«لایحه ممنوعیت Tiktok» بحث‌برانگیز باعث ایجاد نگرانی در میان حامیان ارزهای دیجیتال و فناوری – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] حامیان ارزهای دیجیتال و فناوری اخیراً در مورد یک لایحه جدید دو حزبی به نام قانون “محدود کردن ظهور تهدیدات امنیتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خطر می اندازند” (RESTRICT) بحث کرده اند. مخالفان این لایحه علاوه بر هدف قرار دادن شرکت هایی مانند کسپرسکی، هواوی و تیکتوک، معتقدند یکی از مفاد

کد خبر : 340015
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
«لایحه ممنوعیت Tiktok» بحث‌برانگیز باعث ایجاد نگرانی در میان حامیان ارزهای دیجیتال و فناوری – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

حامیان ارزهای دیجیتال و فناوری اخیراً در مورد یک لایحه جدید دو حزبی به نام قانون “محدود کردن ظهور تهدیدات امنیتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خطر می اندازند” (RESTRICT) بحث کرده اند. مخالفان این لایحه علاوه بر هدف قرار دادن شرکت هایی مانند کسپرسکی، هواوی و تیکتوک، معتقدند یکی از مفاد آن آمریکایی های عادی را به دلیل استفاده از شبکه خصوصی مجازی (VPN) مجازات می کند. با این حال، سخنگوی سناتور دموکرات مارک وارنر اصرار دارد که “قانون مستقیماً متوجه شرکت ها است” و “نه کاربران فردی”.

نگرانی در مورد تأثیر بالقوه قانون RESTRICT بر استفاده از ارزهای دیجیتال و VPN

از زمان ارائه این لایحه در ماه مارس، قانون محدود کردن، که توسط بیش از دوجین سیاستمدار دو حزبی حمایت می شود و توسط سناتور مارک وارنر (D-VA) آغاز شده است، مرکز بحث و جدل بوده است. توجه زیادی به لایحه ای که Tiktok را هدف قرار می دهد معطوف شده است و چندین گزارش می گویند که این قانون می تواند برای ممنوعیت این برنامه در ایالات متحده مورد استفاده قرار گیرد. این قانون به رئیس جمهور و وزیر بازرگانی ایالات متحده این توانایی را می دهد که فناوری هایی را که می تواند به کشورهایی مانند روسیه، چین، ونزوئلا، کره شمالی، کوبا و ایران مرتبط باشد، تنظیم کند. حامیان فناوری و حامیان ارزهای دیجیتال نگران این لایحه هستند و در مورد پیامدهای آن در انجمن ها و رسانه های اجتماعی بحث می کنند.

یک ماده خاص در قانون محدودیت وارنر باعث شده است که بسیاری از مردم چنین کنند ایمان داشتن آمریکایی ها ممکن است به دلیل استفاده از شبکه خصوصی مجازی (VPN) زندانی شوند. این لایحه خاطرنشان می کند که برای استفاده از «محصولات و خدمات فناوری ارتباطات» با برنامه های کاربردی یا پورتال های وب مرتبط با «دشمنان خارجی» مجازات های سختی از جمله 20 سال زندان وجود دارد. در حالی که برخی گفته اند که قانون RESTRICT می تواند Tiktok را ممنوع کند و آمریکایی ها را به دلیل استفاده از VPN با وب سایت های مرتبط با دشمنان خارجی هدف قرار دهد، برخی دیگر تا آنجا پیش رفته اند که گفتن که این لایحه می تواند برای ممنوعیت بیت کوین استفاده شود. بالاجی سرینیواسان، سرمایه گذار خطرپذیر و فرشته سرمایه گذار اظهار داشت:

قانون RESTRICT فایروال بزرگ آمریکایی است. به نام شکست دادن چین، چین شوید.

