لاپید: ادامه نخست‌وزیری نتانیاهو ممکن نیست/ در زمان جنگ هم انتخابات برگزار می‌شود

[ad_1] «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره تاکید کرد: نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در سمت نخست‌وزیری باقی بماند و ممکن است در شرایط جنگ انتخابات برگزار شود. وی همچنین به وجود درخواست‌هایی برای تدوین طرحی جدید توسط رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا

کد خبر : 444026
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
لاپید: ادامه نخست‌وزیری نتانیاهو ممکن نیست/ در زمان جنگ هم انتخابات برگزار می‌شود

[ad_1]

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره تاکید کرد: نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در سمت نخست‌وزیری باقی بماند و ممکن است در شرایط جنگ انتخابات برگزار شود.

وی همچنین به وجود درخواست‌هایی برای تدوین طرحی جدید توسط رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین اشاره کرد.

لاپید در این باره اعلام کرد: باید طرح جدیدی را روی میز گذاشت؛ چراکه صرف وجود یک طرح بر روی کاغذ حتی اگر مورد پذیرش قرار نگیرد، اما منجر به تحرک و اقدام در زمینه تبادل اسرا خواهد شد.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با انتقاد از سیاست جنگ‌طلبانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در قبال غزه گفته بود که نتانیاهو از شکست خود در جنگ غزه درسی نگرفته است و نمی‌تواند در رأس قدرت بماند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی هآرتص در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» و همچنین ادامه جنگ این رژیم علیه مردم غزه نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ «اسرائیل» را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش شانس و مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برطرف شدن نیازهای انتخابی خود استفاده کند.

هآرتص اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند، اما او همچنان به قدرت چسبیده است».

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و ضربات مهلکی را به این رژیم وارد کردند و تل‌آویو نیز برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده است.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.