لبه های دلار پایین تر. نگرانی مداخله G7 توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه با نشست وزرای دارایی کلیدی جهان کاهش یافت، اما در بحبوحه انتظارات برای انقباض پولی فدرال رزرو افزایش یافته است. در ساعت 3:15 بامداد به وقت شرقی (0715 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در

کد خبر : 196339
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
لبه های دلار پایین تر.  نگرانی مداخله G7 توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه با نشست وزرای دارایی کلیدی جهان کاهش یافت، اما در بحبوحه انتظارات برای انقباض پولی فدرال رزرو افزایش یافته است.

در ساعت 3:15 بامداد به وقت شرقی (0715 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.3 درصد کاهش یافت و در 100.165 معامله شد و از اوج بیش از دو ساله 101.03 که در اوایل هفته مشاهده شد، عقب نشینی کرد.

شاخص بازدهی خزانه داری ایالات متحده از بالاترین سطح از دسامبر 2018 به نزدیک 3 درصد کاهش یافته است و به دلار کمک می کند تا برخی از سودهای اخیر را پس بگیرد.

با این حال، پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن بار دیگر وارد بازار اوراق قرضه شد تا از پایین ترین سطح خود دفاع کند، ارزش دلار در برابر ین ژاپن به ویژه قوی باقی می ماند و با 0.1% افزایش به 128.05 رسید، که از بالاترین سطح دو دهه 129.43 که در اوایل هفته مشاهده شد مشاهده شد. هدف بازده

وزیر دارایی ژاپن روز پنجشنبه گفت که کاهش “تا حدودی سریع” ین را برای همتایان خود در گروه هفت توضیح داده است و قرار است اواخر این هفته با جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا دیدار کند.

در بیانیه‌ای که پس از نشستشان منتشر شد، رهبران گفتند که از نزدیک بازارهای مالی جهانی را که “نوسان” بوده‌اند، زیر نظر دارند و در مورد اینکه آیا G7 ممکن است برای مبارزه با این حرکت‌های سریع حرکت کند، نگرانی ایجاد کرده است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «ما احساس می‌کردیم که مداخله FX تا سطح 130 دیده نمی‌شود و حتی اکنون نیز دشوار است که شرایط بازار را به‌اندازه کافی بی‌نظم توصیف کنیم تا مداخله را توجیه کنیم.»

قرار است رئیس فدرال رزرو اواخر پنجشنبه در نشست بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن سخنرانی کند.

اظهارات او با توجه به اینکه انتظار می رود بانک مرکزی با شدت بیشتری نسبت به حرکت ربع درصدی که در جلسه مارس اعلام کرده بود، افزایش یابد، با توجه به جلسه فدرال رزرو در اوایل ماه مه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در جاهای دیگر، زمانی که معاون رئیس جمهور لوئیس دو گویندوس به جمع رو به رشد مقامات بانک مرکزی اروپا پیوست که احتمال افزایش نرخ بهره را در اوایل ماه جولای با وجود تورم در سطح بی سابقه در اتحادیه اروپا تایید کردند، 0.4 درصد افزایش یافت و به 1.0890 رسید.

با توجه به اینکه جنگ در اوکراین همراه با ابهام در مورد انتخابات ریاست جمهوری سیاسی فرانسه سنگینی می کند، این جفت به طور جزئی بالاتر از پایین ترین سطح 20 ماهه 1.0757 باقی می ماند.

بر اساس داده های انجمن ارتباطات مالی بین بانکی در سراسر جهان یا سوئیفت، ممکن است ضعف بیشتری در پیش باشد زیرا یورو کمتر به عنوان یک ارز پرداخت جهانی استفاده می شود و بیشترین کاهش درصدی خود را در بیش از یک دهه گذشته در ماه مارس به ثبت رسانده است.

در بحبوحه نگرانی ها در مورد کندی رشد ناشی از کووید در دومین اقتصاد بزرگ جهان، 0.2 درصد کاهش یافت و به 0.7436 رسید، در حالی که 0.5 درصد افزایش یافت و به 6.4501 رسید و به بالاترین سطح خود از اکتبر 2021 رسید.

کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول، روز پنجشنبه گفت، چند روز پس از آنکه این سازمان پیش بینی رشد خود را برای چین در سال جاری به 4.4 درصد کاهش داد، بسیار کمتر از هدف پکن که حدود 5.5 درصد بود، گفت: کندی طولانی مدت در چین می تواند تأثیرات جهانی قابل توجهی داشته باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.