سیاستمدار سابق و منتقد دولت ران پل گفت در یک پخش اخیر که “قانون RESTRICT قانون میهن پرستی در مورد استروئیدها است.” یکی دیگر از اعضای سابق کنگره آمریکا، جاستین آماش، تاکید کرد در توییتر که «قانون RESTRICT در مورد ممنوعیت TikTok نیست. این در مورد کنترل شما است. اختیارات گسترده ای به قوه مجریه می دهد، با بررسی های اندک، و به هر نحوی که تصورش را بکنید مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت.» این سازمان غیرانتفاعی بر روی مسائل مربوط به سیاست های پیش روی ارزهای دیجیتال متمرکز شده است، Coin Center، همچنین یک پست وبلاگی در این زمینه منتشر کرد و اشاره کرد که می تواند علیه کاربران ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد.

Coin Center در سرمقاله توضیح می‌دهد: «قانون RESTRICT، با بررسی‌های اندک، اختیارات گسترده‌ای را ایجاد می‌کند تا تقریباً هر چیزی را که به یک «رقیب خارجی» مرتبط است، ممنوع کند. تلاش گسترده برای ممنوع کردن رمزارزها با استفاده از این قدرت‌های جدید، می‌تواند در دادگاه به چالش کشیده شود، اما قانون به طرز نگران‌کننده‌ای راه‌های باریکی برای بررسی دارد.» Coin Center نتیجه می گیرد که “در حالی که هدف اصلی این قانون رسیدگی به نگرانی های امنیت ملی است، نمی توان پیامدهای بالقوه آن را برای فضای ارزهای دیجیتال نادیده گرفت.”

نظرات متناقض در مورد اینکه آیا قانون RESTRICT کاربران فردی را هدف قرار می دهد یا خیر

علیرغم این شکایات، گزارشی که توسط Daily Dot منتشر شده است ادعا می‌کند که «اگر از TikTok پس از ممنوعیت استفاده کنید – با وجود ایجاد ترس در اینترنت، به مدت 20 سال زندانی نخواهید شد.» نویسنده این گزارش، دیوید کووچی، هشدارهای موجود در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌ها را «شایعات بی‌معنی» می‌خواند. کووچی خاطرنشان می کند که استفاده از اصطلاح “شبکه خصوصی مجازی” یا VPN در لایحه ذکر نشده است و گزارشگر همچنین بیانیه ای را از دفتر سناتور وارنر دریافت کرده است.

بر اساس مفاد این لایحه، شخصی باید در «خرابکاری یا خرابکاری» محصولات و خدمات فناوری ارتباطات آمریکا، ایجاد «اثرات فاجعه بار» بر زیرساخت‌های حیاتی ایالات متحده، یا «مداخله یا تغییر در نتیجه» انتخابات فدرال دست داشته باشد. یکی از سخنگویان وارنر به کووچی گفت، به منظور واجد شرایط بودن برای هر نوع مجازات کیفری. سخنگوی این سیاستمدار در پایان گفت: «برای اینکه بسیار واضح باشیم، این قانون دقیقاً متوجه شرکت‌هایی مانند Kaspersky، Huawei و Tiktok است که خطرات سیستماتیکی برای امنیت ملی ایالات متحده ایجاد می‌کنند – نه برای کاربران فردی.

برچسب ها در این داستان

آمریکایی ها، بالاجی سرینیواسان، ممنوعیت، لایحه، دو حزبی، چین، مرکز سکه، جنجال، چالش دادگاه، ارز دیجیتال، فضای رمزنگاری، کوبا، دیوید کووچی، انجمن ها، هوآوی، پیامدها، ایران، جاستین آماش، کسپرسکی، مارک وارنر، امنیت ملی، نگرانی های امنیت ملی، کره شمالی، بیش از حد، مجازات ها، رئیس جمهور، قانون محدودیت، ران پل، روسیه، وزیر بازرگانی، رسانه های اجتماعی، فناوری، tiktok، ایالات متحده، ونزوئلا، شبکه خصوصی مجازی، VPN، VPN ها، سخنگوی وارنر

نظر شما در مورد قانون RESTRICT و تأثیر بالقوه آن بر فناوری، ارزهای دیجیتال و آزادی های فردی چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.