لبه های دلار پیش از داده های CPI بالاتر است. استرلینگ ضعیف می شود توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات اروپا روز پنجشنبه در آستانه انتشار آمارهای تورم ایالات متحده در محدوده محدودی معامله شد، در حالی که استرلینگ در آستانه پایان احتمالی برنامه خرید اضطراری اوراق قرضه بانک مرکزی انگلیس کاهش یافت. در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که

کد خبر : 267138
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۱۰
لبه های دلار پیش از داده های CPI بالاتر است.  استرلینگ ضعیف می شود توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات اروپا روز پنجشنبه در آستانه انتشار آمارهای تورم ایالات متحده در محدوده محدودی معامله شد، در حالی که استرلینگ در آستانه پایان احتمالی برنامه خرید اضطراری اوراق قرضه بانک مرکزی انگلیس کاهش یافت.

در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.1 درصد افزایش یافت و به 113.332 رسید و نزدیک به اوج 20 ساله باقی ماند.

پس از نشست ماه سپتامبر بانک مرکزی که نشان داد سیاستگذاران به اتفاق آرا بر لزوم انقباض بیشتر پولی برای مبارزه با تورم توافق کردند، دلار همچنان در تقاضا باقی مانده است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «این روایتی است که روند کلی دارایی‌های ریسک را نزولی نگه می‌دارد و دلار را حمایت می‌کند، و ما انتظار نداریم که این روند تا اولین سه ماهه 23 تغییر کند».

تمرکز اصلی روز پنجشنبه بر انتشار آخرین داده‌های تورم ایالات متحده خواهد بود، که انتظار می‌رود نشان دهد سالانه بالای 8 درصد در سپتامبر باقی مانده است و نزدیک به اوج 40 ساله قبلی خود در سال 2022 باقی مانده است.

در جاهای دیگر، 0.3% کاهش یافت و به 1.1068 رسید، در حالی که پوند برخی از سودهای روز چهارشنبه را به دلیل عدم شفافیت در مورد اینکه آیا بانک انگلستان حمایت خود از بازارهای بدهی را در روز جمعه پس خواهد گرفت یا خیر، پس داد.

رئیس بانک انگلستان در اوایل هفته اعلام کرد که بانک مرکزی به حمایت اضطراری از اوراق قرضه در پایان این هفته پایان خواهد داد. اما با توجه به اینکه هزینه های استقراض دولت بریتانیا به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسیده است و دولت جدید انگلیس ظاهراً به برنامه های مخارج خود متعهد است، بیلی احتمالاً برای عقب نشینی تحت فشار قرار خواهد گرفت.

ING اضافه کرد: «به نظر می رسد که تمدید خرید اضطراری طلا در حال حاضر کلید جلوگیری از فروش شدید دیگر در بازار طلا و پوند است.

پس از تایید داده ها در سطوح بالا در ماه سپتامبر، به 0.9701 کاهش یافت که در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، 10.9 درصد بیشتر از سال به سال بود.

ING افزود: «در فاصله دو هفته تا پایان نشست اکتبر ECB، بازارها تقریباً به طور کامل قیمت‌ها را با افزایش 75 واحدی (70 واحد در منحنی OIS) و در مجموع 230 واحد در اواسط سال 2023 کاهش می‌دهند.

0.1% کاهش یافت و به 146.82 رسید، نه چندان دور از اوج 147.64 در آگوست 1998، و به خوبی از بالاترین سطح ماه گذشته 145.90 گذشت که مقامات ژاپنی را بر آن داشت تا برای خرید ین مداخله کنند.

داده های روز پنجشنبه نشان داد که تورم در سپتامبر به بالاترین سطح خود در 41 سال گذشته رسید. مقامات این کشور نشانه‌های کمی از شروع سیاست‌های پولی سفت‌تر برای مبارزه با این تورم فزاینده نشان داده‌اند که نشان‌دهنده کاهش بیشتر ین بدون مداخله هماهنگ است.

پس از کاهش 0.1 درصدی به 0.6271، پس از کاهش به 0.6235 پایین ترین سطح 2-1/2 ساله در جلسه قبل، در حالی که 0.1 درصد کاهش یافت و به 0.5597 رسید، که فقط از پایین ترین سطح خود از مارس 2020 که در روز سه شنبه مشاهده شد، افزایش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.