لتونی، استونی و لیتوانی از آلمان می خواهند تانک به اوکراین بفرستد

[ad_1] (رویترز) – کشورهای بالتیک لتونی، استونی و لیتوانی روز شنبه تماس مشترکی با آلمان برقرار کردند تا رهبری خود را تقویت کند و تانک های اصلی خود را به اوکراین بفرستد و فشار بیشتری بر برلین برای کمک به کی یف در جنگ علیه این کشور ایجاد کند. روسیه. وزیر امور خارجه استونی در

کد خبر : 309826
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
لتونی، استونی و لیتوانی از آلمان می خواهند تانک به اوکراین بفرستد

[ad_1]

(رویترز) – کشورهای بالتیک لتونی، استونی و لیتوانی روز شنبه تماس مشترکی با آلمان برقرار کردند تا رهبری خود را تقویت کند و تانک های اصلی خود را به اوکراین بفرستد و فشار بیشتری بر برلین برای کمک به کی یف در جنگ علیه این کشور ایجاد کند. روسیه.

وزیر امور خارجه استونی در توییتر خود نوشت: ما وزیران خارجه استونی، لتونی و لیتوانی از آلمان می‌خواهیم تانک‌های لئوپارد را در اختیار اوکراین قرار دهد.

این برای توقف تجاوز روسیه، کمک به اوکراین و بازگرداندن سریع صلح در اروپا ضروری است. آلمان به عنوان قدرت پیشرو اروپا در این زمینه مسئولیت ویژه ای دارد.

این بیانیه یک روز پس از آن صادر شد که آلمان و متحدان غربی هیچ تصمیمی در مورد اینکه آیا برلین با ارسال تانک‌های لئوپارد 2 خود به اوکراین موافقت می‌کند یا به سایر کشورهایی که این تانک‌ها را دارند اجازه انجام این کار را می‌دهد، نرسیدند.

حمله روسیه به اوکراین در فوریه سال گذشته، نگرانی‌هایی را در کشورهای کوچک بالتیک – همه اعضای ناتو که پس از دهه‌ها حکومت شوروی در سال 1991 استقلال خود را احیا کردند – ایجاد کرد که ممکن است مورد حمله مسکو نیز قرار گیرند.

روسیه در روزهای اخیر گلوله باران مناطق شرقی اوکراین را در خارج از خط مقدم اصلی در دونباس افزایش داده است، به طوری که وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که حمله این کشور به منطقه Zaporizhzhia، واحدهای ارتش این کشور را در موقعیت‌های سودمندتری قرار داده است.

بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع جدید آلمان روز شنبه گفت که قصد دارد “به سرعت” از اوکراین بازدید کند و افزود که برلین در حال “گفتگوی نزدیک” در مورد موضوع تانک ها با ایالات متحده و سایر شرکای بین المللی است.

(گزارش توسط لیدیا کلی در ملبورن؛ ویرایش توسط شری ناواراتنام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.