکت، تیم پنج نفره زن را در Luno Expeditions رهبری خواهد کرد. این گزارش می افزاید که بری سیلبرت، بنیانگذار و مدیر عامل گروه ارز دیجیتال (DCG) و مارکوس سوانپول از لونو، بخشی از کمیته سرمایه گذاری شرکت جدید سرمایه گذاری خطرپذیر خواهند بود.

همچنین در این گزارش، چنگ – که قبلاً نقش‌های سرمایه‌گذاری در CPP Investments، Bain Capital و Goldman Sachs را بر عهده داشته است، نقل شده است که نقش سرمایه‌گذاری جدید را از نقش DCG متمایز می‌کند.

چنگ گفت: «Luno Expeditions روی سرمایه‌گذاری اولیه گروه در سهام و دورهای قابل تبدیل تمرکز خواهد کرد. او همچنین تصریح کرد که این شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر به سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری و شرکت های مرحله بعدی از سری A به بالا ادامه خواهد داد.

مدیر عامل شرکت معتقد است که “صندوق های مالی بسیار کمی واقعا جهانی و در مراحل اولیه فین تک” وجود دارند که در حال حاضر عملیاتی هستند، بنابراین فرصتی برای ایجاد یک در حال حاضر وجود دارد. او همچنین خاطرنشان کرد که همگرایی قوی بین برخی فین تک ها و ارزهای دیجیتال وجود دارد. با این حال، چنگ محاسبه کرد که زیرساخت ها هنوز باید ساخته شود و گفت:

هنوز کارهای زیادی برای ایجاد زیرساختی که ارز دیجیتال به آن تکیه خواهد کرد، باید انجام شود. بنابراین هدف ما حمایت از این اکوسیستم گسترده تر است. بنابراین معنای عملا این است که ما در شرکت‌های فین‌تک سرمایه‌گذاری خواهیم کرد که احساس می‌کنیم با این تز بلندمدت مطابقت دارند، نه فقط در هر شرکت فین‌تک.

در همین حال، این گزارش می گوید که Luno Expeditions بین 50000 تا 250000 دلار در هر استارتاپ سرمایه گذاری خواهد کرد و این به مجموع بودجه ای بین 15 تا 75 میلیون دلار در سال تبدیل می شود.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.