لبه های دلار پایین تر؛ با وجود ثابت ماندن RBA توسط Investing.com، استرالیا رشد می کند

[ad_1] © رویترز Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز سه‌شنبه اروپا در معاملات تحت تأثیر تعطیلات تثبیت شد، در حالی که دلار استرالیا پس از ثابت نگه داشتن نرخ‌ها توسط بانک مرکزی در آخرین نشست سیاست‌گذاری خود، کاهش یافت. در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر

کد خبر : 370448
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
لبه های دلار پایین تر؛  با وجود ثابت ماندن RBA توسط Investing.com، استرالیا رشد می کند

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز سه‌شنبه اروپا در معاملات تحت تأثیر تعطیلات تثبیت شد، در حالی که دلار استرالیا پس از ثابت نگه داشتن نرخ‌ها توسط بانک مرکزی در آخرین نشست سیاست‌گذاری خود، کاهش یافت.

در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با اندکی کاهش در 102.612 معامله شد.

دلار در محدوده های فشرده تحت تأثیر تعطیلات گیر کرده است

احتمالاً دلار سه‌شنبه در محدوده‌های محدود معامله می‌شود و بازارهای ایالات متحده در حالی که این کشور روز استقلال را جشن می‌گیرد، بسته است، به‌ویژه که هفته با کلیدهایی به پایان می‌رسد که می‌تواند بر حرکت بعدی فدرال رزرو تأثیر بگذارد.

دلار آمریکا روز دوشنبه به دنبال انتشار داده‌های تولید ناامیدکننده تضعیف شد و موسسه مدیریت تامین از 46.9 در ماه می به 46.0 کاهش یافت که پایین‌ترین میزان از می 2020 است.

نظرسنجی ISM با اقتصاد در رکود مطابقت داشت، اما اگر گزارش رسمی اشتغال روز جمعه نشان دهد که بازار کار با توجه به اینکه تورم هنوز بالاتر از هدف است، همچنان سالم است، این ممکن است برای جلوگیری از شروع مجدد چرخه انقباض فدرال رزرو در اواخر این ماه کافی نباشد.

RBA سرپا ایستاده است اما افزایش بیشتر را رد نمی کند

پس از اینکه نرخ نقدی خود را در بالاترین سطح 11 ساله خود یعنی 4.10 درصد حفظ کرد، 0.1 درصد افزایش یافت و به 0.6678 رسید و گفت که زمان بیشتری برای ارزیابی تأثیر 400 نقطه پایه افزایش از ماه می سال گذشته می خواهد.

با این حال، بانک مرکزی هشدار خود را تکرار کرد که ممکن است به تشدید بیشتر نیاز باشد زیرا “تورم هنوز خیلی بالاست و برای مدتی همچنان ادامه خواهد داشت.”

صادرات آلمان در ماه مه کاهش یافت

حتی با کاهش در ماه مه، تا حد زیادی بدون تغییر در 1.0910 معامله شد، که نشان دهنده یک محیط تجاری دشوار برای نیروگاه تولیدی اروپا است.

با این حال، احتمالا به سری تاریخی افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد و احتمالاً در اواخر این ماه افزایش دیگری نیز وجود دارد.

یواخیم ناگل، عضو شورای حاکم، که رئیس بانک آلمانی بوندس‌بانک است، روز دوشنبه در سخنرانی خود در فرانکفورت گفت: «آنطور که من می‌بینم، هنوز راه زیادی در پیش داریم».

در جاهای دیگر، 0.1% افزایش یافت و به 1.2705 رسید و همچنین احتمالاً همچنان به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد زیرا این کشور در 8.7% در ماه مه باقی ماند که بالاترین میزان در بین اقتصادهای پیشرفته بزرگ است.

با 0.2% کاهش به 144.39 رسید، در حالی که بازارها همچنان مراقب هرگونه مداخله بالقوه دولت در بازارهای ارز بودند، ین در حدود پایین ترین سطح هفت ماهه خود در نوسان بود.

شونیچی سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن، روز جمعه گفت که ژاپن در واکنش به تضعیف بیش از حد ین گام های مناسبی برمی دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.