لایحه ضد CBDC در مجلس و سنا حمایت گسترده ای دریافت می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] در پی اظهارات روز سه شنبه ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در جکسونویل، مجلس نمایندگان و سنا فلوریدا قانون ضد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) این ایالت را با نام SB 7054 تصویب کردند. این لایحه به صراحت بیان می کند که باید ایالات متحده بانک مرکزی، یک آژانس فدرال، یا یک دولت خارجی یک

کد خبر : 355105
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
لایحه ضد CBDC در مجلس و سنا حمایت گسترده ای دریافت می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در پی اظهارات روز سه شنبه ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در جکسونویل، مجلس نمایندگان و سنا فلوریدا قانون ضد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) این ایالت را با نام SB 7054 تصویب کردند. این لایحه به صراحت بیان می کند که باید ایالات متحده بانک مرکزی، یک آژانس فدرال، یا یک دولت خارجی یک CBDC صادر می کند، استفاده از آن به عنوان “وسیله دیجیتال مبادله” در فلوریدا اکیدا ممنوع خواهد بود.

هدف فلوریدا محافظت از حریم خصوصی با ممنوعیت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی است

روز چهارشنبه، مجلس نمایندگان فلوریدا لایحه ضد CBDC SB 7054 را با 116 رای موافق در برابر 1 تایید کرد. این حمایت پس از تصویب مجلس سنای فلوریدا در هفته گذشته صورت گرفت که با اکثریت 34 بر 5 موافق بود. فرماندار دیسانتیس در انتقاد از ابتکارات CBDC و تاکید بر امتناع فلوریدا از پذیرش “سیاست بیدار” بوده است. جای تعجب نیست که او مشتاق امضای این لایحه است، زیرا در ابتدا درخواست تهیه پیش نویس آن در ماه مارس را داشت.

پس از امضای DeSantis، مقررات SB 7054 در 1 ژوئیه 2023 اجرایی خواهد شد. این لایحه تعریف جامعی از CBDC ارائه می‌کند و هدف اصلی آن را مشخص می‌کند: «حفاظت از فلوریدایان با ممنوع کردن ارزهای دیجیتال بانک مرکزی». نویسنده این قانون تأیید می کند که این مقررات هیچ تأثیری بر درآمد ایالتی و محلی یا تأثیر نامشخصی بر بخش خصوصی فلوریدا نخواهد داشت.

جیمی پاترونیس، مدیر مالی فلوریدا، از این لایحه حمایت کرده و تاکید کرده است که اولویت های دولت بایدن در ایالت سان شاین زمینه مساعدی نخواهد داشت. او روز چهارشنبه استدلال کرد که «آخرین چیزی که کشور ما به آن نیاز دارد، یک ارز دیجیتال بانک مرکزی متمرکز فدرال (CBDC) است که توسط دولت بایدن مسلح شده است،» و افزود که این امر صرفاً امکان نظارت غیرمجاز دولت از داده‌های مالی فلوریدیان را فراهم می‌کند. وی با قاطعیت اعلام کرد:

فلوریدا اجازه نمی دهد که بایستد.

جالب اینجاست که چندین قانونگذار دموکرات در فلوریدا نیز از قانون ضد CBDC حمایت کردند. در حالی که مخالفت با CBDC ها عمدتاً با جمهوری خواهان همراه بوده است، رابرت کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده نسبت به احتمال سرکوب سیاسی از طریق CBDC ها هشدار داده است. کندی در ماه گذشته اعلام کرد: «CBDCها، شیب لغزنده را به بردگی مالی و استبداد سیاسی می‌چسبانند». نماینده جمهوریخواه فلوریدا، وایمن دوگان، از اینکه شاهد تصویب این لایحه و ورود بعدی آن به میز فرماندار دیسانتیس بود ابراز غرور کرد.

دوگان تاکید کرد: “با این لایحه، ما به دنبال محافظت از حریم خصوصی مردم فلوریدا هستیم و من بسیار مفتخرم که شاهد حمایت رهبری در ایالت خود هستیم که به وضوح به رفاه شهروندان ما اهمیت می دهد.”

برچسب ها در این داستان

ضد CBDC، ممنوعیت، CBDC، ممنوعیت CBDC، ارز دیجیتال، حریم خصوصی مالی، فلوریدا، فرماندار ران دیسانتیس، مجلس نمایندگان، قانونگذاری، مخالفت، استبداد سیاسی، SB 7054، سنا، پشتیبانی

نظر شما در مورد قانون ضد CBDC فلوریدا چیست؟ آیا شما معتقدید که ایالت های دیگر نیز از این روند پیروی خواهند کرد، یا این یک موضع منحصر به فرد از سوی فلوریدا است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.