لبه های دلار پایین تر. CPI ایالات متحده برای اطلاع رسانی انتظارات افزایش با Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه کاهش یافت، با فعالیت محدود قبل از انتشار داده های کلیدی تورم مصرف کننده ایالات متحده و همچنین نشست بزرگ بانک مرکزی اروپا. در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 213703
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
لبه های دلار پایین تر.  CPI ایالات متحده برای اطلاع رسانی انتظارات افزایش با Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه کاهش یافت، با فعالیت محدود قبل از انتشار داده های کلیدی تورم مصرف کننده ایالات متحده و همچنین نشست بزرگ بانک مرکزی اروپا.

در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.1% کاهش یافت و در 102.025 معامله شد.

این شاخص هفته گذشته پس از روز جمعه که نشان داد کارفرمایان در ماه می 390000 شغل اضافه کردند، حدود 0.5 درصد افزایش یافته بود، که بر انتظارات فدرال رزرو ایالات متحده برای مقابله با تورم نیرومند باقی خواهد ماند.

توجه این هفته بر روی ماه می متمرکز خواهد شد که قرار است در روز جمعه منتشر شود.

افزایش نرخ تورم به انتظارات فدرال رزرو آمریکا در مورد انقباضات تهاجمی می افزاید و احتمالاً به گمانه زنی های ماه گذشته مبنی بر اینکه فدرال رزرو در نشست سپتامبر خود از افزایش نرخ بهره فاصله خواهد گرفت، پایان خواهد داد.

انتظار می‌رود که تورم اصلی، که قیمت‌های بی‌ثبات انرژی و سوخت را حذف می‌کند و معیار ترجیحی فدرال رزرو است، به 6.2 درصد در ماه قبل کاهش یابد. این سومین ماه کاهش متوالی را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که تورم اصلی به اوج خود رسیده باشد.

همچنین نکته قابل توجه این هفته، جلسه روز پنجشنبه توسط بانک مرکزی است که انتظار می رود زمینه را برای افزایش نرخ بهره در نشست جولای خود فراهم کند، به ویژه پس از اینکه داده های اخیر نشان داد در ماه می شتاب گرفته و به رکورد جدید 8.1 درصد رسیده است.

“فشار برای اقدام بانک مرکزی اروپا به طور قابل توجهی افزایش یافته است، اما دستورالعمل قبلی بانک مرکزی افزایش نرخ ها را در جلسه رد می کند. [this week]تحلیلگران Nordea در یادداشتی گفتند. “همراه با پیش بینی های به روز تورم، سیگنال های بانک مرکزی اروپا تضمین کننده افزایش نرخ در ماه جولای است.”

افزایش 0.1% به 1.0726، 0.3% افزایش به 1.2528، در حالی که 0.2% کاهش یافت و به 130.54 رسید، اما فاصله چندانی با قله 20 ساله ماه گذشته 131.34 ندارد.

قیمت حساس به ریسک در آستانه نشست روز سه‌شنبه بانک مرکزی به 0.7204 کاهش یافت که انتظار می‌رود با تشدید سیاست‌های بانک مرکزی برای مبارزه با تورم، نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد.

پس از اینکه چین از 36.2 در آوریل به 41.4 در ماه می رسید، 0.1 درصد کاهش یافت و به 6.6541 رسید، که نشان دهنده بهبود آهسته برای دومین اقتصاد بزرگ جهان است زیرا این کشور محدودیت های COVID-19 خود را در شهرهایی مانند شانگهای کاهش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.