لاگارد از ECB چشم انتظار شکست فنی، بازدهی قوی به 1.0900 است.

[ad_1] EUR/USD روند نزولی سه روزه را با شکستن حمایت دو هفته ای نشان می دهد. DXY با افزایش بازدهی فدرال‌رزرو جنگ‌طلب، اوج هفتگی را تجدید می‌کند، لاگارد بانک مرکزی اروپا از پیروی از فدرال رزرو خودداری می‌کند. نگرانی ها به رهبری اوکراین کاهش می یابد زیرا روسیه دوباره از نکول خودداری می کند، کیف

کد خبر : 181953
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
لاگارد از ECB چشم انتظار شکست فنی، بازدهی قوی به 1.0900 است.

[ad_1]

  • EUR/USD روند نزولی سه روزه را با شکستن حمایت دو هفته ای نشان می دهد.
  • DXY با افزایش بازدهی فدرال‌رزرو جنگ‌طلب، اوج هفتگی را تجدید می‌کند، لاگارد بانک مرکزی اروپا از پیروی از فدرال رزرو خودداری می‌کند.
  • نگرانی ها به رهبری اوکراین کاهش می یابد زیرا روسیه دوباره از نکول خودداری می کند، کیف آماده بحث درباره جدایی از ناتو است.
  • سخنرانی های ECB و سیاست گذاران فدرال رزرو برای پیوستن به سرفصل های روسیه و اوکراین برای هدایت حرکت های فوری.

EUR/USD در اوایل صبح اروپا در روز سه‌شنبه حدود 1.1000 را کاهش داد. با این حال، جفت ارز اصلی شکست خط حمایت قبلی از 7 مارس را حفظ می کند، زیرا تهاجم فروشندگان اوراق قرضه دلار آمریکا را به حرکت در می آورد.

با این اوصاف، بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده و همتای 2 ساله هر دو به بالاترین سطح خود از ماه می 2019 رسیده است در حالی که قیمت پیشنهادات را به ترتیب نزدیک به 2.33% و 2.17% در زمان مطبوعات می رساند. پشت این حرکت ها، روحیه جنگ طلبانه سیاست گذاران فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) و ترس از تورم وجود دارد.

بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا و بارکین رئیس فدرال رزرو ریچموند، توانایی بانک مرکزی ایالات متحده برای مهار تورم را با نشان دادن غیرمستقیم سرعت بیشتر افزایش نرخ بهره، ارتقا دادند. با این حال، نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، که گفت: «فدرال رزرو در صورت لزوم در یک جلسه یا جلسات، نرخ‌ها را بیش از 25 واحد در ثانیه افزایش می‌دهد»، یک حرکت صعودی بزرگ برای کوپن‌های اوراق قرضه T ارائه کرد.

در همین راستا نظرات Changyong Rhee، مدیر آسیا و اقیانوسیه صندوق بین‌المللی پول (IMF) بود که گفت: “ایالات متحده فضای لازم برای افزایش نرخ بهره را دارد.” ری، رئیس صندوق بین المللی پول همچنین اشاره کرد که تورم آسیا در سه ماهه دوم سال جاری به اوج خود خواهد رسید. شایان ذکر است که انتظارات تورمی قوی تر ایالات متحده، همانطور که با نرخ تورم سربه سر 10 ساله بر اساس داده های فدرال رزرو سنت لوئیس (FRED) نشان داده شده است، همچنین زیربنای بازدهی قوی تر است و بر قیمت یورو/دلار آمریکا تاثیر می گذارد.

از سوی دیگر، پرداخت کوپن دوم روسیه، همانطور که منبع رویترز نشان داد، به آمادگی ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای گفتگو درباره تعهد اوکراین مبنی بر عدم عضویت در ناتو برای به چالش کشیدن این جفت خرس پیوست. پیش از این، زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در اینترفاکس گفته بود که هیچ تصمیم فوری در مورد اراضی اشغالی اوکراین امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نیز به ترس از حمله سایبری علیه ایالات متحده اشاره کرد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در داخل کشور، در سخنرانی خود در مؤسسه Montaigne در پاریس، در روز دوشنبه، خطر رکود تورمی را رد کرد. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، می‌افزاید: «سیاست‌های پولی بانک مرکزی اروپا با سیاست فدرال رزرو هماهنگ نخواهد بود».

در میان این بازی‌ها، معاملات آتی سهام در ایالات متحده و اروپا زیان ملایمی را نشان می‌دهند در حالی که شاخص دلار آمریکا (DXY) برای سومین روز متوالی ثابت باقی می‌ماند و حداکثر 0.13 درصد در روز در حدود 98.65 افزایش یافت.

با نگاهی به آینده، خرس‌های یورو/دلار آمریکا به نظرات بانک‌های مرکزی و همچنین سرفصل‌های اوکراین و روسیه توجه خواهند کرد تا کنترل‌ها را بیشتر کنند.

تحلیل تکنیکال

شکست واضح نزولی یک خط روند صعودی دو هفته‌ای به یک چرخش U پایدار از پایین‌ترین سطح ژانویه، در حدود 1.1125 می‌پیوندد تا قیمت‌های EUR/USD را به سمت پایین‌ترین نوسان اواسط مارس نزدیک به 1.0900 هدایت کند. با این حال، هرگونه ضعف بیشتر از 1.0900، مظنه را برای آزمایش پایین ماهانه اطراف 1.0805 آسیب پذیر می کند.

در همین حال، سطح 21-DMA 1.1065 به عنوان یک مانع فوری برای عبور EUR/USD قبل از به چالش کشیدن پایین ترین سطح ژانویه 1.1125 عمل می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.