لغو مصوبه تعیین کف نرخی بلیط هواپیما

طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مصوبه انجمن شرکت‌های هواپیمایی در خصوص تعیین کف نرخی بلیط هواپیما لغو شد. میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری،  از لغو مصوبه انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره تعیین کف نرخ بلیط هواپیما خبر داد. رضوی در خصوص دلیل لغو این مصوبه چنین توضیح داد: در روزهای اخیر انجمن شرکتهای هواپیمایی با ابلاغ

کد خبر : 157305
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
لغو مصوبه تعیین کف نرخی بلیط هواپیما


طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مصوبه انجمن شرکت‌های هواپیمایی در خصوص تعیین کف نرخی بلیط هواپیما لغو شد.

میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری،  از لغو مصوبه انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره تعیین کف نرخ بلیط هواپیما خبر داد. رضوی در خصوص دلیل لغو این مصوبه چنین توضیح داد:

در روزهای اخیر انجمن شرکتهای هواپیمایی با ابلاغ صورت‌جلسه‌ای به شرکتهای هواپیمایی با تعیین کف نرخی، حداقل قیمت فروش بلیط در پروازهای داخلی را ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرده بود. با توجه به مغایرت صورت‌جلسه فوق با آخرین مصوبه شورای عالی هواپیمایی کشوری مبنی بر حذف کف نرخی از قیمت بلیط هواپیما، سازمان هواپیمایی کشوری موضوع فوق را پیگیری و بر‌این اساس، انجمن شرکتهای هواپیمایی با ارسال نامه خطاب به مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی مصوبه فوق را ملغی کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد:

تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند ضمن حذف کف نرخی از قیمت بلیط و اعلام مراتب به تمامی کانالهای فروش و‌توزیع خود، بلیط پروازهای داخلی را حداکثر تا سقف نرخی تعیین شده به تفکیک مسیرهای پروازی که در تارنمای انجمن شرکتهای هواپیمایی جهت اطلاع عموم منتشر شده است بفروش برسانند.

وی در ادامه افزود:

هیچ‌کدام از شرکتهای هواپیمایی مجاز به تعیین کف نرخی یا فروش با قیمت بالاتر از نرخ اعلام شده نیستد و در صورت مشاهده تخطی از مراتب فوق، با متخلفین بر اساس قوانین و‌مقررات موضوعه برخورد خواهد شد.

در این راستا، هفته گذشته نیز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد این سازمان با رقابت‌های ناسالم در فضای فروش بلیط هواپیما خبر داده بود. البته طبق گفته‌های وی، فروش بلیط هواپیما کمتر از نرخ ۶۰۰ هزار تومان تخلف محسوب نمی‌شود و این سازمان برای ارزان‌فروشی بلیط مشروط به عدم کاهش کیفیت خدمات، ممنوعیتی قائل نیست.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.