لابراتوارهای یوگا ممکن است با یک دعوای گروهی احتمالی در مورد فروش Apecoin و NFT روبرو شوند – اخبار بیت کوین

[ad_1] طبق وب‌سایت شرکت حقوقی بین‌المللی Scott+Scott، این احتمال وجود دارد که شرکت Yuga Labs با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با شکایت دسته‌جمعی به‌خاطر ترویج کلی «چشم‌انداز رشد و تغییر برای بازدهی کلان سرمایه‌گذاری به نامعلوم تهدید شود. سرمایه گذاران.” شرکت حقوقی به دنبال سرمایه‌گذارانی است که از محصولات آزمایشگاه‌های یوگا متحمل ضرر شده‌اند شرکت

کد خبر : 233709
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
لابراتوارهای یوگا ممکن است با یک دعوای گروهی احتمالی در مورد فروش Apecoin و NFT روبرو شوند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

طبق وب‌سایت شرکت حقوقی بین‌المللی Scott+Scott، این احتمال وجود دارد که شرکت Yuga Labs با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با شکایت دسته‌جمعی به‌خاطر ترویج کلی «چشم‌انداز رشد و تغییر برای بازدهی کلان سرمایه‌گذاری به نامعلوم تهدید شود. سرمایه گذاران.”

شرکت حقوقی به دنبال سرمایه‌گذارانی است که از محصولات آزمایشگاه‌های یوگا متحمل ضرر شده‌اند

شرکت حقوقی Scott+Scott توضیح می دهد که شرکت NFT Yuga Labs متهم به استفاده از “مبلغان و تاییدیه های افراد مشهور برای افزایش قیمت NFT ها و توکن های شرکت” است. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، سوابق دادگاه فعلی نشان می‌دهد که هیچ پرونده رسمی علیه آزمایشگاه‌های یوگا تشکیل نشده است.

وب‌سایت Scott+Scott می‌گوید این شرکت در حال حاضر به دنبال سرمایه‌گذارانی است که «در ارتباط با خرید توکن‌های Yuga Labs یا NFT بین آوریل 2022 و ژوئن 2022 متحمل ضرر شده‌اند». توکنی که در اتهامات علیه آزمایشگاه‌های یوگا ذکر شده، apecoin (APE)، یک دارایی رمزنگاری مرتبط با Bored Ape Yacht Club (BAYC) و پروژه متاورس Otherside است.

صفحه وب اسکات+ اسکات می‌گوید: «پس از فروش میلیون‌ها دلار از NFT‌های تقلبی تبلیغ‌شده، آزمایشگاه‌های یوگا سکه میمون را برای جلب بیشتر سرمایه‌گذاران راه‌اندازی کرد.» وقتی مشخص شد که رشد تبلیغ شده کاملاً به ارتقاء مستمر وابسته است (بر خلاف ابزار واقعی یا فناوری اساسی)، سرمایه‌گذاران خرد با توکن‌هایی باقی ماندند که بیش از 87 درصد از قیمت تورم شده در 28 آوریل 2022 از دست داده بودند. وب سایت این موسسه حقوقی می افزاید:

در نتیجه، سرمایه‌گذاران فردی آزمایشگاه‌های یوگا اکنون از طریق یک دادخواست دسته‌جمعی که توسط شرکت حقوقی Scott+Scott ارائه شده است، به هم می‌پیوندند تا به دنبال جبران خسارات ناشی از خرید توکن‌ها و NFT آزمایشگاه‌های یوگا باشند. اگر در ارتباط با خرید توکن‌های Yuga Labs یا NFT بین آوریل 2022 و ژوئن 2022 متحمل ضرر شده‌اید، تشویق می‌شوید با Scott+Scott تماس بگیرید تا درباره حقوق قانونی خود بیشتر بدانید.

اسکات + اسکات در 6 پرونده رمزنگاری مختلف شرکت دارد – شرکت های حقوقی بوتیک به صنعت بلاک چین هجوم می آورند

شرکت حقوقی Scott+Scott بسیاری از مراحل قانونی مختلف و دعاوی پیچیده در اروپا و ایالات متحده را پوشش می دهد. Scott+Scott در دعاوی مربوط به اوراق بهادار شرکت دارد که شامل نام‌های مطرحی مانند Edison International، General Mills، Intuit، Roblox Corporation، Tesla، Transunion و Twitter است.

وب‌سایت Scott+Scott اشاره می‌کند که این شرکت حقوقی با تعدادی از «پرونده‌های رمزنگاری» درگیر است. سایر موارد قانونی کریپتو شامل شرکت‌ها و پروژه‌های رمزنگاری مانند سلسیوس، اترمکس، سافمون، آزمایشگاه‌های سولانا، ترا می‌شود و آخرین مورد رمزارز فهرست‌شده آزمایشگاه یوگا است.

آزمایشگاه یوگا به اتهامات ناشی از پورتال وب اسکات + اسکات اشاره ای نکرده است و آخرین توییتی که این شرکت منتشر کرد تهدیدی برای جامعه NFT بود. آزمایشگاه یوگا، “تیم امنیتی ما یک گروه تهدید مداوم را که جامعه NFT را هدف قرار می دهد ردیابی کرده است.” توییت کرد در 18 ژوئیه 2022. “ما معتقدیم که آنها به زودی ممکن است یک حمله هماهنگ را انجام دهند که چندین جامعه را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی در معرض خطر قرار می دهد. لطفا هوشیار باشید و در امان باشید.»

در چند سال گذشته، شرکت‌های حقوقی بوتیک‌هایی که بر موضوعات حقوقی پیچیده‌ای که شامل فناوری بلاک چین می‌شوند، تمرکز بیشتری در صنعت کریپتو داشته‌اند. مانند اسکات + اسکات، تعدادی از این شرکت های حقوقی در حال رسیدگی به پرونده های قضایی زیادی هستند که شامل ارزهای دیجیتال و اوراق بهادار ثبت نشده ادعایی می شود.

Roche Freedman LLP شرکت دیگری است که انواع مختلفی از پرونده های رمزنگاری را زیر نظر این شرکت حقوقی دارد و شرکای کایل روش و دوین “ولول” فریدمن به دلیل پرونده قضایی مربوط به کریگ رایت به خوبی شناخته شده اند. مشابه اسکات + اسکات، روش فریدمن نیز درگیر پرونده ای است که علیه وام دهنده ورشکسته رمزارز سلسیوس تشکیل شده است.

برچسب ها در این داستان

APE، Apecoin، BAYC، Bored Ape Yacht Club (BAYC)، سلسیوس، ادیسون اینترنشنال، اترمکس، جنرال میلز، Intuit، شرکت های حقوقی، دادخواست، nft، دارایی های NFT، جامعه NFT، NFTs، توکن غیر قابل تعویض، Roblox Corporation، Roche Freedman LLP، Safemoon، Scott+Scott، solana labs، Terra، Tesla، Tokens، Transunion، Twitter، Yuga Labs

نظر شما در مورد آزمایشگاه های یوگا که با شکایت احتمالی بر سر apecoin و BAYC NFT ها روبرو هستند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، BAYC NFTs

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.