لبه های دلار پایین تر. تلاش ین برای بهبودی از فروش سنگین توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا روز سه شنبه کاهش یافت در حالی که ین ژاپن کمی پس از فروش سنگین بهبود یافت زیرا بانک مرکزی ژاپن به سیاست پولی ضعیف خود ادامه داد. در ساعت 2:55 بامداد ET (0655 GMT)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از

کد خبر : 185686
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۵۵
لبه های دلار پایین تر.  تلاش ین برای بهبودی از فروش سنگین توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا روز سه شنبه کاهش یافت در حالی که ین ژاپن کمی پس از فروش سنگین بهبود یافت زیرا بانک مرکزی ژاپن به سیاست پولی ضعیف خود ادامه داد.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0655 GMT)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1% کاهش در 98.933 معامله شد.

0.3% کاهش یافت و به 123.50 رسید و پس از صعود به قوی ترین سطح خود از دسامبر 2015 در روز دوشنبه، اندکی عقب نشینی کرد و در ماه گذشته بیش از 7% صعود کرد و بانک ژاپن این هفته اوراق قرضه را خریداری کرد تا از هدف بازدهی خود دفاع کند.

بانک مرکزی ژاپن کمی بیش از 500 میلیون دلار اوراق قرضه را در روز دوشنبه و 2 میلیارد دلار دیگر را در اوایل روز سه شنبه خریداری کرد و متعهد شد که تا روز پنجشنبه خریدهای نامحدودی را در بازار انجام دهد تا از هدف 10 ساله 0.25 درصدی خود دفاع کند.

این به شدت در تضاد با اکثر بانک‌های مرکزی در سراسر جهان، از جمله فدرال رزرو ایالات متحده، است که با افزایش نرخ‌ها، بازدهی مربوطه را بالاتر می‌برد.

ما فکر می کنیم با توجه به ضعف بازار اوراق قرضه به دلیل افزایش انتظارات فدرال رزرو و افزایش قیمت انرژی، که برای کشورهای وابسته به صادرات منفی است، حرکت 125 دلاری/ین به جای «اگر» مربوط به «چه زمانی» است. اقتصاد ژاپن،» تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند. ریسک‌های صعودی باید حتی فراتر از 125 ادامه یابد و 130 در کوتاه‌مدت به خوبی در دسترس است، مگر اینکه محیط اوراق قرضه بهبود یابد.

در جاهای دیگر، 0.2٪ افزایش یافت و به 1.1000 رسید، و اندکی از این امید که قرار است اواخر روز سه شنبه در ترکیه آغاز شود، می تواند به جنگ اوکراین/روسیه پایان دهد، که اکنون در دومین ماه خود است، سود می برد.

با این حال، با توجه به آخرین داده‌های موسسه GfK که نشان می‌دهد، در حالی که جنگ در اوکراین بر انتظارات درآمد خانوارها فشار می‌آورد، به نظر می‌رسد که در ماه آوریل سقوط خواهد کرد، ارز واحد همچنان ضعیف است.

این موسسه گفت که شاخص احساسات مصرف کننده آن در ماه آوریل از 8.5- واحد بازنگری شده در ماه قبل به 15.5- واحد کاهش یافت که کمترین میزان از فوریه 2021 است.

ING اضافه کرد: «ما هنوز هم در کوتاه‌مدت ریسک‌های نزولی را برای یورو/دلار آمریکا مشاهده می‌کنیم، به‌نظر می‌رسد تا پایان سال به 1.0800 برسد.»

قبل از انتشار آخرین نسخه، 0.1% افزایش یافت و به 1.3102 رسید و پس از پیش‌بینی شکست استرالیا در فوریه مجدداً 0.3% به 0.7509 رسید که 1.8% نسبت به ماه قبل صعود کرد و پیش‌بینی‌های افزایش 1.0% را شکست.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.