لبه های دلار پایین تر؛ آشفتگی روسیه باعث عدم اطمینان توسط Investing.com می شود

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه کاهش یافت، اما نزدیک به بالاترین حد یک هفته اخیر خود باقی ماند زیرا پتانسیل چرخه های انقباض پولی که به رشد جهانی ضربه می زند و همچنین آشفتگی سیاسی آخر هفته در روسیه ریسک گریزی را افزایش داده است. .

کد خبر : 366998
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
لبه های دلار پایین تر؛  آشفتگی روسیه باعث عدم اطمینان توسط Investing.com می شود

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه کاهش یافت، اما نزدیک به بالاترین حد یک هفته اخیر خود باقی ماند زیرا پتانسیل چرخه های انقباض پولی که به رشد جهانی ضربه می زند و همچنین آشفتگی سیاسی آخر هفته در روسیه ریسک گریزی را افزایش داده است. .

در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افزایش بیش از 0.5 درصدی در هفته گذشته، 0.2% کاهش در 102.358 معامله شد. .

عدم اطمینان در مورد بی نظمی سیاسی روسیه

دلار در آخر هفته پس از انتشار اخبار قیام در روسیه توسط گروه مزدور واگنر افزایش فوری یافت، اما با معامله بعدی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که راهپیمایی به سوی مسکو را متوقف کرد، این امر از بین رفت.

وضعیت همچنان سیال است و اینکه پوتین چگونه به این چالش آشکار در برابر اقتدار خود پاسخ می دهد باید دید که درجه زیادی از عدم اطمینان ایجاد می کند.

ارز ایالات متحده پیش از بحران روسیه در آخر هفته تقاضا داشت زیرا تعدادی از بانک های مرکزی ارشد از جمله ایالات متحده، در سال جاری به دلیل تلاش برای مبارزه با تورم بالا، افزایش بیشتر نرخ بهره را نشان دادند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «آنچه احتمالاً حمایت از دلار را ارائه کرده است، پیام جنگ‌طلبانه‌ای است که توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در دو روز شهادت‌های کنگره ارائه شد». به نظر می‌رسد پاول وزن بیشتری را بر چشم‌انداز کوتاه‌مدت افزایش بیشتر نرخ‌ها اضافه کرده است.»

یورو فقط بالاتر از Ifo آلمان است

به 1.0907 رسید و پس از زیان های هفته گذشته، زمانی که ارز واحد به پایین ترین حد یک هفته ای سقوط کرد، پس از آن که داده ها نشان داد رشد تجارت منطقه یورو عملاً در ژوئن متوقف شده است، تا یک درجه افزایش یافت.

در مرحله بعدی، انتشار روزنامه پربیننده آلمان در اواخر جلسه است که انتظار می‌رود نشان دهد که اعتماد تجاری به بزرگترین اقتصاد منطقه یورو همچنان رو به افول است.

استرلینگ پس از فروش هفته گذشته بالاتر می رود

با افزایش 0.2 درصدی به 1.2738 رسید و بخشی از کاهش 0.8 درصدی خود را در هفته گذشته پس از اعلام افزایش غیرمنتظره نرخ بهره 50 واحد پایه بهبود بخشید و نگرانی ها از رکود اقتصادی انگلیس را در تلاش برای کنترل تورم برانگیخت.

نتایج آخرین مورد بعداً در جلسه منتشر می شود و انتظار می رود نشان دهد که اعتماد در بخش خرده فروشی بریتانیا همچنان شکننده است.

در جاهای دیگر، قیمت حساس به ریسک تا حد زیادی بدون تغییر در 0.6683 معامله شد، در حالی که 0.1% کاهش یافت و به 143.38 رسید.

با بازگشت بازارهای چین از تعطیلات، با 0.5 درصد افزایش به 7.2153 رسید، و معامله گران عموماً انتظار حمایت بیشتر پکن برای تحریک بهبود اقتصادی متزلزل این کشور را داشتند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.