لبه های دلار پایین تر. داده‌های حقوق و دستمزد در انتظار احتیاط توسط Investing.com است

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه روز جمعه اروپا در آستانه گزارش مهم مشاغل ایالات متحده کاهش یافت، اما پس از موضع جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، همچنان در مسیر افزایش هفتگی خود قرار دارد. در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 276323
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
لبه های دلار پایین تر.  داده‌های حقوق و دستمزد در انتظار احتیاط توسط Investing.com است



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه روز جمعه اروپا در آستانه گزارش مهم مشاغل ایالات متحده کاهش یافت، اما پس از موضع جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، همچنان در مسیر افزایش هفتگی خود قرار دارد.

در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2% کاهش در 112.625 معامله شد و از بالاترین رقم نزدیک به دو هفته اخیر یعنی 113.15 که یک شبه رسیده بود، کاهش یافت.

با این حال، این شاخص در مسیر رشد هفتگی کمی کمتر از 2 درصد قرار داشت که بزرگترین رشد از سپتامبر تاکنون بود.

دلار در اوایل این هفته پس از از بین رفتن امیدها مبنی بر اینکه بانک مرکزی ایالات متحده به زودی سرعت افزایش نرخ بهره خود را کاهش خواهد داد، افزایش یافت و گفت که بحث در مورد اینکه چه زمانی فدرال رزرو ممکن است افزایش های خود را پس از 75 سال دیگر متوقف کند، “بسیار زودهنگام” است. پیاده روی نقطه ای

متعاقباً پیش از انتشار اطلاعات کلیدی مشاغل ایالات متحده در اواخر روز جمعه، معامله گران برخی از این دستاوردها را مهار کردند و اقتصاددانان انتظار دارند که در اکتبر 200000 شغل افزایش یابد. داده‌هایی که بازار کار سالم‌تری را به تصویر می‌کشند تا حد زیادی باعث افزایش قابل توجه دیگر نرخ بهره در دسامبر خواهد شد.

0.1% افزایش یافت و به 0.9758 رسید، پس از اینکه این جفت ارز یک شبه به پایین ترین سطح خود در نزدیک به دو هفته گذشته سقوط کرد، تا یک درجه بازگشت.

با این حال، پس از آن که اطلاعات منتشر شده در روز جمعه نشان داد که در ماه سپتامبر 4.0 درصد کاهش یافته است، این افزایش ها بسیار آزمایشی هستند، ششمین کاهش آنها در هفت ماه گذشته و بزرگترین کاهش از مارس.

این نشان می دهد آلمان، بزرگترین اقتصاد منطقه یورو و محرک اصلی رشد، به رکود نزدیک تر شده است.

داده‌های نهایی و PMI برای منطقه بعداً در جلسه ارائه می‌شود و انتظار می‌رود که هر دو بخش را به طور محکم در قلمرو انقباض نشان دهند.

با افزایش 0.5 درصدی به 1.1224 رسید که از زیان های جلسه قبل بازگشت، حتی با افزایش 75 واحد پایه نرخ بهره، بزرگترین افزایش از سال 1989.

استرلینگ به دنبال زیان هفتگی بیش از 3 درصدی بود که بزرگترین ضرر از زمان آشفتگی بازار در ماه سپتامبر ناشی از فاجعه بار «مینی بودجه» بود، پس از آن که بانک مرکزی بریتانیا ارزیابی بسیار هشیارکننده ای از چشم انداز رشد بریتانیا ارائه کرد که نشان می داد اقتصاد این کشور در حال رشد است. در حال حاضر در رکود، که می تواند دو سال طول بکشد.

با 0.3% کاهش در 147.88 معامله شد، با کمک داده‌هایی که نشان می‌دهد بخش ژاپن در ماه اکتبر با سریع‌ترین سرعت خود در چهار ماه گذشته رشد کرد و با خروج اکثر محدودیت‌های مرتبط با کووید، کمک شد.

گفته می‌شود، ین در مسیری قرار دارد که هفته‌ای زیان‌بار را پشت سر بگذارد، زیرا شکاف بین نرخ‌های بهره ژاپن و آمریکا، ارز ژاپن را تحت فشار نگه داشته است.

0.8 درصد افزایش یافت و به 0.6336 رسید، از پایین ترین سطح دو هفته ای خود بهبود یافت، در حالی که 0.4 درصد کاهش یافت و به 7.2702 رسید، از بالاترین سطح نزدیک به 15 سال اخیر این جفت که در اوایل هفته مشاهده شد، به دلیل شایعات تازه مبنی بر اینکه موضع محدود کننده «صفر کووید» کشور می تواند عقب نشینی کند. به زودی یک چیز از گذشته است



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.