لبه های دلار در آستانه نشست فدرال رزرو کاهش یافت. سود یوان در وعده های حمایتی توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز Investing.com – در بحبوحه احتیاط پیش از آغاز نشست سیاست گذاری دو روزه فدرال رزرو، ارزش دلار آمریکا در روز سه شنبه کاهش یافت، در حالی که پس از تعهد پکن برای افزایش حمایت از سیاست، یوان چین تقویت شد. در ساعت 03:20 ET (07:20 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 379461
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
لبه های دلار در آستانه نشست فدرال رزرو کاهش یافت.  سود یوان در وعده های حمایتی توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – در بحبوحه احتیاط پیش از آغاز نشست سیاست گذاری دو روزه فدرال رزرو، ارزش دلار آمریکا در روز سه شنبه کاهش یافت، در حالی که پس از تعهد پکن برای افزایش حمایت از سیاست، یوان چین تقویت شد.

در ساعت 03:20 ET (07:20 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد کاهش در 100.985 معامله شد.

کاهش ارزش دلار قبل از شروع جلسه فدرال رزرو

پس از اینکه داده‌های ضعیف منتشر شده در روز دوشنبه بر این نظریه تأثیر گذاشت که پس از افزایش گسترده روز چهارشنبه، فرصت محدودی برای افزایش بیشتر نرخ‌های بهره وجود دارد، ارزش دلار اندکی کاهش یافت.

اکثریت اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز اکنون انتظار دارند که افزایش روز چهارشنبه آخرین افزایش چرخه انقباضی فعلی بانک مرکزی باشد.

گفته می‌شود، ضرر دلار بسیار کم است و معامله‌گران از اتخاذ مواضع بسیار قوی با توجه به اینکه بالاتر از هدف میان‌مدت فدرال رزرو باقی می‌مانند، محتاط هستند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «دلیل اینکه ما درباره افزایش ریسک‌پذیری کامل ارزهای بقیه جهان (RoW) هشدار می‌دهیم این است که اقتصاد اروپا ضعیف به نظر می‌رسد و در نشست فردای FOMC احتمالاً پای فدرال رزرو محکم روی ترمزهای پولی باقی می‌ماند.

با وعده حمایت پکن، یوان افزایش یافت

پس از وعده حمایت از اقتصاد متزلزل چین در نشست دفتر سیاسی – ارگان تصمیم‌گیری حزب کمونیست – 0.6٪ کاهش یافت و به 7.1447 رسید.

پکن وعده اقدامات «ضد چرخه‌ای» برای حمایت از اقتصاد داد، و اگرچه جزئیات خاصی وجود نداشت، اما این وعده‌ها به دنبال مجموعه‌ای از اقدامات اخیر مانند کاهش محدودیت‌ها در بخش وام مسکن و تشویق به خرید خودرو و لوازم الکترونیکی بود.

ING افزود: «به نظر می‌رسد هیچ‌یک از این‌ها تاکنون تغییردهنده بازی نبوده‌اند، اما خوش‌بین‌های بازار امیدوارند که این دستورالعمل جدید از سوی دفتر سیاسی به محرک قدرتمندی در سطح شورای ایالتی تبدیل شود».

بر اساس گزارش ها، یوان همچنین از خرید بانک های دولتی چین کمک دریافت کرده است.

لبه های یورو بالاتر است. ایفو آلمان ضعیف شده است

0.2% افزایش یافت و به 1.1083 رسید، پس از سقوط به پایین ترین سطح دو هفته ای 1.1059 در اوایل جلسه پس از داده های ضعیف روز دوشنبه در ماه جولای.

این رویداد که به طور گسترده تماشا می شود قرار است در اواخر جلسه برگزار شود و انتظار می رود که تضعیف اعتماد در مهم ترین اقتصاد منطقه یورو را نشان دهد.

گفته می‌شود، همچنان قرار است در جلسه روز پنج‌شنبه، نرخ بهره را ۲۵ واحد پایه دیگر افزایش دهد.

در جای دیگر، با افزایش 0.2 درصدی به 1.2858، 0.1 درصدی به 141.54، قبل از جلسه ای در هفته بعد، 0.4 درصد افزایش یافت و به 0.6764 رسید، با توجه به اینکه دلار استرالیا اغلب به عنوان نماینده یوان عمل می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.