لاگارد از بانک مرکزی اروپا می گوید که بروکسل به زودی قانون یورو دیجیتال را تصویب می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که کمیسیون اروپا در آینده نزدیک پیشنهاد قانونی برای یورو دیجیتال ارائه خواهد کرد. انتظار می رود قانونگذاران اتحادیه اروپا وضعیت ارز قانونی ارز جدید را تعریف کرده و ویژگی های حریم خصوصی آن را تعیین کنند. کمیسیون اتحادیه اروپا قانون ارز دیجیتال منطقه یورو را

کد خبر : 278805
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
لاگارد از بانک مرکزی اروپا می گوید که بروکسل به زودی قانون یورو دیجیتال را تصویب می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که کمیسیون اروپا در آینده نزدیک پیشنهاد قانونی برای یورو دیجیتال ارائه خواهد کرد. انتظار می رود قانونگذاران اتحادیه اروپا وضعیت ارز قانونی ارز جدید را تعریف کرده و ویژگی های حریم خصوصی آن را تعیین کنند.

کمیسیون اتحادیه اروپا قانون ارز دیجیتال منطقه یورو را پیشنهاد می کند

رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در کنفرانسی که به نسخه دیجیتال اختصاص داده شده بود، خاطرنشان کرد: مقامات منطقه یورو در حال حاضر پیشرفت خوبی در بررسی منطق و مزایا و خطرات بالقوه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) داشته اند. پول رایج

کریستین لاگارد در یک پیام ویدیویی گفت که تمرکز تلاش‌های آن‌ها اکنون به سمت طراحی مشخص یورو دیجیتال و تعبیه آن در یک چارچوب قانونی است. مقام ارشد اجرایی تاکید کرد و گفت: این حوزه ای است که قانونگذاران اتحادیه اروپا نقش مهمی در آن ایفا خواهند کرد:

بنابراین من بسیار مشتاقانه منتظر پیشنهاد قانونی برای ایجاد یورو دیجیتال هستم که کمیسیون اروپا به زودی پیشنهاد خواهد کرد.

نهاد اجرایی در بروکسل به همراه پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا یکی از شرکت کنندگان اصلی در فرآیند پیچیده قانونگذاری اتحادیه اروپا است و مسئول پیشنهاد قوانین جدید است.

لاگارد در بیانیه‌های خود که توسط بانک مرکزی اروپا منتشر شد، خاطرنشان کرد که قانون‌گذاران هم‌اکنون باید تعادل بین اهداف عمومی رقیب را تعیین کنند. او به طور خاص دو جنبه را مشخص کرد – حریم خصوصی و وضعیت مناقصه قانونی یورو دیجیتال.

قانون جدید برای تعیین ویژگی های حریم خصوصی و وضعیت مناقصه قانونی برای یورو دیجیتال

رئیس اداره پولی منطقه یورو با یادآوری اینکه 43 درصد از پاسخ دهندگان در مشاوره عمومی در مورد یورو دیجیتال، حفظ حریم خصوصی را به عنوان مهمترین ویژگی CBDC آینده ارزیابی کردند، اذعان کرد که اگر قرار است سکه جذاب باشد، باید انتظارات مردم را برآورده کند. در آن زمینه.

کریستین لاگارد با اشاره به قوانین ضد پولشویی و نیاز به محدود کردن استفاده از دیجیتال تاکید کرد: “ما حداقل باید سطحی از حریم خصوصی را برابر با راه حل های پرداخت الکترونیکی فعلی ارائه دهیم.” یورو برای سرمایه گذاری با این حال، او حفظ حریم خصوصی بیشتر برای پرداخت های کم ارزش، کم خطر و آفلاین را رد نکرد.

لاگارد با تشریح جنبه دیگری که بر آن تاکید کرد، تاکید کرد که پول نقد، به عنوان پول بانک مرکزی، پول نقد قانونی است و روشن کرد که همین اصل باید در مورد نسخه دیجیتالی یورو نیز اعمال شود و به شهروندان این امکان را می دهد که از آن برای پرداخت در هر جایی استفاده کنید. رئیس بانک مرکزی اروپا توضیح داد که این باید شامل پرداخت های دیجیتال در فروشگاه های فیزیکی، تجارت الکترونیک و پرداخت های همتا به همتا باشد.

کریستین لاگارد در سخنرانی خود همچنین بر اهمیت قانون آتی بازارهای دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) تاکید کرد و ظهور ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و اتر را از جمله پیشرفت‌های عمده‌ای که منجر به تغییر بالقوه مخرب مدل سنتی پرداخت‌ها می‌شود، ذکر کرد.

برچسب ها در این داستان

CBDC، کریستین لاگارد، کنفرانس، ارز دیجیتال، یورو دیجیتال، ECB، اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا، کمیسیون اروپا، لاگارد، چارچوب قانونی، قانون، پیشنهاد قانونی، رئیس جمهور

آیا انتظار دارید کمیسیون اتحادیه اروپا به زودی پیش نویس قانونی را برای یورو دیجیتال ارائه کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Alexandros Michailidis / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.