لوب از سومین پوینت، حرکات شل را ستایش می کند، و از فراخوان جدایی خود پیروی می کند

[ad_1] لوب که در ماه اکتبر گفت که صندوق تامینی او Third Point LLC 750 میلیون دلار از سهام شرکت را تصاحب کرده است، روز جمعه به سرمایه گذاران خود گفت که به سهام شل خود اضافه کرده و با مدیریت، اعضای هیئت مدیره و سایر سهامداران گفتگو کرده است. این نامه که روز شنبه

کد خبر : 203742
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۲۸
لوب از سومین پوینت، حرکات شل را ستایش می کند، و از فراخوان جدایی خود پیروی می کند

[ad_1]

لوب که در ماه اکتبر گفت که صندوق تامینی او Third Point LLC 750 میلیون دلار از سهام شرکت را تصاحب کرده است، روز جمعه به سرمایه گذاران خود گفت که به سهام شل خود اضافه کرده و با مدیریت، اعضای هیئت مدیره و سایر سهامداران گفتگو کرده است.

این نامه که روز شنبه توسط رویترز مشاهده شد، این گفتگوها را “سازنده” خواند و گفت که قیمت سهام این شرکت در حال حاضر ارزان است اما با “مدیریت صحیح” سودهای آینده را می بیند.

لوب بر این عقیده خود که شرکت می تواند با ساختار شرکتی متفاوت موفق تر باشد، پایبند است. با این حال، او همچنین از تصمیم شل برای انتقال دفتر مرکزی خود از هلند به بریتانیا و ایجاد یک طبقه سهامدار واحد حمایت کرد.

در این نامه آمده است: «این حرکت به انعطاف‌پذیری بیشتری برای اصلاح پرتفوی آن (از طریق فروش دارایی یا اسپین‌آف) اجازه می‌دهد و امکان بازگشت کارآمدتر سرمایه، به‌ویژه از طریق خرید مجدد سهام را فراهم می‌کند.

در ماه اکتبر، لوب برای اولین بار علناً اعلام کرد که شل از تقسیم تجارت گاز طبیعی مایع، انرژی های تجدیدپذیر و بازاریابی خود به یک شرکت جداگانه سود می برد و آن را از تجارت انرژی قدیمی خود جدا می کند. او نوشت که بسیاری از سهامداران این دیدگاه را دارند.

در نامه لوب همچنین آمده است که رویدادهای ژئوپلیتیک کنونی بر اهمیت استراتژیک تامین انرژی قابل اعتماد، به ویژه در اروپا تاکید می کند. در این نامه آمده است: «تجارت LNG (گاز طبیعی مایع) شل، بزرگترین تجارت در جهان خارج از قطر، نقش مهمی در تضمین امنیت انرژی اروپا ایفا خواهد کرد.

این اولین بار است که لوب از زمان اولین اعلام سرمایه گذاری شل، مشتریان خود را به روز می کند.

به طور کلی، لوب گفت که شرکت او سرمایه گذاری های بیشتری در سهام انرژی و سایر سهام انجام داده است که در دوره تورم بالاتر، کمبود عرضه و تغییر به سمت منابع انرژی تجدید پذیر بیشتر سود خواهد برد.

صندوق شرکای ثالث 11.5 درصد در سه ماهه اول ضرر کرد، اما در نامه آمده است که این شرکت در ماه آوریل از ضررهای شدیدتر خودداری کرد، زمانی که صندوق آن 1 درصد کاهش یافت در حالی که شاخص گسترده تر S&P 500 8 درصد کاهش یافت.

سومین پوینت از برخی موقعیت های سهام بزرگ خارج شد و سرمایه گذاری جدیدی در شرکت معدنی گلنکور انجام داد زیرا این شرکت قرار است از انتقال به انرژی های تجدیدپذیر بهره مند شود. او انتظار دارد که شرکت بتواند با تیم مدیریتی جدید خود با مشخصات بهبودیافته ESG و “بازده نقدی بسیار قوی به سهامداران و تسویه حساب های دولتی” به سایر شرکت های معدنی برسد.

(گزارش توسط Svea Herbst-Bayliss؛ ویرایش توسط Chizu Nomiyama)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.