لبه های دلار پایین تر. انتشار CPI ایالات متحده توسط Investing.com بسیار زیاد است

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت، اما پیش از انتشار آمارهای کلیدی تورم ایالات متحده و در پی اشاره بانک مرکزی اروپا به افزایش نرخ بهره در آینده، تا حد زیادی در پایین ترین سطح خود باقی ماند. در ساعت 2:55 بامداد

کد خبر : 214899
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
لبه های دلار پایین تر.  انتشار CPI ایالات متحده توسط Investing.com بسیار زیاد است

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت، اما پیش از انتشار آمارهای کلیدی تورم ایالات متحده و در پی اشاره بانک مرکزی اروپا به افزایش نرخ بهره در آینده، تا حد زیادی در پایین ترین سطح خود باقی ماند.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0655 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از ثبت افزایش 0.7 درصدی یک شبه، با کاهش اندکی به 103.190 معامله شد.

تمرکز روز جمعه بر روی انتشار برای ماه می، در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی (1230 GMT) خواهد بود، که انتظار می رود 0.7٪ برای ماه و 8.3٪ برای سال منتهی به می افزایش یابد.

پیش‌بینی می‌شود که عدد اصلی CPI، که قیمت‌های مواد غذایی و سوخت بی‌ثبات را حذف می‌کند، کسری کاهش یابد، در مقایسه با افزایش 0.6 درصدی در آوریل و 6.2 درصدی برای سال در قرائت قبلی، برای ماه و سال افزایش می‌یابد.

این امر می‌تواند فضایی را برای کند کردن چرخه افزایش نرخ بهره در اواخر سال فراهم کند، به طوری که انتظار می‌رود بانک مرکزی ایالات متحده هفته آینده دومین افزایش متوالی 50 امتیازی را اعلام کند.

با این حال، وزیر خزانه‌داری در اوایل این هفته به قانون‌گذاران آمریکایی گفت که احتمالاً تورم بالا باقی می‌ماند، که می‌تواند به‌عنوان آماده‌سازی بازار از سوی کاخ سفید برای یک عدد افزایش دیگر دیده شود.

0.2% افزایش یافت و به 1.0631 رسید، پس از رسیدن به پایین ترین سطح خود از 23 می، پس از افت تقریباً یک درصدی در روز پنجشنبه پس از آخرین .

بانک مرکزی روز پنجشنبه تایید کرد که طرح خرید اوراق قرضه بلندمدت خود را در ابتدای ماه آینده پایان خواهد داد و اعلام کرد که در ماه جولای 25 واحد پایه و مجدداً در سپتامبر، احتمالاً با مقدار بیشتری، کاهش خواهد یافت.

دویچه بانک اکنون انتظار دارد بانک مرکزی اروپا پس از شروع چرخه انقباض با یک چهارم واحد در ماه جولای، دو افزایش 50 واحدی نرخ پایه را در سال جاری انجام دهد.

با این حال، به نظر می‌رسید که این دیدگاه تندرو در اقلیت باشد زیرا یورو در برابر دلار حتی پس از وعده اولین افزایش بانک مرکزی اروپا در بیش از یک دهه اخیر، در میان نگرانی‌ها مبنی بر اینکه چنین سرعت انقباضی به کشورهایی مانند ایتالیا، یکی از منطقه یورو آسیب می‌زند، در اقلیت قرار داشت. کشورهایی که بیشترین بار بدهی را دارند.

ING در یادداشتی گفت: «ما داستان دلار در این تابستان را دوست داریم و اروپا متأسفانه در خط مقدم شوک رکود تورمی جنگ در اوکراین قرار دارد.

در جاهای دیگر، 0.4 درصد کاهش یافت و به 133.86 رسید که هنوز با بالاترین سطح 20 سال اخیر فاصله چندانی ندارد، زیرا بانک ژاپن مکرراً متعهد شده است که نرخ بهره را پایین نگه دارد.

تا حد زیادی بدون تغییر در 1.2491 بود، در حالی که حساس به ریسک 0.3٪ افزایش یافت و به 0.7121 رسید و 0.1٪ کاهش یافت و به 6.6840 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.