لابی شرکت های IT روسیه برای پرداخت های رمزنگاری شده در صادرات نرم افزار – بیت کوین نیوز

[ad_1] شرکت‌هایی که راه‌حل‌های نرم‌افزاری را برای مشتریان خارجی توسعه می‌دهند، از مقامات روسیه می‌خواهند که به آنها اجازه دهند پرداخت‌های رمزنگاری شده را بپذیرند. این پیشنهاد بخشی از یک بسته اقدامات با هدف حمایت از صادرات فناوری اطلاعات است که توسط یک سازمان صنعتی به قدرت اجرایی در مسکو پیشنهاد شده است. کسب‌وکارهای فناوری

کد خبر : 279506
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
لابی شرکت های IT روسیه برای پرداخت های رمزنگاری شده در صادرات نرم افزار – بیت کوین نیوز

[ad_1]

شرکت‌هایی که راه‌حل‌های نرم‌افزاری را برای مشتریان خارجی توسعه می‌دهند، از مقامات روسیه می‌خواهند که به آنها اجازه دهند پرداخت‌های رمزنگاری شده را بپذیرند. این پیشنهاد بخشی از یک بسته اقدامات با هدف حمایت از صادرات فناوری اطلاعات است که توسط یک سازمان صنعتی به قدرت اجرایی در مسکو پیشنهاد شده است.

کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات از دولت روسیه می‌خواهند تا به تسویه‌حساب‌های رمزنگاری فرامرزی اجازه دهد

شرکت‌های روسی از بخش فناوری اطلاعات (IT) می‌خواهند هنگام کار برای مشتریان خارج از روسیه، مجاز به انجام و پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شوند. این بر اساس نقشه راهی است که توسط Russoft، انجمن توسعه دهندگان نرم افزار روسیه، تهیه شده و به وزارت توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه های جمعی ارسال شده است.

روزنامه تجاری روسی Vedomosti روز پنجشنبه گزارش داد که این سازمان صنعتی اصرار دارد که برای کاهش اثر محدودیت‌های مالی و هزینه‌های کمتر، راه‌حل‌های پرداخت جایگزین از جمله ارزهای دیجیتال مورد نیاز است. این سند ایجاد رژیم‌های قانونی آزمایشی را پیشنهاد می‌کند که اتخاذ چنین مکانیسم‌هایی را تسهیل می‌کند.

اعضای انجمن از مشکلات دریافت وجه از خارج از کشور گلایه دارند. شرکت‌های روسی مجبور شده‌اند با تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ای که به دلیل تصمیم مسکو برای حمله به اوکراین وضع شده‌اند، مقابله کنند که دسترسی آن‌ها به سیستم مالی جهانی را به شدت محدود کرده است. راس سافت همچنین از مقامات روسیه می‌خواهد که کنترل‌های ارز خارجی را که در بحبوحه تشدید درگیری اعمال شده است، کاهش دهند.

Lev Matveev، عضو هیئت اجرایی سازمان که تلاش کرد علاقه خود را به دارایی های دیجیتال توضیح دهد، خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات با بسیاری از صنایع دیگر متفاوت است. به نقل از پایگاه خبری رمزارز روسی Bits.media، او توضیح داد که از آنجایی که بیشتر محصولات ایجاد شده در این بخش به صورت فیزیکی از مرز عبور نمی کنند، نمی توانند به عنوان کالاهای تجارت خارجی طبقه بندی شوند و این امر باعث می شود شرکت ها نتوانند کنترل ارز را دور بزنند.

روسیه ماه هاست که در حال بررسی نحوه تنظیم ارزهای دیجیتال است. اکثر موسسات دولتی به رهبری بانک مرکزی موافق هستند که ارزهای غیرمتمرکز مانند بیت کوین نباید به عنوان وسیله پرداخت در داخل فدراسیون روسیه پذیرفته شوند، اما فشار تحریم ها حمایت از ایده قانونی کردن استفاده از آنها در تسویه حساب های بین المللی را افزایش داده است.

در ژانویه، بانک روسیه ممنوعیت گسترده ای را برای فعالیت های رمزنگاری پیشنهاد کرد، اما بعداً با وزارت دارایی موافقت کرد که این کشور “نمی تواند بدون پرداخت های رمزنگاری فرامرزی انجام دهد.” این وزارتخانه یک لایحه «در مورد ارز دیجیتال» برای تنظیم جامع فضای رمزنگاری تهیه کرده است که هنوز توسط قانونگذاران بررسی نشده است. در این میان، پیش‌نویس قانون ماینینگ، قانونی کردن استفاده از ارزهای دیجیتال در تجارت خارجی نیز به مجلس ارائه شد.

برچسب ها در این داستان

پرداخت های جایگزین، پرداخت های برون مرزی، رمزنگاری، پرداخت های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، تسویه حساب های بین المللی، فناوری اطلاعات، شرکت های فناوری اطلاعات، صنعت فناوری اطلاعات، بخش فناوری اطلاعات، پرداخت ها، روسیه، روسیه، Russoft، نرم افزار، توسعه دهندگان نرم افزار

آیا انتظار دارید که دولت روسیه به پرداخت های رمزنگاری فرامرزی برای بخش فناوری اطلاعات و سایر صنایع اجازه دهد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.