لاوروف روسیه می گوید فشار برای استفاده از ارزهای ملی در سازمان همکاری شانگهای متوقف نمی شود – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] به گفته سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، تلاش‌ها برای انتقال به تجارت با ارزهای ملی در سازمان همکاری شانگهای (SCO) دیگر نمی‌تواند متوقف شود. دیپلمات ارشد مسکو در دیدار با همکاران خود در هند نیز در مورد ابتکار مشابه در برجام بحث کرد. سرگئی لاوروف متقاعد کرد که کشورهای سازمان همکاری شانگهای به

کد خبر : 355918
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
لاوروف روسیه می گوید فشار برای استفاده از ارزهای ملی در سازمان همکاری شانگهای متوقف نمی شود – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

به گفته سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، تلاش‌ها برای انتقال به تجارت با ارزهای ملی در سازمان همکاری شانگهای (SCO) دیگر نمی‌تواند متوقف شود. دیپلمات ارشد مسکو در دیدار با همکاران خود در هند نیز در مورد ابتکار مشابه در برجام بحث کرد.

سرگئی لاوروف متقاعد کرد که کشورهای سازمان همکاری شانگهای به ارزهای ملی روی خواهند آورد، فیات را رد نمی کنند

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پس از گفتگو با همتایان خود در پاناجی، پایتخت ایالت گوا هند، گفت: تفاهم در مورد افزایش استفاده از ارزهای ملی در تسویه حساب بین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای وجود دارد.

لاوروف برای دستیابی به آن معتقد است که شرکت کنندگان می توانند شیوه هایی را که در بانک توسعه اوراسیا، بانک آسیایی بازسازی و توسعه و بانک توسعه جدید که توسط بلوک بریکس ایجاد شده است، به کار گیرند.

لاوروف روسیه می‌گوید فشار به استفاده از ارزهای ملی در سازمان همکاری شانگهای متوقف نمی‌شود
نشست وزرای خارجه کشورهای سازمان همکاری شانگهای، پاناجی، هند. منبع: SCO

«همه اینها مورد بحث قرار گرفت. همه اینها بسیار مرتبط است. به نقل از خبرگزاری تاس، لاوروف گفت: همه اینها اکنون توسط ادارات مربوطه، وزارتخانه های دارایی و بانک های مرکزی در حال بررسی است. وی همچنین تاکید کرد:

این کار در حال انجام است و به طور کلی نمی توان جلوی آن را گرفت.

رئیس دیپلماسی روسیه همچنین به پیشنهاد لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل مبنی بر انتقال به سمت پرداخت به ارزهای ملی در گروه بریکس از اقتصادهای نوظهور (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) اشاره کرد. .

این موضوع همچنین در نشست سازمان همکاری شانگهای مورد بحث قرار گرفته است، از جمله ایجاد “نوعی ارز تجمیع شده” که به قول لاوروف نیز نمی توان آن را رد کرد.

وی با متهم کردن غرب به سوء استفاده از موقعیت خود در اقتصاد جهانی و وضعیت ارز ذخیره دلار آمریکا و یورو، گفت: اکنون موضوع اصلی بررسی مسائل عملی است که امکان حفاظت از همکاری کشورهای مستقل را فراهم می کند. .

گریگوری لوگوینوف معاون دبیرکل سازمان همکاری شانگهای که بزرگترین سازمان منطقه ای جهان است که چین، روسیه، هند، پاکستان و چندین کشور آسیای مرکزی را متحد می کند، در حال آماده شدن برای کنار گذاشتن دلار به نفع تسویه ارزهای ملی اعضا است. مصاحبه اخیر

این دیپلمات روسی خاطرنشان کرد که علیرغم قصد دور شدن از دلار، با این حال، معرفی یک ارز مشترک هنوز توسط اعضای آن مورد بررسی قرار نمی گیرد. بریکس، که مسلماً بزرگترین بلوک جهان از نظر تولید ناخالص داخلی (GDP) است، همچنین قصد دارد در ابتدا استفاده از ارزهای ملی خود را ترویج کند.

برچسب ها در این داستان

بریکس، پول رایج، ارزها، ارز، دلار، یورو، وزیر امور خارجه، وزرای خارجه، هند، لاوروف، نشست، کشورهای عضو، اعضا، ارزهای ملی، پرداخت ها، روسیه، روسیه، سازمان همکاری شانگهای، سرگئی لاوروف، تسویه حساب، ارز واحد

آیا فکر می کنید سازمان همکاری شانگهای و بریکس در نهایت ارزهای بین المللی جدیدی را معرفی خواهند کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Hussein Eddeb / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.