لایو اکشن ریک اند مورتی با نام Rick and Morty from the C-132 Universe معرفی شد

[ad_1] دنیای سینما و تلویزیون از زمان اکران اولیه سریال کارتونی Rick and Morty با قسمت‌های جذاب عاشق آن شده‌اند. حال در دنیایی تازه از دنیاهای ریک سانچر روبه‌روی ما باز شده و باید منتظر غوغایی دیگر باشیم. استودیو Adult Swim روز گذشته با انتشار یک تیزر لایو اکشن سریال کارتونی محبوب خود یعنی Rick

کد خبر : 100293
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
لایو اکشن ریک اند مورتی با نام Rick and Morty from the C-132 Universe معرفی شد

[ad_1]

دنیای سینما و تلویزیون از زمان اکران اولیه سریال کارتونی Rick and Morty با قسمت‌های جذاب عاشق آن شده‌اند. حال در دنیایی تازه از دنیاهای ریک سانچر روبه‌روی ما باز شده و باید منتظر غوغایی دیگر باشیم.

استودیو Adult Swim روز گذشته با انتشار یک تیزر لایو اکشن سریال کارتونی محبوب خود یعنی Rick and Morty را با حضور کریستوفر لوید (Christopher Lloyd) به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این لایو اکشن معرفی کرد. لوید در این لایو اکشن به جای دانشمند دیوانه محبوب ما ایفای نقش می‌کند که در حقیقت از شخصیت او در فیلم Back to the Future یعنی دکتر براون برگرفته شده است. به گفته Adult Swim این لایو اکشن با نام Rick and Morty from the C-132 Universe اکران خواهد شد.

بازیگر نقش مورتی در این لایو اکشن جیدن لیبرر (Jaeden Lieberher) معرفی شده و در کنار لوید یا به عبارت دیگر پدربزرگ خود به سرتاسر دنیا سفر می‌کند. در حال حاضر همه منتظر قسمت پایانی سریال کارتونی ریک اند مورتی بوده و اینگونه به‌نظر می‌رسد که سازندگان هنوز کارت اصلی بازی خود را رو نکرده و آن را برای قسمت آخر کنار گذاشته‌اند و درعین حال اطلاعات چندانی درباره قسمت آخر پنجمین فصل این سریال کارتونی محبوب در دسترس نیست.

شما فکر می‌کنید که نگاهی به لایو اکشن در قسمت آخر فصل پنجم داشته باشیم؟ ما که نمی‌دانیم و البته هیچ چیز از Adult Swim بعید نیست و هر کاری ممکن است از آن‌ها سر بزند. دیدن کریستفور لوید در نقش ریک بدون شک می‌تواند بسیاری خاطرات قدیمی را برای طرفداران Back to the Future تازه کرده و درعین حال طرفداران سریال ریک اند مورتی را با رویی تازه از شخصیت‌های محبوب خود آشنا ساخته و آن‌ها را تاحد کمی با دنیای Back to the Future آشنا کند. شکی نیست که حضور لوید به‌عنوان ریک در این نسخه از ریک اند مورتی باعث می‌شود طرفداران ساعت‌ها درباره او از لایو اکشن Rick and Morty به گفتگو بنشینند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.