لبه های دلار از پایین ترین حد; سود استرلینگ پس از خرده فروشی قوی توسط Investing.com

Investing.com – دلار آمریکا روز جمعه افزایش یافت، اما پس از کاهش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو تحت فشار باقی ماند، در حالی که استرلینگ پس از داده های خرده فروشی سالم در بریتانیا به شدت افزایش یافت. در ساعت 04:00 ET (09:00 GMT)، شاخص دلار، که ارزش دلار را در برابر سبدی از

کد خبر : 498596
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
لبه های دلار از پایین ترین حد; سود استرلینگ پس از خرده فروشی قوی توسط Investing.com



Investing.com – دلار آمریکا روز جمعه افزایش یافت، اما پس از کاهش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو تحت فشار باقی ماند، در حالی که استرلینگ پس از داده های خرده فروشی سالم در بریتانیا به شدت افزایش یافت.

در ساعت 04:00 ET (09:00 GMT)، شاخص دلار، که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.2 درصد افزایش یافت و به 100.480 رسید، اما کمی بالاتر از پایین‌ترین رقم در 12 ماه گذشته باقی ماند.

دلار برای خریداران مشکل دارد

دلار آمریکا برای دوستان خود به دنبال شروع چرخه کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو با کاهش شدید 50 واحد پایه به محدوده 4.75٪ تا 5٪ مشکل دارد.

بازارها به احتمال 40 درصدی فدرال رزرو در ماه نوامبر 50 واحد پایه دیگر کاهش خواهد داد و تا پایان سال 73 واحد در ثانیه قیمت خواهد داشت. نرخ ها تا پایان سال 2025 به 2.85 درصد می رسد که اکنون تصور می شود تخمین فدرال رزرو از خنثی بودن آن باشد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «اما سؤال بزرگ در حال حاضر برای بازار این است که آیا دلار آماده است تا از محدوده دو ساله خود خارج شود یا خیر». “به نظر می رسد امروز هیچ چیزی در دستور کار نیست که شکست را توجیه کند، اما کافی است بگوییم که ما در اردوگاه به دنبال فروش قوی هستیم اگر سطوح حمایت DXY در 99.50/100 جانشین شود.”

پوند در این هفته افزایش یافت

در اروپا، 0.2 درصد افزایش یافت و به 1.3312 رسید، در حالی که پوند در این هفته بیش از 1 درصد رشد کرد و به بالاترین حد خود از مارس 2022 رسید.

داده‌های منتشر شده در اوایل روز جمعه نشان داد که بریتانیا در ماه آگوست یک درصد قوی‌تر از حد انتظار رشد کرد و رشد در ژوئیه تا 0.7 درصد از برآورد قبلی 0.5 درصد افزایش ماهانه به ماه تجدیدنظر شد.

پس از آغاز کاهش نرخ بهره با کاهش 25 واحدی در ماه آگوست، روز پنجشنبه نرخ بهره اصلی خود را 5 درصد نگه داشت.

0.1% بالاتر به 1.1163 معامله شد که تقریباً 1% برای هفته افزایش یافت و در فاصله قابل توجهی از اوج 1.1201 اوت بود.

هفته گذشته برای دومین بار کاهش نرخ ها را در سال جاری انجام داد، اما میزانی از عدم اطمینان در مورد زمان حرکت بعدی وجود دارد.

در ماه آگوست کمتر از حد انتظار کاهش یافت و 0.8% نسبت به سال کاهش یافت که کمتر از کاهش 1.0% مورد انتظار بود.

ین پس از نشست BOJ سقوط کرد

پس از ثابت ماندن نرخ های بهره، 0.7 درصد افزایش یافت و به 143.62 رسید و گفت که انتظار دارد تورم و رشد اقتصادی به طور پیوسته افزایش یابد.

تصمیم و پیش‌بینی BOJ تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده نشان داد که تورم در ماه آگوست به بالاترین حد در 10 ماه گذشته رسیده است، زیرا افزایش دستمزدها باعث افزایش مصرف خصوصی شد.

در حالی که ین در حال کاهش هفتگی بود، همچنان نزدیک به قوی ترین سطوح خود در سال 2024 باقی ماند که در اوایل هفته به ثبت رسید.

پس از اینکه بانک خلق چین معیار خود را بدون تغییر نگه داشت و برخی از انتظارات مبنی بر کاهش بیشتر نرخ ها برای تحریک اقتصاد را نادیده گرفت، با 0.2% کاهش به 7.0538 معامله شد.

تصمیم PBOC حتی زمانی اتخاذ شد که مجموعه‌ای از شاخص‌های اقتصادی اخیر نشان دهنده ضعف پایدار در چین بود.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.