لبه های دلار پایین تر. ریسک پذیری شکننده باقی می ماند توسط Investing.com

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه کاهش یافت و برخی از سودهای قابل توجه جلسه قبل را پس گرفت، اگرچه پناهگاه امن همچنان در تقاضا با احساس ریسک شکننده است. در ساعت 3:05 بامداد ET (0705 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر

کد خبر : 209946
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
لبه های دلار پایین تر.  ریسک پذیری شکننده باقی می ماند توسط Investing.com



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه کاهش یافت و برخی از سودهای قابل توجه جلسه قبل را پس گرفت، اگرچه پناهگاه امن همچنان در تقاضا با احساس ریسک شکننده است.

در ساعت 3:05 بامداد ET (0705 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از جهش 0.6 درصدی در جلسه قبل، 0.1% کاهش یافت و به 103.770 رسید.

0.2% به 1.0487 صعود کرد، پس از رکود 0.8% چهارشنبه، 0.2% افزایش یافت و به 1.2367 رسید، پس از افت 1.2% یک شبه، به دنبال افزایش شدید نرخ، نگرانی ها برای رکود شدید اقتصادی را تقویت کرد، در حالی که 0.6% افزایش یافت و پس از 0.6992 دوباره به 0.6992 رسید. % یک شبه

در مقابل، ین با کاهش 0.3 درصدی به 128.57 رسید.

علیرغم اینکه این دارایی‌های امن پس از افزایش اخیر کاهش یافتند، احساسات به دلیل نگرانی‌های فزاینده مبنی بر اینکه محدودیت‌های تهاجمی توسط فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی جهانی می‌تواند رشد را خفه کند، شکننده است.

رئیس فدرال رزرو در اوایل هفته گفته بود که بانک مرکزی ایالات متحده تا جایی که لازم باشد برای جلوگیری از افزایش رشد بانک مرکزی آمریکا فشار خواهد آورد و ضعیف ایالات متحده در روز چهارشنبه بر نگرانی ها برای کاهش رشد افزود.

تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند: «نظرات پاول، رئیس فدرال رزرو، از منظر سیگنال دهی کاملاً مرتبط بود، زیرا او قاطعانه بر عزم فدرال رزرو برای پایین آوردن تورم پایدار، حتی با فراتر رفتن از نرخ خنثی در صورت لزوم، تأکید کرد». “مفهوم انقباض تهاجمی فدرال رزرو همچنان در برابر روند نزولی پایدار دلار استدلال می کند.”

توجه، پنجشنبه به سمت انتشار آخرین نشست بانک مرکزی اروپا که قرار است بعداً در جلسه منتشر شود، با سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی برای یک جدول زمانی بالقوه برای تشدید سیاست‌های پولی خواهد بود.

کلااس نات، رئیس بانک مرکزی هلند، روز سه‌شنبه، احتمال افزایش 50 واحدی در ماه ژوئیه را مطرح کرد، اولین باری که هر یک از سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا به آن اشاره کردند، و اولی رن، رئیس بانک فنلاند، روز چهارشنبه گفت که بانک مرکزی اروپا باید نرخ اصلی خود را دریافت کند. بالای صفر “نسبتا سریع”.

ING همچنین گفت: “ما همچنین معتقدیم که بازارها توسط بانک مرکزی اروپا – البته نه توسط فدرال رزرو – قیمت گذاری بیش از حد انقباضی دارند – و انتظار داریم موضوع واگرایی رشد (که توسط بن بست اتحادیه اروپا و روسیه در مورد کالاها تشدید شده است) در تابستان مرتبط تر شود.” اضافه.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.