لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در صورت عدم تعهد ایالات متحده به بدهی، نسبت به فاجعه بزرگ هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] اخیراً بحث های زیادی در مورد سقف بدهی دولت ایالات متحده و اینکه آیا کنگره قبل از نکول اقدام خواهد کرد یا خیر، وجود دارد. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در مصاحبه اخیر خود گفت که مطمئن است ایالات متحده می تواند تعهدات بدهی خود را حفظ کند. با این حال، او

کد خبر : 347839
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در صورت عدم تعهد ایالات متحده به بدهی، نسبت به فاجعه بزرگ هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

اخیراً بحث های زیادی در مورد سقف بدهی دولت ایالات متحده و اینکه آیا کنگره قبل از نکول اقدام خواهد کرد یا خیر، وجود دارد. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در مصاحبه اخیر خود گفت که مطمئن است ایالات متحده می تواند تعهدات بدهی خود را حفظ کند. با این حال، او هشدار داد که اگر ایالات متحده بدهی های خود را نکول کند، این یک “فاجعه بزرگ” خواهد بود.

اعتماد لاگارد به مدیریت بدهی ایالات متحده علیرغم پیش بینی های احتمالی بحران پیش فرض برای دولت در ماه آگوست یا سپتامبر

اگرچه ایالات متحده آمریکا یک ابرقدرت اقتصادی است، اما بیش از 31 تریلیون دلار بدهی در اختیار دولت و نهادهای هلدینگ درون دولتی انباشته است. این بدهی در 20 سال گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است و در چند وقت اخیر صحبت های زیادی در مورد عدم پرداخت سود و اصل پرداخت های دولت به سرمایه گذاران خارجی، دولت های خارجی و سایر نهادها مطرح شده است. در آغاز سال، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، توضیح داد که چگونه خزانه داری باید برای پرداخت بدهی های خود “اقدامات فوق العاده ای” اتخاذ کند. با این حال، او همچنین هشدار داد که این بودجه “قبل از اوایل ژوئن تمام می شود.”

تا زمانی که کنگره رویکرد خود را تغییر ندهد، دولت ایالات متحده ممکن است نتواند تا تابستان بهره و اصل سرمایه را به وام دهندگان خاص بپردازد. اقدامات خارق‌العاده یلن تقریباً 800 میلیارد دلار در اختیار ایالات متحده قرار داد و دولت پیش‌بینی می‌کند که بودجه قابل توجهی از مالیات دهندگان تأمین شود که انتظار می‌رود تا ژوئن ادامه یابد. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، روز یکشنبه با مجریان شبکه خبری سی‌بی‌اس «Face the Nation» درباره مسائل مربوط به بدهی در ایالات متحده بحث کرد و اعتماد خود را به مدیریت مالی ایالات متحده ابراز کرد.

لاگارد گفت: «من به ایالات متحده اعتماد زیادی دارم. من به سادگی نمی توانم باور کنم که آنها اجازه دهند چنین فاجعه بزرگی با عدم پرداخت بدهی ایالات متحده رخ دهد. این امکان ندارد. نمی توانم باور کنم که این اتفاق بیفتد. لاگارد اضافه کرد که اگر این اتفاق بیفتد، نه تنها در این کشور، که اعتماد در آن به چالش کشیده می‌شود، تأثیر بسیار منفی خواهد داشت.» رئیس بانک مرکزی اروپا ادامه داد:

بیایید با آن روبرو شویم، این بزرگترین اقتصاد است. این یک رهبر اصلی در رشد اقتصادی در سراسر جهان است. نمی تواند اجازه دهد که این اتفاق بیفتد. من سیاست را درک می کنم، من خودم در سیاست بوده ام. اما زمانی است که مصلحت برتر ملت باید غالب شود.

اظهارات لاگارد در سی بی اس به دنبال تفسیر پل کروگمن، اقتصاددانی بود که گفت احتمال عدم پرداخت بدهی ایالات متحده وجود دارد. او اظهار داشت که نمی‌داند چه زمانی این اتفاق می‌افتد، اما احتمالاً به دلیل امتناع مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری‌خواهان از افزایش سقف بدهی رخ خواهد داد. چه کسی به واحد پول ملتی اعتماد خواهد کرد که به نظر می رسد از نظر سیاسی عقل خود را از دست داده است؟ کروگمن در آخرین سرمقاله نظر خود پرسید. اگر این اتفاق بیفتد، تهدید به وضعیت ارز-ذخیره دلار کمترین مشکل ما خواهد بود.

رئیس بانک مرکزی اروپا موضوع رقابت بین آمریکا و چین را که اخیراً تشدید شده است، مطرح کرد. لاگارد ابراز عقیده کرد که رقابت سالم مفید است و می تواند نوسازی را به همراه داشته باشد. لاگارد گفت: «بدون شک رقابتی بین این اقتصادهای بزرگ وجود دارد. ایالات متحده اولین اقتصاد جهان است. چین به وضوح در حال رقابت است و تمام نیروها را در این رقابت قرار می دهد. به نظر من رقابت سالم است. باید نوآوری را تحریک کند. باید بهره وری را تحریک کند. اما اجتناب ناپذیر است که این دو اقتصاد بزرگ در برابر یکدیگر قرار گیرند.

علیرغم خوش بینی لاگارد، اخیرا تنش های زیادی بین چین و آمریکا وجود داشته است. تنش بین دو کشور زمانی که نانسی پلوسی، نماینده آمریکا از کالیفرنیا، در آگوست 2022 از تایوان بازدید کرد، تشدید شد. در حالی که لاگارد به توانایی دولت ایالات متحده در مدیریت مسئولیت های مالی خود اطمینان دارد، خبرنگاران پولیتیکو، جنیفر شولتز، پائولا فردریش و بئاتریس جین اظهار می دارند که “با همه نشانه ها، ایالات متحده به احتمال زیاد در ماه آگوست یا سپتامبر به مرز نکول نزدیک می شود. ”

برچسب ها در این داستان

آستانه نکول، کریستین لاگارد، رقابت، درگیری، اعتماد ارزی، تعهدات بدهی، وضعیت دلار، ابرقدرت اقتصادی، اقتصاد، بانک مرکزی اروپا، اقدامات فوق العاده، بازارهای مالی، ثبات مالی، مسئولیت مالی، سرمایه گذاران خارجی، اقتصاد جهانی، نکول دولت، مجلس نمایندگان، نوآوری، پرداخت بهره، روابط بین‌الملل، نهادهای هلدینگ درون دولتی، جانت یلن، فاجعه بزرگ، نانسی پلوسی، سرمقاله نظر، پل کروگمن، ریسک‌های سیاسی، پولتیکو، پرداخت‌های اصلی، بهره‌وری، جمهوری‌خواهان، ارز ذخیره، تایوان، مالیات‌دهندگان، تنش ها، خزانه داری، سقف بدهی ایالات متحده، روابط ایالات متحده و چین

نظر شما در مورد نظرات کریستین لاگارد چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.