«لولا» داسیلوا، کاندیدای ریاست‌جمهوری برزیل، از مشارکت بانک مرکزی برزیل در مقررات رمزنگاری پشتیبانی می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] لوئیس ایناسیو داسیلوا، نامزد ریاست جمهوری که بیشترین آرا را در دور اول رای گیری برزیل به دست آورد، معروف به “لولا”، اعلام کرد که بانک مرکزی برزیل باید مسئول ایجاد چارچوب قانون ارزهای دیجیتال باشد. لولا همچنین اظهار داشت که تاثیر ارزهای رمزنگاری شده باید اندازه گیری شود تا از هر گونه اثرات

کد خبر : 264158
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
«لولا» داسیلوا، کاندیدای ریاست‌جمهوری برزیل، از مشارکت بانک مرکزی برزیل در مقررات رمزنگاری پشتیبانی می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

لوئیس ایناسیو داسیلوا، نامزد ریاست جمهوری که بیشترین آرا را در دور اول رای گیری برزیل به دست آورد، معروف به “لولا”، اعلام کرد که بانک مرکزی برزیل باید مسئول ایجاد چارچوب قانون ارزهای دیجیتال باشد. لولا همچنین اظهار داشت که تاثیر ارزهای رمزنگاری شده باید اندازه گیری شود تا از هر گونه اثرات نامطلوبی که ممکن است بر اقتصاد ملی بیاورد جلوگیری شود.

لولا از نظارت بانک مرکزی بر کریپتو حمایت می کند

نامزدی که بیشترین آرا را در دور اول رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری برزیل به دست آورد، لوئیس ایناسیو “لولا” داسیلوا، موضع خود را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در این کشور آشکار کرده است. لولا حمایت خود را از بانک مرکزی برزیل نشان داد که به گفته او، به دلیل ویژگی مستقل بودن آن، باید مسئول ایجاد مقررات ارزهای دیجیتال باشد.

این نامزد توضیح داد که این بخش اخیراً به شدت رشد کرده است و باعث شده تنظیم کننده ها چشم خود را به این موضوع معطوف کنند. لولا بیان کرد که این چارچوب قانونی باید به «پرهیز از اقدامات غیرقانونی که می‌توانیم با استفاده از دارایی‌های کریپتو انجام دهیم، مانند پولشویی و فرار ارز، علاوه بر اجتناب از شیوه‌های تجارت متقلبانه، کمک کند».

این نامزد همچنین نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال را برای جلوگیری از تأثیر منفی بر اقتصاد ملی پیشنهاد کرد.


مقاصد حاکمیتی و تلاش های تنظیمی فعلی

لولا مروج بزرگ شکستن وابستگی برزیل به بازارهای بین المللی دلار بوده است. لولا در ماه ژوئیه اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات، از انتشار یک ارز مشترک برای لاتام به نام SUR (به زبان اسپانیایی جنوب) حمایت خواهد کرد. با این حال، وی جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد. برزیل در حال حاضر در مراحل آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود، واقعی دیجیتال است.

مستقل از اظهارات نامزد، در حال حاضر یک پروژه صورتحساب ارز دیجیتال در دست معاونت اتاق کنگره برزیل وجود دارد. اما به دلیل تمرکز نمایندگان بر انتخابات سراسری، این موضوع مطرح نشده است. در حالی که هنوز زمان برای بحث وجود دارد، در صورت تاخیر در یک سال آینده، لایحه باید از حمایت گزارشگر جدید برخوردار شود و معاونان جدید باید پروژه ها را مطالعه کنند تا بتوانند دوباره درباره آن بحث کنند. .

این فرآیند یادگیری جدید تصویب لایحه فعلی را به تاخیر می اندازد. به همین ترتیب، اگر لولا در انتخابات این ماه پیروز شود، می تواند پس از تصویب قانون را وتو کند، همانطور که قبلاً در سایر کشورهای لاتام اتفاق افتاده است.

نظر شما در مورد موضع لولا در مورد مقررات ارزهای دیجیتال چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Isaac Fontana، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.