لری فینک، مدیر عامل بلک راک، پیشرفت دارایی های دیجیتال را در نامه سالانه سهامداران توصیف می کند.

[ad_1] بر اساس نامه اخیر سهامدارانش، لری فینک، میلیاردر، پیشرفت دارایی های دیجیتال را زیر نظر داشته است. فینک در نامه سالانه سهامداران ارسال شده توسط مدیر عامل بلک راک، لری فینک، توضیح داد که چگونه صنعت دارایی های دیجیتال شاهد “تحولات بسیار جالب” بوده است. به طور خاص، فینک رشد استفاده از بیت کوین

کد خبر : 334805
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۸
لری فینک، مدیر عامل بلک راک، پیشرفت دارایی های دیجیتال را در نامه سالانه سهامداران توصیف می کند.

[ad_1]

بر اساس نامه اخیر سهامدارانش، لری فینک، میلیاردر، پیشرفت دارایی های دیجیتال را زیر نظر داشته است.

فینک در نامه سالانه سهامداران ارسال شده توسط مدیر عامل بلک راک، لری فینک، توضیح داد که چگونه صنعت دارایی های دیجیتال شاهد “تحولات بسیار جالب” بوده است.

به طور خاص، فینک رشد استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال در هند، برزیل و بخش هایی از آفریقا را برجسته می کند. او توضیح می‌دهد که چگونه «پیشرفت‌های چشمگیر در پرداخت‌های دیجیتال» «هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و شمول مالی را پیش می‌برد».

مجله بیت کوین از نزدیک این پیشرفت ها را در پذیرش بیت کوین دنبال کرده است، مانند رشد تراکنش های بیت کوین در هند، پروژه بیت کوین ساحل برزیل، بیت کوین اکاسی در آفریقای جنوبی و بسیاری موارد دیگر، همه نمونه های واضحی از افزایش استفاده در کشورهایی که به پول دیجیتال مستقل نیاز است. اکثر.

فینک در ادامه خاطرنشان می‌کند که بازارهای توسعه‌یافته مانند ایالات متحده در مقایسه با آن عقب‌تر هستند و هزینه پرداخت‌ها را بالاتر می‌گذارند، چیزی که ممکن است بازتابی بر اقدامات اخیر خود ایالات متحده برای سرکوب صرافی‌های بزرگ باشد. علاوه بر این، فروپاشی بانک‌هایی که به این صرافی‌ها خدمات مالی ارائه می‌کردند، صنعت را بیش از پیش خفه کرده است.

فینک می‌نویسد: «به‌ویژه، توکن‌سازی طبقات دارایی، چشم‌انداز افزایش کارایی در بازارهای سرمایه، کوتاه کردن زنجیره‌های ارزش، و بهبود هزینه و دسترسی سرمایه‌گذاران را ارائه می‌دهد. ما در بلک راک به کاوش در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال، به‌ویژه حوزه‌های مرتبط با مشتریانمان مانند بلاک چین‌های مجاز و توکن‌سازی سهام و اوراق قرضه ادامه می‌دهیم.» اگرچه او در مورد توکن کردن دارایی‌های موجود بحث می‌کند، اما کنجکاو است که ببینیم آیا بلک راک و موسسات مالی بزرگ مشابه آن، پاسخ دولت به فروپاشی بانک‌های اخیر را می‌بینند یا خیر، و اولین مورد استفاده از فناوری بلاک چین را توکن‌سازی می‌دانند. از پول سالم

به هر حال، این اولین مورد استفاده آن بود – به شکل بیت کوین.

فینک در پایان می‌گوید: «در حالی که صنعت در حال بلوغ است، به وضوح خطرات و نیاز به مقررات در این بازار وجود دارد. BlackRock به تعالی عملیاتی متعهد است و ما قصد داریم همان استانداردها و کنترل‌هایی را برای دارایی‌های دیجیتال اعمال کنیم که در سراسر تجارت خود انجام می‌دهیم.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.