لابراتوارهای پروتکل خالق فایل‌کوین اخراج‌های خود را در بحبوحه زمستان کریپتو و رکود اقتصادی اعلام می‌کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل شرکت Protocol Labs Juan Benet روز جمعه یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن اعلام کرد که 21 درصد از کارکنان این شرکت اخراج خواهند شد. Protocol Labs خالق شبکه بلاک چین Filecoin است. بنت در پست وبلاگ تاکید کرد که این یک “رکود اقتصادی بسیار چالش برانگیز در سراسر جهان

کد خبر : 315912
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
لابراتوارهای پروتکل خالق فایل‌کوین اخراج‌های خود را در بحبوحه زمستان کریپتو و رکود اقتصادی اعلام می‌کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل شرکت Protocol Labs Juan Benet روز جمعه یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن اعلام کرد که 21 درصد از کارکنان این شرکت اخراج خواهند شد. Protocol Labs خالق شبکه بلاک چین Filecoin است. بنت در پست وبلاگ تاکید کرد که این یک “رکود اقتصادی بسیار چالش برانگیز در سراسر جهان و به ویژه در صنعت کریپتو” بوده است.

Protocol Labs در پاسخ به زمستان کلان و بازار ارزهای دیجیتال، مشاغل را کاهش می دهد

Protocol Labs، شرکت پشتیبان شبکه بلاک چین ذخیره فایل Filecoin، در 3 فوریه اعلام کرد که تعدادی از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد. خوان بنت، مدیر عامل شرکت، یک پست وبلاگی با عنوان «تمرکز استراتژی ما بر آب و هوای کریپتو زمستان» برای توضیح اخراج‌ها نوشت. او از “رکود اقتصادی بسیار چالش برانگیز” به عنوان ضربه شدیدی به صنعت کریپتو یاد کرد. بنت نوشت: «زمستان کلان زمستان کریپتوها را بدتر کرد و آن را شدیدتر و به طور بالقوه طولانی‌تر از انتظار صنعت ما کرد.

جزئیات پست وبلاگ “اگرچه برای جلوگیری از این امر بسیار سخت کار کردیم، تصمیم دشواری گرفتیم که نیروی کار خود را با 89 نقش (تقریباً 21٪) کاهش دهیم. “این روی افراد در سراسر تیم های PLGO (PL Corp، خدمات اعضای PL، محصولات شبکه، PL Outercore، و PL Starfleet) تاثیر می گذارد. ما مجبور بودیم تعداد کارمان را در مقابل تأثیرگذارترین و حیاتی‌ترین تلاش‌های تجاری متمرکز کنیم.»

Protocol Labs به فهرست مشاغل صنعت کریپتو پیوست که کارکنان خود را در طول “زمستان کریپتو” اخراج کرده اند. سایر شرکت‌های متمرکز بر ارزهای دیجیتال و بلاک چین، مانند Candy Digital، Blockchain.com، Opensea، Huobi و Gemini نیز کارکنان خود را کاهش داده‌اند. بنت در پست وبلاگ خود در روز جمعه خاطرنشان کرد که “تغییرات برای همه Labbers دشوار خواهد بود” و شرکت میزبان جلسه “PLGO All Hands” در سال گذشته شد. دوشنبه برای پاسخ به سوالات باقی مانده.

کریپتوکارنسی بومی Filecoin، FIL، در حال حاضر بر اساس ارزش بازار در رتبه 35 در اقتصاد کریپتو قرار دارد. تا روز شنبه، 4 فوریه 2023، ارزش بازار فایل کوین (FIL) تقریباً 2.11 میلیارد دلار بود که حجم تجارت جهانی حدود 136 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته بود. FIL در 30 روز گذشته 65.7 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و از ارزهای رمزپایه پیشرو مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بهتر عمل کرده است. علیرغم افزایش 65.7 درصدی، FIL همچنان بیش از 97 درصد از بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی 236 دلار به ازای هر سکه، که در 1 آوریل 2021 به دست آمد، کاهش یافته است. در ساعت 3:30 بعد از ظهر به وقت شرقی در 4 فوریه 2023، FIL هر واحد 5.59 دلار معامله می شود.

برچسب ها در این داستان

“PLGO All Hands”، 136 میلیون دلار، 2.11 میلیارد دلار، 236 دلار به ازای هر سکه، دلار FIL، 21، 89 نقش، تمام زمان ها، بیت کوین، Blockchain.com، پست وبلاگ، تلاش های مهم تجاری، Candy Digital، مدیر عامل Juan Benet، صنعت کریپتو ، کسب و کارهای صنعت کریپتو، کریپتو وینتر، اتریوم، فایل کوین، جمینی، حجم تجارت جهانی، تعداد کار، Huobi، افزایش، اخراج، سرمایه گذاری بازار، ارزش گذاری بازار، شتاب، ارز دیجیتال بومی، کالاهای شبکه، Opensea، 30 روز گذشته، PL Corp، PL خدمات اعضا، PL Outercore، PL Starfleet، تیم های PLGO، آزمایشگاه های پروتکل، دلار آمریکا

نظر شما در مورد اخراج کارکنان در Protocol Labs و در سراسر صنعت ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.