لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، هشدار داد که برخی از سیاست های مالی در اروپا می تواند باعث افزایش تقاضا شود

[ad_1] بانکوک (رویترز) – کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا روز جمعه هشدار داد که سیاست‌های مالی برخی از دولت‌های اروپایی می‌تواند به تقاضای مازاد منجر شود و سیاست‌های مالی و پولی باید برای رشد اقتصادی پایدار و متعادل هماهنگ باشند. لاگارد در کنفرانسی که به میزبانی بانک تایلند و بانک تسویه بین‌المللی در بانکوک

کد خبر : 288500
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، هشدار داد که برخی از سیاست های مالی در اروپا می تواند باعث افزایش تقاضا شود

[ad_1]

بانکوک (رویترز) – کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا روز جمعه هشدار داد که سیاست‌های مالی برخی از دولت‌های اروپایی می‌تواند به تقاضای مازاد منجر شود و سیاست‌های مالی و پولی باید برای رشد اقتصادی پایدار و متعادل هماهنگ باشند.

لاگارد در کنفرانسی که به میزبانی بانک تایلند و بانک تسویه بین‌المللی در بانکوک برگزار شد، گفت: «سیاست‌های مالی که تقاضای مازاد را در اقتصاد محدود عرضه ایجاد می‌کند، ممکن است سیاست‌های پولی را بیشتر از آنچه که در غیر این صورت ضروری است، وادار کند.»

وی با اشاره به اقداماتی که می‌تواند باعث افزایش تقاضا شود، گفت: «متأسفانه در حال حاضر حداقل برخی از اقدامات مالی که ما از سوی بسیاری از دولت‌های اروپایی و به‌ویژه منطقه یورو تحلیل می‌کنیم، در جهت دسته دوم هستند.» .

کمیسیون اروپا انتظار دارد اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه چهارم سال 2022 و در سه ماه اول سال 2023 به دلیل افزایش قیمت انرژی و افزایش نرخ بهره که مخارج، قدرت استقراض و اعتماد را تضعیف می کند، کوچک شود.

ما به سرمایه گذاری بیشتر و اصلاحات ساختاری نیاز داریم تا محدودیت های عرضه را از بین ببریم و اطمینان حاصل کنیم که خروجی بالقوه توسط اقتصاد در حال تغییر جهانی مختل نمی شود. و این یک سوال بزرگ و یک عدم اطمینان است که ما داریم.» لاگارد گفت.

او گفت: «و در دنیایی که تقاضای خارجی نامطمئن‌تر است، ما همچنین باید عرضه و تقاضای داخلی را از طریق رشد بهره‌وری بالاتر تقویت کنیم.»

با وجود تورم پنج برابر هدف 2 درصدی خود، بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را با سریع ترین سرعت ثبت شده خود در سال جاری افزایش داده است و یک رشته افزایش در ماه های آینده همچنان محتمل است زیرا کاهش رشد قیمت ها سال ها طول می کشد.

نرخ سپرده های بانکی آن طی سه ماه با 200 واحد افزایش به 1.5 درصد رسید.

کاری که ما بانک‌های مرکزی باید انجام دهیم این است که عملاً یک سیاست پولی ارائه دهیم که انتظارات را تثبیت کند… ما باید به مردم، ناظران، و مفسران پیام بدهیم که در همه سناریوها، تورم در یک دوره زمانی به هدف میان‌مدت ما باز خواهد گشت. لاگارد گفت: به موقع.

(گزارش توسط Orathai Sriring در بانکوک و Stella Qiu در سیدنی؛ نویسنده: Ed Davies؛ ویرایش توسط Simon Cameron-Moore؛ ویرایش توسط Clarence Fernandez)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.